سفارش بیلبورد تبلیغاتی: چرا محل قرارگیری بیلبورد بسیار مهم است

تصمیمات مختلفی وجود دارد که شما باید هنگام شروع یک کمپین بیلبورد تبلیغاتی در نظر بگیرید اما محل قرارگیری بیلبورد یکی از مهم ترین آنهاست.

علاوه بر مکان، باید همچنین در نظر داشته باشید که از چه نوع بیلبوردی می خواهید برای تبلیغات خود استفاده کنید.

چه سایزی می تواند موثر باشد.

هر یک از این عوامل در تعیین مکان اصلی بیلبورد شما نقش دارد.

مکان بیلبورد تبلیغاتی: چرا محل قرارگیری بسیار حیاتی است؟


قبلاً شنیده اید که در این باره دائم گفته اند: “مکان، مکان، مکان”.

انتخاب محل قرار دادن تابلوی تبلیغات یکی از مهمترین تصمیماتی است که در مورد کمپین تبلیغاتی در فضای باز یا تبلیغات محیطی خود اتخاذ خواهید کرد

و عوامل زیادی وجود دارد که باید در تصمیم گیری برای مکان بهینه در نظر بگیرید.

هنگام انتخاب مکان برای بیلبورد بعدی خود، حتماً هر یک از موارد زیر را در نظر بگیرید.

هنگامی که ایده ای درباره زمینه های مناسب برای بیلبورد تبلیغاتی خود دریافت کردید،

شرکت هایی مانند کانون تبلیغاتی ایران زمین (ایزاکو) می توانند به شما کمک کنند فضای تبلیغاتی موجود را بیابید و با بهترین نرخ ها رزرو کنید.

جمعیت شناسی


مانند هر کمپین تبلیغاتی و بازاریابی،

اولین چیزی که باید در هنگام انتخاب مکان قرار دادن بیلبورد ایده آل خود در نظر بگیرید، مشخصات جمعیتی مخاطبان شما است.

واقعیت این است که هر شرکت، جمعیتی یا گروهی از افراد را هدف خود قرار داده است که اکثریت مشتریان آن را تشکیل می دهند

و آنها افرادی هستند که باید سعی کنید با پیام خود به آنها برسید.

دانش در مورد مخاطبان هدف شما باید شامل اطلاعات دموگرافیک یا جمعیت شناسی مانند سن، جنس، تحصیلات، متاهل یا مجرد بودن و سطح درآمد باشد.

این اطلاعات به شما کمک می کند تابلوی تبلیغاتی خود را در کجا قرار دهید.

به عنوان مثال،

اگر می خواهید به جمعیت بزرگسالان تحصیل کرده دانشگاه با درآمد بالاتر از متوسط ​​برسید،

ممکن است بیلبورد خود را در امتداد یک استان پرترافیک و شلوغ قرار دهید که اغلب با مسافر زیادی در طول سال همراه است.

اگر هدف جمعیتی شما بزرگسالان جوان است، قرار دادن یک بیلبورد تبلیغاتی در بخش مرسوم شهر یا نزدیک دانشگاه را در نظر بگیرید.

اطلاعات سرشماری می تواند ابزاری ارزشمند برای کمک به شما در درک محل زندگی و کار مشتریان بالقوه شما باشد.

در نظر گرفتن ترافیک


به طور طبیعی،

شما می خواهید که کمپین تبلیغاتی و بیلبورد شما تا آنجا که ممکن است توسط افراد بیشتری دیده شود.

بنابراین دانستن تعداد ترافیک جاده ها که در نظر دارید محل بیلبوردتان در آنجا باشد، بسیار مهم است.

مناطق پرتردد، از جمله بین استان های دارای ترافیک سنگین یا تقاطع های شلوغ با زمان انتظار طولانی، مخاطب اسیری را فراهم می کند

که موظف است حداقل چند ثانیه از زمان انتظار خود را به تماشای تبلیغات شما بگذراند.

به همین دلیل دقیقاً تبلیغات این مناطق گران تر است.

بنابراین قبل از تعهد به مکانی، مطمئن شوید که بودجه تان می رسد.

تعداد ترافیک برای جاده های محلی و بین شهری اغلب از طریق وب سایت های حمل و نقل وزارت راه در دسترس است.

دید داشتن و به چشم آمدن


برای اطمینان از اینکه تبلیغات شما تا آنجا که ممکن است به چشم بیاید این نکته بسیار مهم است.

بنابراین مهم است که هنگام تصمیم گیری در مورد مکان، تراز و ارتفاع بیلبورد خود را در نظر بگیرید.

توپوگرافی زمین، موانعی مانند درختان و خطوط برق و ساختمانهای مجاور همگی در نمایان بودن تابلوی تبلیغاتی شما نقش دارند.

