بلاگ-بازاریابی

بازاریابی

ایران زمین

مقالات و آموزش های مرتبط با بازاریابی

درک شخصیت خریدار

درک شخصیت خریدار به شما کمک می کند تا متوجه موارد زیر شوید: چگونه به خریداری خاص نزدیک شوید. واکنش خریدار به محصول یا خدمات شما چه خواهد بود. خریدار به راستی در جستجوی چیست. شامل هر گونه دستور جلسه پنهان. خریدار مستعد در هنگام ارائه ی کالا یا خدمات شما چه اعتراضاتی می کند....

تطبیق شخصیت فروشنده و مشتری

ارجاع فوق العاده سریع فروشنده: تطبیق شخصیت فروشنده و مشتری 1.فروشنده با انرژی الف) اگر شما با انرژی باشید و مشتری مطمئن، عناصر مشتری و شما عبارتند از: پر انرژی بودن پر تکاپو بودن نگران نبودن در مورد جزئیات ب) اگر شما با انرژی باشید و مشتری مهربان، عناصر مشترک شماعبارت اند از: مردم دوست...

تشخیص شخصیت مشتریان از پشت تلفن

در عصر دیجیتال که ارتباطات بصری حرف اول را می ‌زند، فروش تلفنی به عنوان یکی از مهم ‌ترین و در عین حال چالش‌ برانگیزترین کانال‌های ارتباطی با مشتریان، همچنان نقشی حیاتی ایفا می ‌کند. با توجه به جدیدترین یافته‌های روانشناسی و تحقیقات بازاریابی سال ، توانایی شناسایی و درک تیپ‌های شخصیتی مشتریان از پشت...

اعتراضات مشتری در حین فروش و غلبه بر آن

برآمدن از پس اعتراضات مشتری کلید نخست در بر آمدن از پس اعتراضات مشتری و پرداختن به آنها تغییر روش گوش دادن به آنهاست. اغلب خریداران وقتی که آمادگی خرید ندارند شرط و وشروط و اعتراض هایی را عنوان می کنند. این حق خریدار است. به هر حال بسیاری از فروشندگان به طور سطحی به...

نیازهای مشتری را به فواید محصول ارتباط دهید

با بیان سود یا ویژگی که دارای بیشترین اهمیت برای مشتری است آغاز کنید. و اول بر آن متمرکز شوید بدین ترتیب شما به مشتری کمک می کنید آرایش گیج کننده محصول یا خدمات متفاوتی را که به او عرضه شده را به صورتی مرتب کنید که بتواند از میان آنها چیزی را انتخاب کند...

جلب اعتماد مشتری در راستای فروش بیشتر

جلب اعتماد مشتری با پرسیدن اعتماد چیزی بیش از فقط متقاعد کردن خریداران در مورد صداقت شماست. گرچه چنین اطمینانی نیز ضروری است. بلکه باید آنان را متقاعد کنید که با معامله با شما وقت و پول خود را هدر نمی دهند. هر خریداری، به صورتی به دست فروشنده ها تهییج شده است. شما می...

ملاقات با مشتری و دستیابی به فروش

از ملاقات با مشتری تا فروش چند دقیقه نخست جلسه خیلی حیاتی است. اگر کار را درست آعاز نکنید. مثال ساختن یک خانه روی یک پی ترک دار، بسیار مشکل خواهد بود که روابط فروش مثبتی را پیگیری کنید. در لحظات آغازین جلسه ملاقات، تأثیرات سریع خواهد بود: جوی که حاکم خواهد شد، فعال و...

قرار ملاقات گذاشتن با مشتری

قرار ملاقات گذاشتن با مشتری قرار ملاقات گذاشتن با مشتری امری حیاتی است. یک ضرب المثل قدیمی در میان فروشندگان هست که می گوید «هیچکس از شرکت نمی خرد بلکه از فرد می خرد.» می توان درباره این ضرب المثل اینگونه بحث کرد که بزرگی و شهرت یک شرکت اغلب منجر به فروش می شود....

قدرت فروش با نگهداری سوابق مشتریان

قدرت فروش با نگهداری سوابق مشتریان تصور کنید چه می شد اگر شما فروشنده موفقی باهزاران مشترک کوچک و بزرگ باشید یا خودتان را به عنوان فروشنده ای مشغول مدیریت یک یا دو قرارداد مهم برای شرکت های چند میلیون دلاری و در حال مراوده با بیست تن یا بیشتر در هر شرکتی تصور کنید...
کلید موفقیت در فروش

کلیدهای موفقیت در فروش

کلیدهای موفقیت در فروش کالای خود را بشناسید و آن را باور کنید اگر کالای خود را باور نداشته باشید نمی توانید آن را بفروشید. حتی کمی فراتر می رویم، اگر نتوانید آن را حس کنید نمی توانید آن را بفروشید! برای اینکه به بهترین وجه کالا یا خدماتی را عرضه کنید (با نتایج فروش...
فروش و شناسایی باورهای محدود کننده

فروش و شناسایی باورهای محدودکننده

فروش و شناسایی باورهای محدودکننده یک جمله از فهرست زیر را انتخاب کنید که بازتابنده ی واژه ی مود تأکید شما باشد: برای موفقیت در فروش، شما باید بفروشید. برای موفقیت در فروش، شما باید بفروشید. برای موفقیت در فروش، شما باید بفروشید. برای موفقیت در فروش، شما باید بفروشید. برای موفقیت در فروش، شما...

چگونه یک جعبه خالی را میلیاردها دلار بفروشیم؟

شبکه بازاریابی طبقاتی، طرح های قلابی هرمی و کلاهبرداری ها من فروشندگان متقلب را دوست ندارم. در این سالها چند نفر از آنها برای من کار کرده اند. بی درنگ، پس از فهمیدن این امر، آنان را اخراج کرده ام. هر کسی برای شما دزدی کند، از شما هم دزدی خواهد کرد. همیشه معتقد بوده...
فروشنده حزفه ای

فرمول فروشندگان خبره: هدایت، طرفداری و یا کنارکشیدن

ما به فروشندگان خبره ای نیاز داریم که رهبران فعالی باشند. در حرفه ما کلیشه ای هست که می گوید: 20 درصد کارکنان فروش، 80 درصد کار را تولید می کنند. این فروشندگان حرفه ای و سطح بالا سزاوار درآمدهای زیادند. فروشندگان ممتاز، سالیانه بین هشتاد هزار تا چند صد هزار دلار درآمد دارند. هیچ...

ارزش معامله را بالا ببرید!

ایجاد ارزش ارزش، مهمترین عامل در هر معامله ای است. مردم فقط وقتی خرید می کنند که ارزش کالا و خدمات را بدانند. شما که فروشنده هستید باید همه چیز را در مورد این امر مهم بدانید. اصول، نظریه ها و روش هایی که مطرح می شود به شما کمک خواهد کرد تا در هر...
فروش

قوانین اساسی فروش را بشناسید

تا کنون مشخص شد که همه فروشندگان شرکت شما باید از شیوه کاری و تنظیم قرارداد مشابه استفاده نمایند و آن را به یک صورت به کار گیرند. این یک قانون اساسی برای فروش است و بی شک تنها قانون اساسی است. اکنون چند قانون که فروشندگان باید مو به مو آن را اجرا کنند...
1 5 6 7 8 9 10