بلاگ ایزاکو

بلاگ ایران زمین

بروز ترین مقالات درباره تبلیغات و بازاریابی

بلاگ ایران زمین

بروز ترین مقالات درباره تبلیغات و بازاریابی

انواع دیدگاه های برگزیده فروش (بخش 1)

دیدگاه های فروش ابزارهای مفیدی هستند ولی آن ها را نمی توان جایگزین جستجوی بزرگتر و عمیق تری نمود که برای نیازهای واقعی مشتری لازم است و ارزشی که محصول یا خدمات شما در انجام آن ها تامین می کند. تمرکز بر ویژگی ها و فواید محصول شاید معمول ترین و عمومی ترین دیدگاه فروش،...

درک شخصیت خریدار

درک شخصیت خریدار به شما کمک می کند تا متوجه موارد زیر شوید: چگونه به خریداری خاص نزدیک شوید. واکنش خریدار به محصول یا خدمات شما چه خواهد بود. خریدار به راستی در جستجوی چیست. شامل هر گونه دستور جلسه پنهان. خریدار مستعد در هنگام ارائه ی کالا یا خدمات شما چه اعتراضاتی می کند....

روش های بودجه بندی فعالیت های تبلیغاتی

چگونه بودجه تبلیغاتی خود را تعیین کنیم؟ شرکت ها برای بودجه بندی تبلیغاتی به عوامل زیر باید توجه کنند: مرحله ی چرخه ی زندگی: مرحله ی رشد به بودجه ی بیشتر و مرحله ی بلوغ به بودجه ی کمتری نیاز دارید. سهم بازار: حفظ سهم بازار بالا و گرفتن سهم بازار از رقبا به بودجه...

تبلیغات مناسب خدمات

ویژگی های خاص خدمات خدمات، همچون کالا از ویژگی هایی برخوردار است که در فرایند مبادله و داد و ستد، تاثیر گذار خواهد بود. به رغم وجود شباهت هایی بین خدمات و کالا ، تفاوت هایی نیز در این دو دست از محصولات وجود دارد. مهمترین تفاوت خدمات با کالا که باعث تمایز مدیریت، بازاریابی...

اهداف تبلیغات

بر مبنای نوع ارتباطات مد نظر مشتریان، ابزارهای مختلف ترویج شامل تبلیغات، روابط عمومی، پیشبرد فروش، فروش شخصی و بازاریابی مستقیم، سیاست گذاری و اجرا می شوند. در شرکت های خدماتی، نمونه های اهداف تبلیغات، استراتژی های تبلیغاتی و برنامه های اجرایی در تبلیغات می تواند به قرار ذیل باشد: نمونه هایی از اهداف تبلیغات...

تیزر تبلیغاتی و راهکارهایی برای موفقیت آن

راهکارهایی برای داشتن یک تیزر تبلیغاتی موفق 1- در تیزر تبلیغاتی تان از اشخاص حقیقی استفاده کنید اگر نمی خواهید که تیزر شما همانند عکس های ثابت و بی جان باشد، از وجود آدم ها برای زنده کردن آن استفاده کنید.زیرا انسان ها در ارتباط با یکدیگر هستند و نسبت به همدیگر واکنش نشان می...

دفتر تبلیغاتی

مفهوم و جایگاه دفتر تبلیغاتی دفتر تبلیغاتی، سازمان یا موسسه ای است که با بهره گیری از افراد متخصص، خدمات مشاوره تبلیغاتی را در قالب طراحی و آماده سازی طرح های تبلیغاتی و آگهی ها و سایر ابزارهای ترویجی و عملیات بازارسنجی به تبلیغ کنندگان عرضه می کند. دفتر، همچنین امور مربوط به خرید و...

تطبیق شخصیت فروشنده و مشتری

ارجاع فوق العاده سریع فروشنده: تطبیق شخصیت فروشنده و مشتری 1.فروشنده با انرژی الف) اگر شما با انرژی باشید و مشتری مطمئن، عناصر مشتری و شما عبارتند از: پر انرژی بودن پر تکاپو بودن نگران نبودن در مورد جزئیات ب) اگر شما با انرژی باشید و مشتری مهربان، عناصر مشترک شماعبارت اند از: مردم دوست...

مشتریان تلفنی و تشخیص نوع شخصیت مشتری(بخش 3)

تشخیص نوع شخصیت مشتری ممکن است از پشت تلفن مشکل تر از تماس رو در رو باشد. ولی در نهایت کلیدهایی وجود دارند که می توانید به منظور شناسایی شخصیت آن ها را به کار بگیرید. البته این امر کمک می کند نوع شخصیت خود را نیز بشناسید. این دانش به شما اجازه می دهد...

مشتریان تلفنی و تشخیص نوع شخصیت آنها (بخش 2)

مشتری با انرژی واژه های کلیدی مورد استفاده برای توصیف این نوع مشتریان عبارتند از: پر شور، متفاوت، خودرأی ، مثبت، دراماتیک، سودمحور، شادمان، سرشناس، نوگرا، ارجاع دهنده، مشارکت جو، پرهیجان، مبتکر اگر کم انرژی باشید مشتری پر انرژی به شما در رسیدن به سطح انرژی بالا کمک می کند. زیرا مبتلا به خوش بینی،...

تبلیغات در اینستاگرام

تبلیغات در اینستاگرام اگر به دنبال تبلیغات در اینستاگرام  هستید اول از همه باید بدانید که تبلیغات در اینستاگرام مساله ای است که بهترین روش آن به دست خودتان باید انجام شود.امروزه تبلیغات در اینستاگرام بازارهای کاذبی را ایجاد کرده از جمله خرید و فروش پیجهای اینستاگرامی و یا خرید و فروش لایک و کامنت...

مشتری تلفنی و تشخیص نوع شخصیت آنها (بخش 1)

تشخیص نوع شخصیت مشتری ممکن است در مکالمه تلفنی مشکل تر از تماس رو در رو باشد. ولی در نهایت کلیدهایی وجود دارند که می توانید به منظور شناسایی شخصیت آنها را به کار بگیرید. وقتی شما برخی از مشاهدات را تجزیه و تحلیل کنید قادر خواهید شد با یک مکالمه و حتی بدون رو...

اعتراضات مشتری در حین فروش و غلبه بر آن

برآمدن از پس اعتراضات مشتری کلید نخست در بر آمدن از پس اعتراضات مشتری و پرداختن به آنها تغییر روش گوش دادن به آنهاست. اغلب خریداران وقتی که آمادگی خرید ندارند شرط و وشروط و اعتراض هایی را عنوان می کنند. این حق خریدار است. به هر حال بسیاری از فروشندگان به طور سطحی به...

نیازهای مشتری را به فواید محصول ارتباط دهید

با بیان سود یا ویژگی که دارای بیشترین اهمیت برای مشتری است آغاز کنید. و اول بر آن متمرکز شوید بدین ترتیب شما به مشتری کمک می کنید آرایش گیج کننده محصول یا خدمات متفاوتی را که به او عرضه شده را به صورتی مرتب کنید که بتواند از میان آنها چیزی را انتخاب کند...

مدیریت تبلیغات

اهداف مدیریت تبلیغات امروزه میزان بودجه ی تبلیغات در همه نقاط جهان ده ها برابر شده و بی تردید آژانس های تبلیغاتی در به ثمر رسیدن این سرمایه گذاری، مسئولیت خطیری بر عهده دارند. در عرصه بازاریابی، بسیاری نیز دچار توهمات جدیدی شده اند، مثلا موفقیت های اتفاقی را از یک استراتژی هوشمند تمیز نمی...
1 15 16 17 18 19 41