بیلبوردها باید کاملاً واضح باشند تا با ترافیک روبرو شوند و نباید از زاویه های عجیب و غریبی برخوردار باشند که بیننده نیاز داشته باشد

تا از یک سمت ناراحت کننده یا ناخوشایند نگاه کند.

آنها همچنین باید در ارتفاع کاملاً خوانا و در چارچوب دید راننده قرار بگیرند.

اگر تابلوی تبلیغاتی شما در مکانی مرتفع قرار بگیرد، برای مدت طولانی قابل مشاهده نخواهد بود.

نوع کاربری زمین

نوع کاربری زمین پیرامون مکان بیلبورد پیشنهادی شما، اعم از مسکونی، تجاری یا صنعتی، نقش اصلی را در مخاطبانی که بیلبورد را مشاهده می کنند بازی می کند.

مناطق تجاری ممکن است ترکیب بیشتری از افراد را ببیند.

زیرا هم کارمندان و هم مشتریان در این مناطق رفت و آمد می کنند.

در حالی که مناطق مسکونی معمولاً محدود به افرادی است که در آنجا زندگی می کنند.

مناطق صنعتی احتمالاً در درجه اول کارمندان آنجا هستند که می بینند.

نزدیک بودن


اینکه تابلوی تبلیغات شما چقدر به محل کار شما نزدیک است

می تواند برای صاحبان مشاغل محلی و کسانی که ممکن است بخواهند خریدهای ضروری انجام دهند، بسیار مهم باشد.

اگر هدف تابلوی تبلیغات شما جذب مشتری محلی است، منطقی نیست که تابلوی تبلیغاتی خود را دور از شهر قرار دهید.

از طرف دیگر، شرکتی که امیدوار است بتواند دسترسی خود را افزایش دهد و مشتریان جدیدی پیدا کند، ممکن است

قرار دادن تابلوهای تبلیغاتی را در مناطقی که به نوع دیگری از مشتری یا جمعیت جدید می رسد، در نظر بگیرد.

حتی علائم ساده ای مانند لوکیشن کسب و کار شما و فاصله آن از راننده یا عابر پیاده، می تواند در کشاندن افراد به سمت شما موثر باشد.

قصد


هنگامی که می خواهید یک بیلبورد سفارش دهید، هدف کمپین خود را در نظر بگیرید.

شما می خواهید با این تصمیم گیری به مخاطب بیشتری برسید.

بنابراین این ممکن است قرار دادن یک بیلبورد در امتداد یک آزادراه، درست قبل از خروجی برای هدایت مردم به سمت فروشگاه شما موثر باشد.

اگر می خواهید مردم از شما به جای یک رقیب خاص بخرند،

می توانید تبلیغات خود را در نزدیکی فروشگاه آنها قرار دهید!

اگر هدف کمپین شما صرفاً افزایش آگاهی از برند است، ممکن است بخواهید یک کمپین طولانی مدت یا یک کمپین را که از چندین مکان استفاده می کند،

پیاده سازی کنید تا نام تجاری شما به طور دائمی در ذهن افراد جاودانه شود.

اندازه بیلبورد


اندازه تبلیغات بیلبوردی که انتخاب می کنید به طور طبیعی بر مکان های موجود برای تبلیغ تأثیر می گذارد.

طبیعتا تابلوهای تبلیغاتی عظیم بزرگراه برای استفاده در محله های مسکونی مناسب نیستند

و به همین ترتیب،

تابلوی تبلیغاتی کوچکی برای رانندگان با سرعت 80 مایل در ساعت قابل مشاهده نیست.

سه اندازه استاندارد بیلبورد وجود دارد که هرکدام دارای اهداف و مزایای منحصر به فرد خود هستند.

بولتن ها


بولتن ها بزرگترین کمپین های تبلیغاتی با اندازه استاندارد هستند که در دسترس هستند

و همان چیزی است که اکثر مردم هنگام تصویربرداری از یک بیلبورد تصور می کنند.

بولتن ها عمدتا در امتداد بزرگراه ها، آزادراه ها، اتوبان ها و سایر راه های اصلی شریانی یافت می شوند و به طور کلی 14 فوت ارتفاع و 48 فوت عرض دارند و 672 فوت مربع فضای تبلیغاتی دارند.

(هر فوت معادل سی و نیم (30.5) سانتی متر است.)

برای جلب توجه رانندگان هنگام نزدیک شدن به آنها و اینکه بتوانند از مسافت زیادی مشاهده کنند،

باید بولتن ها بزرگ باشند.

آنها در درجه اول رانندگان، مسافران مسافت های کوتاه و طولانی را هدف قرار می دهند و مردم اغلب روزانه از کنار آنها رد می شوند و تبلیغات مشابه را بارها و بارها نگاه می کنند

و همین امر باعث می شود در مکان های مناسب بسیار کارآمد باشند.

