مدیریت همیشه مثل قایقرانی در دریای صاف و آرام نیست. در حالی که در ابتدای کار ممکن است شما صرفاً مسئولیت کار خود را بر عهده داشته باشید ، این وظیفه شماست که بعنوان شخصی الهام بخش ، هدایتگر و انگیزه دهنده برای تیم خود باشید که اهداف سازمان محقق شود.

کار با همه آسان نیست و اطمینان از اینکه همه چیز بدون دردسر در حال اجرا است اغلب می تواند یک چالش باشد.

بنابراین چگونه می توانید همزمان با حفظ احترام از همسالان خود ، به عنوان یک مدیر بزرگ که اقتدار و رهبری را نشان می دهید ، پیش بروید؟ در اینجا چند نکته برتر برای مدیریت اثربخش آورده شده است.

ارتباط خوب را حفظ کنید

کارمندان می خواهند درمورد پروژه های در حال انجام ، اهداف و مهلت ها در جریان باشند . بنابراین ضروری است که شما به خوبی با آنها ارتباط برقرار کنید و آنها را در مورد اقدامات در داخل سازمان آگاه کنید. همچنین ضروری است که شما انتقادات و نظرات را تشویق کنید و کارکنان خود احساس کنند که می توانند با هرگونه سؤال یا مسائلی که می خواهند به آنها رسیدگی کنند به شما نزدیک شوند ، بنابراین دسترسی به شما برای کارمندانتان بسیار مهم است.

ایجاد روابط کاری مثبت

مهم است که بطور جداگانه با اعضای تیم خود آشنا شوید ، نه تنها در سطح حرفه ای بلکه در یک سطح شخصی بیشتر. وقتی تلاش می کنید تا کمی بیشتر در مورد نحوه کار همکارانتان و آنچه که به آنها علاقه مند هستید ، بیشتر بدانید ، این یک رابطه بسیار بهتری در تیم ایجاد خواهد کرد.

کار خوب را تصدیق کنید

از این رئیس هایی نباشید که فقط وقتی می خواهید انتقاد کنید ، بازخورد می دهید! با ارائه بازخورد مثبت به کارکنان خود کمک می کند تا اعتماد به نفس خود را تقویت کرده و آنها را ترغیب به مشارکت بیشتر در آینده کند ، بنابراین بسیار مهم است که شما به دستاوردهای آنها و کوششی که در این زمینه دارند اعتراف کنید و خلاقیت را تشویق کرده و اطمینان حاصل کنید که همه واضح هستند. در مورد آنچه از آنها انتظار می رود.

واقعی باشید

تیم شما انتظار ندارد که شما فوق بشری باشید ، بنابراین اگر فشار کاری سنگینی را احساس می کنید و کمک می خواهید ، از اعتراف این امر نترسید. تیم شما با نشان دادن سمت انسانی خود و اجازه دادن به کارکنان خود ، شما را کمی بهتر می شناسد که در نتیجه احساس نزدیکی و راحتی بیشتری نسبت به شما خواهد داشت.

قاطع باشید

یک رهبر خوب باید بتواند اقتدار خود را تأیید کند و تصمیمات مهمی را برای تیم اتخاذ کند. هیچ جایی برای نمایش در نقش رهبری وجود ندارد ، بنابراین بسیار مهم است که شما به اسلحه (نقاط قوت) های خود بچسبید و به آنچه فکر می کنید بهترین کار باشد ، بروید

سپردن شغل به افراد مناسب

بخشی از این دلیل بسیار مهم است که با تیم خود رابطه برقرار کنید و به صورت جداگانه با آنها آشنا شوید ، بنابراین می توانید نقاط قوت آنها را ارزیابی کنید. افراد عملکرد بهتری دارند و در جایی که احساس می کنند از بهترین مهارت های خود استفاده می کنند درگیر نقش هستند ، بنابراین واگذاری کارکردهای مناسب متناسب با هریک ، تأثیر بسزایی در بهره وری تیم خواهد داشت.

تضاد را مدیریت کنید

وقتی در محل کار درگیری است ، نباید از آن چشم پوشی کرد.در یک چشم به هم زدن این درگیری باعث ایجاد جو منفی می شود و این می تواند پیامدهایی برای بهره وری کارکنان و ارتباط بین تیم داشته باشد. وقتی مشکلی پیش می آید ، بسیار ضروری است که بلافاصله قبل از بالا گرفتن آن مشکل، به آن پرداخته شود.

الگوی خوبی باشید

کارکنان شما به دنبال راهنمایی و الهام از شما خواهند گشت ، بنابراین ضروری است که شما یک الگوخوب برای به دست آوردن احترام خود قرار دهید. اگر انتظار دارید که آنها حرفه ای رفتار کنند و به کارهای خود پایبند باشند، بسیار مهم است که خودتان این کار را انجام دهید. مطمئن شوید که کار خود را انجام می دهید ، به پیشرفت شغلی خود ادامه دهید و از تیم خود در انجام این کار نیز پشتیبانی کنید.

منبع : theundercoverrecruiter

مقاله پیشنهادی : چگونه یک مدیر تاثیرگذار باشیم

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها