این کار تاثیر گذار است، مفید است، شرکتها دوست دارند آن را کشف کنند، و این به آنها حس برترینسبت به رقبا میدهد. تبلیغات اعلان تبلیغاتی برای شرکتها ساخته میشوند تا حداکثر صدا و تاثیر را ایجاد کنند. این فرآیند یکی از روشهای بهینه برای تاثیرگذاری بر مخاطب و رهگیری درک آنها و ذهن
به عنوان موثرترین شکل بازاریابی، تبلیغات راهی برای ترویج و ارسال یک پیغام به مخاطب برای فروش یک محصول یا سرویس است. در حال حاضر ، شرکتهای موجود در سراسر جهان در هر سال 1 میلیارد و ۴۵۰ میلیون دلار صرف تبلیغات میکنند . .
این تعداد در سالهای آینده قطعا افزایش خواهد یافت، چرا که سازمانها همیشه به دنبال یافتن روشهای جدید برای نفوذ به ذهن و هدف قرار دادن ذهن مردم هستند. اجرای یک برنامه، یا چند کمپین تبلیغاتی مناسب همزمان، به شرکتها اجازه میدهد تا توجه مشتریان احتمالی را جلب کنند.
اگر شما در مورد آنچه که در این استراتژیها قرار میگیرد کنجکاو باشید و دقیقا چه چیزی در مورد آنها وجود دارد، شما امروز خوششانس هستید. بنابراین میتوانید با هشت برنامه تبلیغاتی را که میتوانند بیشترین تاثیر را برای برند ایجاد کند، آشنا شوید .
کمپین های رادیویی خودمانی
رادیو یکی از قویترین کانالها برای تبلیغ محصول تان است. استفاده از امواج رادیویی میتواند برای شرکت شما مفید باشد، زیرا به سرعت به صدها ضربه خواهد رسید . رادیو توجه بسیاری را به خود جلب میکنند، چون این راهی برای تماس مستقیم با مشتری است.
برنامههای رادیویی استثنایی را بررسی کنید و درک کنید که چرا آنها خاص هستند.
مزیتها: افزایش صمیمیت برند، استفاده ارزانتر از شرکتها نسبت به انواع واسطهها دیگر، و شما میتوانید رقابت را اجرا کرده و مردم را اغوا کنید تا مستقیما با شما ارتباط برقرار کنند.
استفاده از تیرهای برق و کیوسک ها
اگر فقط چند تابلوی تبلیغاتی جمع و جور و کم را روی تیرهای برق و سیگنال ترافیک ، پشت سر هم و در یک کشش طولانی در هر شهری قرار دهید ، قطعاً یک پیام معتبر برای آن ارسال خواهید کرد. کمپین های قطب به لطف اینکه توجه آنها را به خود جلب و ضمانت می کند ، می توانند احساس مثبتی در ذهن مشتری شما ایجاد کنند.
مزایا: جلب توجه غیرمستقیم مردم باعث ایجاد آگاهی از برند با هزینه های کم می شود و باعث ایجاد اعتماد می شود.
طرح تبلیغات مراکز خرید
درج آگهی برای کالای خود در یک مرکز خرید می تواند یک شاهکار بازاریابی برای تبلیغ برند شما باشد. شرکت ها که اغلب به عنوان آخرین تلاش برای تبلیغ در نظر گرفته می شوند ، به طور منظم در مراکز خرید یا مراکز خرید آگهی ارسال می کنند ، به این امید که مشتری هنگام خرید کالای شما را هم انتخاب کند. شما می توانید تبلیغات را در پوسترها ، دیوارها ، بیلبوردها ، ورودی ها ، تبلیغات خلاقانه ، تصاویر پس زمینه قرار دهید و از طریق سیستم P.A اعلامیه های تبلیغاتی انجام دهید. از آنجا که آگهی های مراکز خرید می تواند انواع مختلفی داشته باشد ، هزینه ها می توانند متناسب با بودجه متفاوت باشند.
مزیت: قبل از شروع به خرید آخرین کلمه را در ذهن مصرفکننده خواهید گذاشت.
