بلاگ ایزاکو

بلاگ ایران زمین

بروز ترین مقالات درباره تبلیغات و بازاریابی

بلاگ ایران زمین

بروز ترین مقالات درباره تبلیغات و بازاریابی

سوتی و سقوط برندهای اینترنتی / pets.com / سایت خرده‌فروشی لوازم حیوانات خانگی

در اواسط دهۀ ۹۰ میلادی، زمانی که ظرفیت‌های بالقوه اینترنت در زمینۀ تجارت خود را نشان می‌داد، بسیاری شروع به ثبت آدرس‌های اینترنتی کردند، بدون اینکه حتی قصد استفاده از آنها را داشته باشند. در مرحلۀ بعد میل به فروش آدرس‌های اینترنتی به این سرزمین کذایی فراچنگ آمده، قوت بیشتری بخشید.

نحوۀ شکست‌ برندهای حوزۀ فناوری و اینترنت؛ یک چیز را نباید از قلم انداخت…

شکست برندهای اینترنتی اکنون دیگر به یک روال معمول تبدیل شده است. چنین مواردی حاصل نفوذ دیرپا و سیل‌آسای «دات‌کام» است که در آغاز این هزاره رخ نموده است به بیان دیگر افزودن یک دات‌کام به انتهای نام یک برند را می‌توان سریع‌ترین راه برای کاستن از ارزش‌های آن دانست، اما از سوی دیگر چشم‌پوشی...

یک گرافیست چگونه از موضوع ایده می‌سازد؟

در هنر طراحی گرافیک، همانند سایر رشته‌های هنرهای تجسمی دو سبک عمده، کارکردگرا (فونکسیونل) و صورت‌گرا (فرمال) وجود دارد.

اتفاق مهم در تبلیغات محیطی چیست؟ وقتی که «ردیابی چشم» رقم می‌خورد…

نتایج تعقیب بینایی نشان داده است که تبلیغات دارای ماهیت اجتماعی می‌توانند بر رفتار تأثیر بسزایی بگذارند. نتایج تحلیل آماری و خوشه‌بندی نیز این تمایز را تأیید کرد. تبلیغات در فضای باز، تابلوهای تبلیغاتی کنار جاده‌ها و خیابان‌ها، قدیمی‌ترین راه تبلیغ محصولات و خدمات‌اند. امروزه، پیام‌های تبلیغاتی در اشکال مختلف پیام خود را به افرادی...

سخن گفتن تنها با دو واژۀ تصویری

ظاهراً تنها دو نشانه تصویری برای انتقال هر پیامی کافی است. هر گرافیست خلاقی قادر است تنها با دو واژه تصویری هر پیام یا هر مفهومی را که لازم است به مخاطبانش منتقل سازد.

چگونه متن یک سخنرانی نوشته می‌شود؟

مدیران تجاری کمتر به نوشتن مقاله می‌پردازند. اغلب سخنرانی را بر نگارش ترجیح می‌دهند و در این زمینه نیز به استخدام نویسندگان پشت پرده اقدام می‌کنند.

تدابیر تبلیغات و هنر مفهومی

آلن کاپرو در رساله‌ای در سال ۱۹۶۴ تصریح کرد: «اگر هنرمندان در ۱۹۴۶ در جهنم بودند، اکنون در کسب و کارند».

ارزش کسب‌وکارهای آزاد و تجاری نسبت به نهادهای خیریه

چیزی که می‌تواند در دراز مدت به نفع همه باشد، راه‌اندازی یک تجارت خوب است؛ چیزی که ارکان مولد آن و سرمایه‌های آن، همین افرادی هستند که نیازمند یاری‌رسانی هستند.

به جای فروش محصول، فروشندۀ توانایی‌های برند خود باشید…

فروش، بخشی جدانشدنی از موفقیت شرکت شما خواهد بود. با این حال، وظیفه تیم فروش چیزی ورای فروش محصولات شماست.

چهار هدفی که باید برای یک عنوان تبلیغاتی در نظر بگیرید؛

نقش و اثر یک عنوان، بیش از جلب توجه افراد است. برای مثال: عنوان کتاب دیل کارنگی شما را به جانب متن تبلیغ می‌کشاند، زیرا که نوید اطلاعات سودبخش را می‌دهد. تبلیغ مایونز هلمن نیز از این دست است و علاقۀ شما را به خواندن متن جلب می‌کند و البته گروه خاصی از خوانندگان را...

داستان برند هشتم: فولاد تاتا Tata Steel

تاتا استیل شرکت فولاد هندی است که در سال ۱۹۰۷ تأسیس شد. این شرکت یکی از شرکت‌های زیرمجموعه گروه تاتا به‌شمار می‌آید. شرکت تاتا استیل با ظرفیت تولیدی معادل ۲۳٫۸ میلیون تن در سال ۲۰۱۲، به‌ عنوان دوازدهمین شرکت فولادسازی جهان شناخته‌ شد. دفتر مرکزی این شرکت در شهر بمبئی، مهاراشترا قرار دارد و سهام آن در بازار بورس اوراق بهادار بمبئی و بورس اوراق بهادار...

چگونه یک عنوان، توجه را به خود جلب می کند؟

در تمامی اشکال تبلیغات، «تاثیر نخست» نخستین چیزی که خواننده می‌بیند، می‌خواند یا می‌شنود، می‌تواند به مفهوم ناکامی و یا موفقیت تلقی شود.

پنج راه شگفت‌زده کردن مشتری

قبل از شروع هر کاری،‌ از خود بپرسید «آیا کاری که می‌کنید قابلیت تاثیرگذاری بر مشتری‌ها را دارد؟»
1 33 34 35 36 37 40