این کار تاثیر گذار است، مفید است، شرکت‌ها دوست دارند آن را کشف کنند، و این به آن‌ها حس برترینسبت به رقبا می‌دهد. تبلیغات اعلان تبلیغاتی برای شرکت‌ها ساخته می‌شوند تا حداکثر صدا و تاثیر را ایجاد کنند. این فرآیند یکی از روش‌های بهینه برای تاثیرگذاری بر مخاطب و رهگیری درک آن‌ها و ذهن به عنوان موثرترین شکل
شکل بازاریابی، تبلیغات راهی برای ترویج و ارسال یک پیغام به مخاطب برای فروش یک محصول یا سرویس است. در حال حاضر ، شرکت‌های موجود در سراسر جهان در هر سال 1 میلیارد و ۴۵۰ میلیون دلار صرف تبلیغات می‌کنند.

این تعداد در سال‌های آینده قطعا افزایش خواهد یافت، چرا که سازمان‌ها همیشه به دنبال یافتن روش‌های جدید برای نفوذ به ذهن و هدف قرار دادن ذهن مردم هستند. اجرای یک برنامه، یا چند کمپین تبلیغاتی مناسب همزمان، به شرکت‌ها اجازه می‌دهد تا توجه مشتریان احتمالی را جلب کنند.
اگر شما در مورد آنچه که در این استراتژی‌ها قرار می‌گیرد کنجکاو باشید و دقیقا چه چیزی در مورد آن‌ها وجود دارد، شما امروز خوش‌شانس هستید. بنابراین می‌توانید با هشت برنامه تبلیغاتی را که می‌توانند بیش‌ترین تاثیر را برای برند ایجاد کند، آشنا شوید .

با استفاده از رسانه چاپی پیام خود را به مردم منتقل کنید

motox interactive print

اگر شما و تیم تان به دنبال حداکثر کردن دسترسی خود هستید، پس راه‌اندازی یک کمپین تبلیغاتی رسانه چاپی ممکن است بهترین راه برای شما باشد.
مزایا: دسترسی گسترده ، تأثیر و قرار گرفتن در معرض بیشتر و ارتباط.

استفاده از بیلبوردها و ودیوار ها برای جلب توجه مردم

در دهه ۱۸۰۰ به عنوان یک گزینه تبلیغاتی رقابتی آغاز شد، یک بیلبورد کنار جاده‌ای یک رسانه تبلیغاتی استاندارد برای استفاده است. هر شرکت ممکن است کوچک، بزرگ، محلی، یا یک نهاد چند ملیتی باشد، و میتواند این از پلتفرم برای ترویج برند، خدمات و یا محصول خود استفاده کند.
سازمان‌ها در گذشته با موفقیت از کمپین های رو دیوار و بیلبورد ها استفاده کرده‌اند، چرا که تاثیرگذار، و خلاقانه هستند (به طوری که بیننده مجبور نیست یک رادیو یا یک روزنامه بخرد)، و تاثیری گسترده میگذارند . بررسی کنید که کوکا کولا در طی سال‌ها از بیلبورد و سایر فعالیت‌های خارج از فضای باز برای تبلیغ مارک‌های خود استفاده کرده‌است.

125 cocacola

مزیت‌ها: آن‌ها تاثیر می‌گذارند، مخاطبین تضمین شده را فراهم می‌کند، دسترسی سریع‌تر ، بسیاری از اشخاص از آن استفاده می‌کنند، و تبلیغ کننده کنترل کامل بر روی فضای آگهی دارد.

انجام دادن فعالیت‌های پویشی و کمپینی

اگر می خواهید تعداد فروش خارق العاده ای برای نام تجاری خود ایجاد کنید ، سازماندهی چندین رویداد در سراسر منطقه باید در دستور کارتان باشد. مردم همیشه وقتی می خواهند بخرند یا خرید کنند به دنبال بهانه های احمقانه هستند و برنامه رویداد شما می تواند آنها را بهانه کند. به عنوان مثال ، رویداد روز شکرگذاری Macy را بررسی کنید ، جایی که خریدها و جشن ها با هم جمع می شوند.
مزایا: پر از سرگرمی برای مشتری ، چیزی متفاوت برای ارائه ، و باعث جذب افراد زیادی خواهد شد.

در ادامه بخوانید انواع کمپین های تبلیغاتی موثر (2)

مقاله مرتبط : تبلیغات خلاقانه با الهام از نقاشی‌های معروف
منبع : thenextscoop.com

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها