وب سایت‌های ارتباط جمعی یا همان شبکه های اجتماعی یکی از ارزان‌ترین انواع بازاریابی موجود است، و ROI آن به دنیای کسب‌وکار کمک می‌کند هر روز بیشتر و بیشتر رشد می‌کند. با ادامه مقاله برترین شبکه های اجتماعی برای کسب و کار با ما همراه باشید.

10 شبکه های اجتماعی برای کسب و کار شما

اینستاگرام

اینستاگرام در رتبه بندی بسیار نزدیک به فیس بوک قرار دارد و در لیست شبکه های اجتماعی برای کسب و کار شماره سوم است. اینستاگرام متعلق به همان شخصی است که صاحب فیس بوک است و روزانه 500 میلیون کاربر فعال دارد.

مارک زاکربرگ ، مدیرعامل فیس بوک ، آنقدر پتانسیل در این پلتفرم دید که تنها 18 ماه پس از راه اندازی ، آن را با قیمت یک میلیارد دلار ، خریداری کرد و از آن زمان به بعد ، این پلتفرم به رشد خود ادامه داده است.

از آنجا که اینستاگرام متعلق به فیس بوک است ، دقیقاً مانند برنامه پیام رسان فیس بوک به همان پایگاه گسترده کاربران و بستر تبلیغاتی دسترسی دارد.

بنابراین اینستاگرام تمام همان مزایای فیس بوک را دارد، اما اینستاگرام هم مجموعه خاص خود از مزایای ارگانیک را دارد.
زمانی که از واژه “ارگانیک” استفاده می‌کنیم، منظورمان این است که میتوانید کار هایی بدون پرداخت مستقیم برای تبلیغات انجام دهید . در فیس بوک، شما باید هزینه تبلیغات تبلیغاتی برای رشد فالوور های خود و افزایش دسترسی به صفحه و پست‌های خود را بپردازید. در اینستاگرام می‌توانید به تدریج افراد خود را به صورت ارگانیک پرورش دهید و در نتیجه حساب خود را به صورت ارگانیک رشد دهید.
این کار اینستاگرام یک گزینه عالی برای هر دو کسب‌وکار با بودجه و بدون بودجه تبلیغاتی است.

instagram

Instagram یک پلت فرم بصری نیز هست، چون تنها می‌توانید پست‌هایی را منتشر کنید که شامل عکس‌ها و ویدئو باشند. این کار به نفع شما به عنوان یک کسب‌وکار کار می‌شود زیرا مردم ۸۰ % آنچه را که می‌دانند برخلاف آنچه می‌خوانند یا می‌شنوند را به یاد می‌آورند!

منبع : lyfemarketing.com
همچنین بخوانید برترین شبکه های اجتماعی برای کسب و کار

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها