بلاگ ایزاکو

بلاگ ایران زمین

مقالات و آموزش های تبلیغات و برندینگ
بلاگ

ایران زمین

مقالات و آموزش های تبلیغات و برندینگ

تبلیغات غیر متعارف محیطی

منظور از تبلیغات غیر متعارف محیطی آن دسته از تبلیغاتی هستند که...

پنج نگرش مخاطب به تبلیغات : برای تبلیغاتمان کدام را در نظر بگیریم؟

پژوهش‌های مختلفی راجع به عوامل مؤثر بر نگرش افراد به تبلیغات انجام شده است؛ که از بررسی کلی عوامل دخیل در این موضوع، پنج نگرش و زاویه دید مفهومی افراد به تبلیغات را در آن بررسی می‌کنیم. این پنج عامل عبارت از باورهای اقتصادی در تبلیغات، مزایای اجتماعی در تبلیغات، باورهای اخلاقی در تبلیغات، باورهای...

رفتار مصرف‌کننده چیست؟

رفتار مصرف‌کننده فعالیت‌هایی هستند، که در آنها افراد درگیر استفاده واقعی یا بالقوه از اقلام مختلف بازار که شامل محصولات خدمات ایده‌ها و محیط دانشگاه‌ها می‌شود، هستند. فعالیت‌های فیزیکی احساسی و ذهنی‌ای که افراد هنگام انتخاب خرید استفاده و دور انداختن کالاها و خدمات در جهت ارضای نیازها و خواسته‌های خود درگیر آنها هستند. رفتار...

عشق به برند    

در سال‌های اخیر توسعه رابطه مصرف‌کننده با برند از مسائل مهم در نظریه‌های برندسازی بوده است و تحقیقات بر نوع رابطه مصرف‌کننده با برند مصرفی‌شان متمرکز شده است. انواع روابطی که می‌توان بدان اشاره کرد عبارت است از: وفاداری به برند، اعتماد به برند، رضایت‌مندی و… . در بین این سازه‌های مختلف، عشق به برند‌سازی...

برندینگ سازمانی

برندینگ سازمانی یک جهش فرهنگی در سازمان است؛ جایی که کارکنان بیشتر بر روی...

برندالیسم و استفاده از هجو تبلیغاتی؛ جلوۀ تبلیغاتی هنر

جنبش ضدتبلیغاتی برندالیسم در جولای سال ۲۰۱۲ در لندن پایه‌گذاری شد. ‌۲۶ آرتیست بریتانیایی یک کمپین تبلیغات هجو یا تخریبی به راه انداختند. در ماه می سال ۲۰۱۴ چهل فعال برندالیسم ۳۶۵ جایگاه تبلیغات محیطی را در ده شهر انگلستان جایگزین آثار خود کردند؛ ایستگاه اتوبوس، بیلبورد و هر جایگاه دیگری را با طرح‌های مونوکروم و...

مدیریت تبلیغات محیطی و تحلیل ضوابط اجرایی آن در ایران

اکثر مردم در دنیای امروزی هر روز در معرض تبلیغات رسانه‌ای و محیطی فراوانی قرار دارند، جهان امروز و محیطی که در آن زندگی می‌کنیم به دلایل اجتماعی و اقتصادی مکانی است برای رد و بدل شدن متوالی پیام‌های تبلیغاتی به مخاطب، طوری که هر شهروند روزانه با بیش از ۱۵۰۰ تبلیغ مواجه است. یکی...

تبلیغ در تبلیغ

امروزه تبلیغ‌کنندگان برای دستیابی به اهداف خود از شیوه‌ها و فنون متفاوتی استفاده می‌کنند و حاصل فعالیت آنها بیشتر به جادو شبیه است. گسترش دانش مربوط به تبلیغ باعث شده است که هر روز شاهد پیشرفت فنون تبلیغ باشیم. فن تبلیغ در تبلیغ یکی از شیوه‌های نوین تبلیغ در عرصۀ رسانه‌ها به شمار می‌آید. رسانه‌ها...

هوش مصنوعی در تبلیغات

آیا هوش مصنوعی این است که فکر بشری را در کامپیوتر قراردهند ؟ برخی از محققان گفتند که...

هنر در تبلیغات

امروزه رابطۀ بین هنر و تبلیغات پربارتر و پیچیده‌تر از گذشته به نظر می‌رسد و یکی از مؤلفه‌های مهم در فرآیند تحولات اخیر هنر، نوعی فاصله گرفتن از هنری است که پیوسته از آویختن با مسائل سیاسی، اجتماعی و تجاری اجتناب می‌ورزید و با آنکه تصور می‌شد هنر و تبلیغات روشی بی‌مانند در اواخر قرن...

نقش تصویر در تبلیغات ؛ متقاعدسازی دیداری (Visual Persuasion)

یکی از هدف‌های عمده برای به‌کارگیری تصویر در فعالیت‌های تبلیغاتی، ایجاد واکنش یا به تعبیر روان‌شناختی آن برانگیختن پاسخ در میان مخاطبان است. آنچه هدف تصاویر تبلیغاتی است تنها مجذوب کردن مخاطبان نیست؛ بلکه ایجاد رفتاری است که انتظار می‌رود در محل موقعیت دیگری مانند فروشگاه یا در پای صندوق رأی به وقوع بپیوندد. تصاویر...

کارکنان بیلبورد چگونه از خود محافظت می‌کنند؟

کارکنان صنعت تبلیغات محیطی خارجی (بیلبورد) با خطرات قریب الوقوعی چون سقوط مواجه می‌شوند...

گالری رادیویی موزۀ لوور ابوظبی

موزۀ لوور ابوظبی که در سال ۲۰۱۷ شروع به کار کرده است، برای مسافرانی که از دبی به سمت ابوظبی در سفر هستند، ترتیب یک گالری رادیویی را داده است.

معرفی سه کمپانی برتر تبلیغات محیطی جهان

قصد داریم تا به معرفی و شرح مختصری از سه کمپانی‌ نخست در زمینه تبلیغات محیطی بپردازیم. نکتۀ جالبِ بررسیِ پیش‌رو این است که هرکدام ازین کمپانی‌ها در سه قارۀ متفاوت اروپا، آمریکا و آسیا قرار دارند.

تبلیغات نوروزی برندها

حضور تبلیغاتی برندها در روزهای مناسبتی همیشه مورد توجه مخاطبان است. برندهایی که به مخاطبان خدمات ارائه می دهند، مانند یک دوست در روزهای احساسی و معنوی همراهشان باشند. در این راستا برندهایی که برای حضور در روزهای مناسبتی از قبل برنامه ریزی کرده و آگهی متفاوتی را ارائه کنند، بیشتر از مابقی مورد توجه...
1 33 34 35 36