اجرای کمپین تبلیغاتی در سینماها
تصور کنید که تبلیغ خود را درست قبل از آغاز فیلم در سینما ببینید. به یاد داشته باشید که مخاطبین شما نمیتوانند کانال را تغییر دهند، یا از شما دور شوند و یا تبلیغ خود را نادیده بگیرند. تبلیغ سینما یک روش بسیار موثر برای تبلیغ برند شما است، چرا که شما یک اتاق پر از افراد را با تبلیغ خود به دست میآورید.
۵۳۶/۵۰۰۰این شکل از تبلیغات بسیار تأثیرگذار است و می تواند از نظر سرمایه گذاری اندک نتایج مثبتی را ارائه دهد. همچنین می توانید نوع خاصی از ژانر سینما را که می خواهید برند شما با آن مرتبط شود انتخاب کنید و به همین ترتیب تبلیغ کنید. به عنوان مثال ، اگر یک فیلم بیوگرافی در مورد یک ستاره ورزشی وجود دارد ، نام تجاری نوشیدنی انرژی زا شما می تواند پوشش تبلیغاتی با تئاتر سینما داشته باشد تا بیشترین تأثیر را داشته باشد.
مزایا: همزمان به صدها نفر ارائه میشود ، مورد توجه کامل بینندگان قرار می گیرد و با مخاطبان هدف شما ارتباط برقرار می کند.
با استفاده از رسانه چاپی پیام خود را به مردم منتقل کنید
اگر شما و تیم تان به دنبال حداکثر کردن دسترسی خود هستید، پس راهاندازی یک کمپین تبلیغاتی رسانه چاپی ممکن است بهترین راه برای شما باشد.
مزایا: دسترسی گسترده ، تأثیر و قرار گرفتن در معرض و ارتباط. بیشتر
استفاده از بیلبوردها و ودیوار ها برای جلب توجه مردم
در دهه ۱۸۰۰ به عنوان یک گزینه تبلیغاتی رقابتی آغاز شد، یک بیلبورد کنار جادهای یک رسانه تبلیغاتی استاندارد برای استفاده است. هر شرکت ممکن است کوچک، بزرگ، محلی، یا یک نهاد چند ملیتی باشد، و میتواند این از پلتفرم برای ترویج برند، خدمات و یا محصول خود استفاده کند.
سازمانها در گذشته با موفقیت از کمپین های رو دیوار و بیلبورد ها استفاده کردهاند، چرا که تاثیرگذار، و خلاقانه هستند (به طوری که بیننده مجبور نیست یک رادیو یا یک روزنامه بخرد)، و تاثیری گسترده میگذارند . بررسی کنید که کوکا کولا در طی سالها از بیلبورد و سایر فعالیتهای خارج از فضای باز برای تبلیغ مارکهای خود استفاده کردهاست.
انجام دادن فعالیتهای پویشی و کمپینی
اگر می خواهید تعداد فروش خارق العاده ای برای نام تجاری خود ایجاد کنید ، سازماندهی چندین رویداد در سراسر منطقه باید در دستور کارتان باشد. مردم همیشه وقتی می خواهند بخرند یا خرید کنند به دنبال بهانه های احمقانه هستند و برنامه رویداد شما می تواند آنها را بهانه کند. به عنوان مثال ، رویداد روز شکرگذاری Macy را بررسی کنید ، جایی که خریدها و جشن ها با هم جمع می شوند.
مزایا: پر از سرگرمی برای مشتری ، چیزی متفاوت برای ارائه ، و باعث جذب افراد زیادی خواهد شد.
مزیتها: آنها تاثیر میگذارند، مخاطبین تضمین شده را فراهم میکند، دسترسی سریعتر ، بسیاری از اشخاص از آن استفاده میکنند، و تبلیغ کننده کنترل کامل بر روی فضای آگهی دارد.
نتیجهگیری
خوب، بفرمائید! اکنون برجسته ترین انواع کمپین های تبلیغاتی را می شناسید که می توانید انتخاب کنید. ما امیدواریم که بهترین ها را از بین تعداد زیادی انتخاب کرده و تبلیغات تجاری خود را برای ایجاد هیاهوی مورد نیاز خود شروع کنید.
همچنین بخوانید چگونه یک کمپین تبلیغاتی موفق بسازیم؟
منبع : thenextscoop.com