اگر شما برنامه ای برای طراحی داشته باشید ، باید حداقل کمی در مورد روان‌شناسی رنگ از نظر روابطی که بین رنگ‌ها و احساساتی که ایجاد می‌کنند، بدانید. با ادامه مقاله اصول روان‌شناسی رنگ 3 با شما همراه هستیم

استفاده از روانشناسی رنگ برای ارتباط

یک دلیل وجود دارد که چرا محصولات گیاهی تقریبا همیشه بسته‌بندی سبز دارند. به همان دلیل است که محصولات پاک‌کننده به طور مرتب به رنگ سفید بسته‌بندی می‌شوند. این روان‌شناسی رنگ است؛ برندها در ارتباط ناخودآگاه ما با رنگ‌های خاص استفاده می‌کنند تا ارزش‌های آن‌ها را به اشتراک بگذارند.

قهوه‌ای یک رنگ طبیعی است که باعث می‌شود قابل‌اعتماد و معتبر به نظر برسد. UPS برای تاکید بر قابل‌اعتماد بودن و قابل‌اعتماد بودن آن‌ها، انتخاب کرد تا تاکید کند که آن‌ها مطمئن و قابل‌اعتماد هستند.

whole foods logo
target logo
ups logo

“Whole ّFoods” یک برند معروف دیگر است که از روان‌شناسی رنگ برای ایجاد یک بیانیه ناخودآگاه در مورد ارزش‌های آن‌ها استفاده می‌کند. لوگو یک رنگ سبز است، همرنگ برگ اسفناج یا ساقه تره فرنگی تازه . با رفتن به یک لوگوی سبز، مشتریان اول به خرید خود به عنوان گزینه تازه و سالم نیاز دارند.
بعد یک هدف وجود دارد. فروشگاهی بزرگ با جذابیت رنگ قرمز به ناخودآگاه ما نفوذ می‌کند. لوگوی Target برجسته است و باعث می‌شود که شما به آن توجه و نگاه کنید.

یک چیت شیت (برگه تقلب) رنگی: ارتباطاتی که با رنگهای محبوب ایجاد می کنیم

هنگامی که سفر رنگی خود را شروع می کنید ، با توجه به اینکه سایه ها به بهترین وجه از لوگو سایر طرح های تجاری شما حمایت می کنند ، مهم است که رایج ترین ارتباطات رنگی ما را در ذهن داشته باشید.

ادامه چیت شیت در مقاله بعدی با تحلیل کامل رنگ ها
منبع : 99designs.de

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها