در مقاله قبلی چند مورد را بررسی کردیم و با قسمت دوم مهم ترین اطلاعات تبلیغاتی سال 2020 در خدمت شما هستیم

اطلاعات مرتبط با تبلیغات آنلاین

۹۰ درصد مشتریان قبل از بازدید از یک کسب‌وکار، نظرات آنلاین را می‌خوانند.

(Bright Local)
نظرات مشتریان قبلی از کالا،خدمات و کسب و کار شما ۶۷.۳ درصد از تصمیمات خرید را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد. به طور شگفت‌انگیزی مردم به آن‌ها به اندازه توصیه‌های شخصی اعتماد می‌کنند که این مسئله برای همه کسب و کارها، به خصوص آن‌هایی که به صورت محلی کار می‌کنند، اهمیت بسیاری دارد.

پیش‌بینی می‌شود که هزینه تبلیغات دیجیتالی در سراسر جهان تا سال ۲۰۲۱ به ۳۷۵ میلیارد دلار برسد.

(eMarketer)
کل پول صرف‌شده در تبلیغات دیجیتال در طول سال‌ها افزایش داشته‌است، حتی اگر چه میزان افزایش اندکی کاهش‌یافته است. کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند که در طی دو سال آینده این هزینه به میزان ۷۵ میلیارد دلار افزایش خواهد یافت.

۷۶ درصد از بازاریابان نمی‌توانند از داده‌های رفتاری برای تبلیغات هدفمند آنلاین استفاده کنند.

(Adweek)
واقعیت‌های تبلیغاتی نشان می‌دهند که بازاریابان به کندی عمل می‌کنند تا روی داده‌های کاربر رفتاری عمل کنند. این به این دلیل است که آن‌ها بیشتر از فن‌آوری‌های قدیمی‌تر استفاده می‌کنند تا تقسیم‌بندی مصرف کنندگان را افزایش دهند. بازاریابان همچنین بر این باورند که شرکت‌ها هنوز در تلاش هستند تا داده‌های رفتاری جمع‌آوری‌شده را به تجربیات کاربر بهتری تبدیل کنند

شرکت‌های کوچک که از آگهی گوگل استفاده می‌کنند بین ۹۰۰۰ تا ۱۰،۰۰۰ دلار در ماه در PPC (تبلیغات کلیکی) هزینه می‌کنند.

(WebFx)
آمار مربوط به کسب و کاره‌ای کوچک و متوسط نشان می‌دهد که اغلب کلمات کلیدی رقابتی PPC مربوط به صنایع مالی و قانونی و همچنین خدمات بیمه‌ای می‌باشند. این نوع از شرکت‌ها سالانه بیش از ۱.۲ میلیارد دلار صرف تبلیغات PPC می‌کنند.

84٪ از مردم انتظار دارند مارکها برای تولید محتوا اقدام کنند.

(هاواس)
تحقیقات انجام شده توسط هاواس نشان می دهد که درگیر شدن برند برای مصرف کنندگان بسیار مهم است. مردم محتوا می خواهند که آنها را از طریق داستان گویی درگیر کند ، راه حل های مفیدی ارائه می دهد و تجربیات سرگرم کننده را ایجاد می کند.

اطلاعات مرتبط با تبلیغات یوتیوب

در حالی که مردم زمان کمتری را در مقابل تلویزیون سپری می‌کنند، آن‌ها بیش از هر زمان دیگری به یوتیوب نگاه می‌کنند.

(به گوگل فکر کنید)
در حالی که دومین سایت بازدید از اینترنت در اینترنت و پلتفرم اصلی تبلیغات ویدئویی گوگل، رشد باورنکردنی کرده است. افراد بیشتر و بیشتری مقدار زیادی از زمان را صرف تماشای محتوا در سایت می‌کنند. تنها در سال ۲۰۱۵ به سن ۱۸ تا ۴۹ ساله، ۴ درصد کم‌تر به تماشای تلویزیون و ۷۴ درصد بیشتر به تماشای سایت یوتیوب پرداخت.

۸۰ درصد خریدارانی که یک فیلم یوتیوب مرتبط با یک خرید را تماشا می‌کنند، در حال برنامه‌ریزی برای انجام این کار در آغاز این فرآیند هستند.

(به گوگل فکر کنید)
یوتیوب یک ابزار تبلیغاتی تحت وب بسیار مهم برای مصرف کنندگان است که به دنبال بهتر کردن خود قبل از انتخاب یک محصول برای صرف پول خود هستند. با تقریبا ۲ میلیارد کاربر ماهانه و تعداد زیادی از سازندگان محتوا، همیشه یک نظر تخصصی در مورد هر محصول یا خدمات ارزش خرید در آن وجود دارد.

بیش از ۷۰ درصد از زمان تماشای یوتیوب از بینندگان روی دستگاه‌های تلفن همراه است.

(eMarketer)
تلفن‌های همراه یک وسیله سریع برای دسترسی به اینترنت در بسیاری از بازارها در سراسر جهان هستند و همچنین به محبوب‌ترین وسایل برای مشاهده محتوای ویدئو نیز تبدیل شده‌اند. تقریبا یک چهارم جمعیت جهان در سال جاری ویدیویی را در مورد یک تلفن تماشا خواهند کرد

تبلیغات موبایل YouTube 83٪ از وقت بیننده را به خود جلب می کند.

(Ipsos)
این یکی از جالب توجه ترین تبلیغات آنلاین در مقابل آمار تبلیغات سنتی است ، زیرا تبلیغات تلویزیونی فقط 45٪ از زمان را به خود جلب می کند. تبلیغات تلویزیونی خیلی طولانی طول می کشد ، و تماشاگران تلویزیون به طور مرتب تلفن های خود را هنگام وقفه در بازی های ورزشی و سایر برنامه های تلویزیونی بررسی می کنند.

از سال ۲۰۱۶، تجارت‌های کوچک و متوسط بیشتر از دو برابر در یوتیوب تبلیغ می‌کنند.

(یوتیوب)
با توجه به اینکه ابزارهای تبلیغاتی قدرتمند یوتیوب می‌توانند با موفقیت مخاطبان هدف خود را تحلیل کنند و به ارزشمندترین مشتریان بالقوه خود برسند، جای تعجب نیست که تعداد کسب و کاره‌ای کوچک و متوسط که تبلیغات آنلاین برای یوتیوب ایجاد می‌کنند، در حال افزایش است.

در دستگاه‌های تلفن همراه خود، مردم بیش از ۵۰۰۰۰ سال را در یوتیوب در یوتیوب بین سال‌های ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۸ تماشا می‌کنند.

(به گوگل فکر کنید)
در عصر دیجیتال، مشتریان به طور فزاینده‌ای از محتوای ویدئو استفاده می‌کنند تا قبل از انجام خریده‌ای خود به آن‌ها اطلاع دهند. این روند تحقیق درباره نظرات و تجربیات دیگران باعث ایجاد محصولات خوب می‌شود و به افزایش درآمدها کمک می‌کند.

همچنین بخوانید مهم ترین اطلاعات تبلیغاتی سال 2020 (3)

این مقاله ادامه دارد…
منبع : smallbizgenius.net

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها