بلاگ ایزاکو

بلاگ ایران زمین

مقالات و آموزش های تبلیغات و برندینگ
بلاگ

ایران زمین

مقالات و آموزش های تبلیغات و برندینگ

استفاده صحیح از اعتراض مشتری در فروش تلفنی

در هر روز فروشنده لحظاتی شادی بخش وجود دارد. گاهی لحظه ای می رسد که می فهمید مشتری به راستی قصد خرید دارد. گاهی وقتی که گوشی را می گذارید به دلیل این که کارتان را تمام کرده اید و به مشتری فروخته اید از خوشحالی فریاد می زنید و در دفتر پایکوبی می کنید....

استفاده از پنج محرک خرید در تبلیغات برای افزایش فروش

با توجه به مطالب ارائه شده، به منظور افزایش فروش ، باید پنج محرک خرید در فرایند ساخت تبلیغات را به شرح زیر رعایت و اعمال کرد: 1-مزایا را ملموس کنید. 2-احساس نیاز را بزرگ جلوه دهید. 3-گزینه های تولید را کاهش دهید. 4-گزینه های خرید را بیشتر کنید. 5-روش های خرید را ساده کنید....

تاثیر تبلیغات گمراه کننده و غیر مسئولانه بر فروش

تبلیغات گمراه کننده به تبلیغاتی اطلاق می شود که اطلاعات نادرست و غیر واقعی را به مخاطب عرضه کند، یا عمدا مصرف کنندگان را در مورد ارزیابی کالا منحرف نماید. گمراهی هنگامی اتفاق می افتد که مصرف کنندگان به علت مواجه شدن با تبلیغات، عقاید غلطی در خصوص محصول، مزایا و جنبه های مختلف آن...

انواع دیدگاه های برگزیده فروش (بخش 4)

دیدگاه های فروش ابزارهای مفیدی هستند ولی آن ها را نمی توان جایگزین جستجوی بزرگتر و عمیق تری نمود که برای نیازهای واقعی مشتری لازم است و ارزشی که محصول یا خدمات شما در انجام آن ها تامین می کند. فروش با ارائه راه حل مشکل فروش « با ارائه راه حل مشکل » این...

انواع دیدگاه های برگزیده فروش (بخش 3)

دیدگاه های فروش ابزارهای مفیدی هستند ولی آن ها را نمی توان جایگزین جستجوی بزرگتر و عمیق تری نمود که برای نیازهای واقعی مشتری لازم است و ارزشی که محصول یا خدمات شما در انجام آن ها تامین می کند. فروش برای ترساندن این فروش در ظاهر روش منفی است. شما مثل بسیاری از مردم...

انواع دیدگاه های برگزیده فروش (بخش 2)

دیدگاه های فروش ابزارهای مفیدی هستند ولی آن ها را نمی توان جایگزین جستجوی بزرگتر و عمیق تری نمود که برای نیازهای واقعی مشتری لازم است و ارزشی که محصول یا خدمات شما در انجام آن ها تامین می کند. فروش بر اساس قیمت فروش همیشه آسان نیست و هیچ بد نیست که به مشتری...

انواع دیدگاه های برگزیده فروش (بخش 1)

دیدگاه های فروش ابزارهای مفیدی هستند ولی آن ها را نمی توان جایگزین جستجوی بزرگتر و عمیق تری نمود که برای نیازهای واقعی مشتری لازم است و ارزشی که محصول یا خدمات شما در انجام آن ها تامین می کند. تمرکز بر ویژگی ها و فواید محصول شاید معمول ترین و عمومی ترین دیدگاه فروش،...

درک شخصیت خریدار

درک شخصیت خریدار به شما کمک می کند تا متوجه موارد زیر شوید: چگونه به خریداری خاص نزدیک شوید. واکنش خریدار به محصول یا خدمات شما چه خواهد بود. خریدار به راستی در جستجوی چیست. شامل هر گونه دستور جلسه پنهان. خریدار مستعد در هنگام ارائه ی کالا یا خدمات شما چه اعتراضاتی می کند....

روش های بودجه بندی فعالیت های تبلیغاتی

چگونه بودجه تبلیغاتی خود را تعیین کنیم؟ شرکت ها برای بودجه بندی تبلیغاتی به عوامل زیر باید توجه کنند: مرحله ی چرخه ی زندگی: مرحله ی رشد به بودجه ی بیشتر و مرحله ی بلوغ به بودجه ی کمتری نیاز دارید. سهم بازار: حفظ سهم بازار بالا و گرفتن سهم بازار از رقبا به بودجه...

تبلیغات مناسب خدمات

ویژگی های خاص خدمات خدمات، همچون کالا از ویژگی هایی برخوردار است که در فرایند مبادله و داد و ستد، تاثیر گذار خواهد بود. به رغم وجود شباهت هایی بین خدمات و کالا ، تفاوت هایی نیز در این دو دست از محصولات وجود دارد. مهمترین تفاوت خدمات با کالا که باعث تمایز مدیریت، بازاریابی...

اهداف تبلیغات

بر مبنای نوع ارتباطات مد نظر مشتریان، ابزارهای مختلف ترویج شامل تبلیغات، روابط عمومی، پیشبرد فروش، فروش شخصی و بازاریابی مستقیم، سیاست گذاری و اجرا می شوند. در شرکت های خدماتی، نمونه های اهداف تبلیغات، استراتژی های تبلیغاتی و برنامه های اجرایی در تبلیغات می تواند به قرار ذیل باشد: نمونه هایی از اهداف تبلیغات...

تیزر تبلیغاتی و راهکارهایی برای موفقیت آن

راهکارهایی برای داشتن یک تیزر تبلیغاتی موفق 1- در تیزر تبلیغاتی تان از اشخاص حقیقی استفاده کنید اگر نمی خواهید که تیزر شما همانند عکس های ثابت و بی جان باشد، از وجود آدم ها برای زنده کردن آن استفاده کنید.زیرا انسان ها در ارتباط با یکدیگر هستند و نسبت به همدیگر واکنش نشان می...

دفتر تبلیغاتی

مفهوم و جایگاه دفتر تبلیغاتی دفتر تبلیغاتی، سازمان یا موسسه ای است که با بهره گیری از افراد متخصص، خدمات مشاوره تبلیغاتی را در قالب طراحی و آماده سازی طرح های تبلیغاتی و آگهی ها و سایر ابزارهای ترویجی و عملیات بازارسنجی به تبلیغ کنندگان عرضه می کند. دفتر، همچنین امور مربوط به خرید و...

تطبیق شخصیت فروشنده و مشتری

ارجاع فوق العاده سریع فروشنده: تطبیق شخصیت فروشنده و مشتری 1.فروشنده با انرژی الف) اگر شما با انرژی باشید و مشتری مطمئن، عناصر مشتری و شما عبارتند از: پر انرژی بودن پر تکاپو بودن نگران نبودن در مورد جزئیات ب) اگر شما با انرژی باشید و مشتری مهربان، عناصر مشترک شماعبارت اند از: مردم دوست...

مشتریان تلفنی و تشخیص نوع شخصیت مشتری(بخش 3)

تشخیص نوع شخصیت مشتری ممکن است از پشت تلفن مشکل تر از تماس رو در رو باشد. ولی در نهایت کلیدهایی وجود دارند که می توانید به منظور شناسایی شخصیت آن ها را به کار بگیرید. البته این امر کمک می کند نوع شخصیت خود را نیز بشناسید. این دانش به شما اجازه می دهد...
1 15 16 17 18 19 39