پوسترها


پوسترها یک تابلوی تبلیغاتی متوسط ​​هستند که به طور معمول 10 فوت ارتفاع و 22 فوت عرض اندازه می گیرند و 220 فوت مربع فضای تبلیغاتی را ارائه می دهند.

(هر فوت= سی و نیم (30.5) سانتی متر)

این نوع تابلوها معمولاً در امتداد جاده های شریانی اولیه و ثانویه قرار دارند

زیرا برای هدف قرار دادن مخاطبان محلی ایده آل هستند.

پوسترها معمولاً توسط رانندگان و عابران پیاده دیده می شوند زیرا اغلب در امتداد راه هایی با پیاده رو قرار دارند.

پوسترها هنگامی که در مناطق شلوغ تجاری و صنعتی قرار گیرند، بسیار موثر هستند.

بعضی اوقات، برندها در جایی که تبلیغات گسترده ای انجام می دهند و همان را در چندین مکان تکرار می کنند،

حمله رعد اسا را ​​انجام می دهند.

پوسترها انتخاب عالی برای این نوع کمپین تبلیغاتی هستند.

پوسترهای کوچک


پوسترهای کوچک کوچکترین اندازه بیلبورد هستند، به طور معمول 6 فوت ارتفاع و 12 فوت عرض و 72 فوت مربع فضای تبلیغاتی دارند.

پوسترهای کوچک اغلب در محله های شهری یا جاده های کوچکتر یافت می شوند.

جایی که می توانند بر اساس اطلاعات جمعیتی خاص مخاطبان محلی را هدف قرار دهند.

پوسترهای کوچک به دلیل اندازه کوچکترشان، دقیقاً بالاتر از سطح چشم قرار می گیرند

و در کناره های ساختمان یا واحدهای مستقل کوچکتر یافت می شوند.

پوسترهای کوچک می توانند برای هدف قرار دادن گروه های سخت در دسترس، مانند جوامع اقلیت که در یک منطقه متمرکز هستند

یا افراد مسنی که مسافت طولانی را طی نمی کنند، مورد استفاده قرار گیرند.

این نوع بیلبورد برای استفاده در مجاورت بیزنسی که تبلیغ می شود، مناسب تر است

و به پیشبرد فروش کمک می کند.

انواع دیگر بیلبورد


علاوه بر بیلبوردهای ثابت با اندازه استاندارد که در بالا ذکر شد،

سه نوع بیلبورد دیگر نیز وجود دارد که برخی از آنها انعطاف پذیری بیشتر و فضای خلاقیت را به تبلیغ دهندگان OOH یا تبلیغات خارج از خانه ارائه می دهد.

بیلبوردهای دیجیتال


بیلبوردهای دیجیتال با پخش تبلیغات روی صفحه در فواصل زمانی تعیین شده از فناوری جدید بازاریابی دیجیتال استفاده می کنند.

چندین تبلیغ دهنده مختلف می توانند از یک بیلبورد دیجیتالی یکسان استفاده کنند که به پایین نگه داشتن هزینه تبلیغات کمک می کند و فرصت های تبلیغاتی را برای مشاغل مختلف فراهم می کند.

بیلبوردهای دیجیتال در همان اندازه بیلبوردهای استاندارد، از جمله بولتن ها، پوسترها و پوسترهای کوچک، یافت می شوند.

نقاشی تصویر زمینه


تصاویر زمینه فرصتی نادر را برای بیلبوردها و تبلیغات فراهم می کند تا برای محیط زیست مفید تلقی گردد.

تبلیغات را مستقیماً در کناره های ساختمان ها، دیوارها یا سازه های موجود نقاشی می کنند

یا تبلیغات قابل جابجایی را به سطوح خارجی متصل می کنند.

از آنجا که آنها فضای اضافی فراتر از ساختمان موجود را اشغال نمی کنند،

معمولاً در مناطق شهری با جمعیت بسیار زیاد که در آنجا عابران پیاده و رانندگان هستند، از مناظر دیواری استفاده می شود.

مناظر دیواری بصورت سفارشی متناسب با شکل ساختمان طراحی شده اند.

بنابراین می توانند در اشکال و اندازه های مختلف باشند.

عینک های دیداری و دیجیتال


دیدنی ها بخشی از تبلیغات و بخشی از تبلیغات، شاهکار هنری است.

آنها از فناوری خارق العاده ای مانند نور، فیلم و فناوری تعاملی موبایل برای دسترسی به بینندگان استفاده می کنند، که اغلب آنها را با نمایشگرهای پویا و تأثیر مثبتش خیره می کند.

عینک ها بسته به هدف و مکان مورد نظر در اشکال و اندازه های مختلفی وجود دارد اما معمولاً حداقل به اندازه یک بولتن استاندارد هستند، اگر بزرگتر نباشند.

منبع: سایت adquick.com

نوشته Chris Gadek

ترجمه حسام بهمن

پست های مرتبط

1 پاسخ

ارسال دیدگاه برای %s