ممکن است بعضی وقت ها که نام برند ها به یادتان می آید ، شعارشان هم به یاد آورید. امروزه تقریبا تمامی برند ها برای خود یک شعار تبلیغاتی دارند . در این مقاله به بررسی برترین شعار برند ها میپرداریم . در ادامه با ایران زمین همراه باشید …

شعارها برچسب ها یا عباراتی هستند که شرکت ها برای بیان اهمیت یا ایده اصلی محصولات یا خدمات خود استفاده می کند. در دنیای رقابتی امروز ، هر روز ما می توانیم از نقاط عطفی زیادی دیدن کنیم. اما فقط شعارهای گیرنده توجه را جلب می کنند و برای مدت زمان طولانی تر در ذهن ما می مانند.

۱- نایکی : فقط انجامش بده

این شعار یکی از محبوب ترین کمپین های تبلیغاتی در تاریخ تبلیغات است . روی پوشاک نایک این شعار تبلیغاتی نوشته شده . مردم با این شعار آشنایی کامل دارند و قدمت این شعار ۳۰ سال است که توسط آژانس تبلیغاتی Wieden + Kennedy ایجاد شده است.Nike - Just Do It

۲-اپل : متفاوت فکر کن

این شعار برای اولین بار در یک تبلیغ تلویزیونی معرفی شد و یکی از بزرگترین تغییرات شرکت را رقم زد . اپل برای برجسته سازی این شعار از شخصیت هایی مثل انیشتین و گاندی استفاده کرد .

Apple – “Think Different”

۳- کوکاکولا : مزه احساس

وقتی که شما یک کمپانی به وسعت کوکا کولا داشته باشید ، باید به دنبال ایده های نو برای برندسازی و افزایش فروش باشید . کوکاکولا با این شعار توانست توجه مخاطبان زیادی را به خود جلب کند.

۴-والت دیزنی : شادترین مکان روی زمین

این کمپانی بزرگ طراحی انیمیشن با استفاده از لوگوی خود یک شعار تبلیغاتی تمام عیار درست کرد که کاملا مطابق با محصولات این شرکت است. والت دیزنی تا الان توانسته جوایز مختلف در طول سالها کسب کند و  توجه مخاطبان بسیار زیادی در سرتاسر جهان جلب کند.

Disney

جگوار : سخاوت  ، فضا ، سرعت

جگوار  یکی از لوکس ترین خودرو سازها است که از سال ۱۹۳۳ آغاز به کار کرد و ۱۹۵۰ این شعار از این شعار رونمایی کرد. این شعار اهداف و واقعیت این برند را به نمایش میگذارد.

Jaguar

در صورت تمایل به ایجاد برند و شعار تبلیغاتی میتوانید از بخش تماس با ما در ارتباط باشید.

منبع DesignHill

 

پست های مرتبط

5 1 رای
امتیازدهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها