تصاویر به تنهایی چشم نواز هستند و در یک نگاه فهم آنها آسان است ، اما اغلب فاقد اطلاعات هستند. کلمات جزئیات بیشتری ارائه می دهند ، اما خواندن آنها زمانبرتر است. باید عرض کنم که اینفوگرافیک وارد میشود ! در دنیایی پر از اطلاعات ، اینفوگرافیک مانند تکه هایی زیبایی از تصاویر و اطلاعات هستند که مخاطب وقت هضم آن را دارد.
آنها نقاط قوت کلمات و گرافیک را برای برقراری ارتباط قدرتمند با تقریباً هر مخاطبی ترکیب می کنند – و به همین دلیل است که شما باید از اینفوگرافیک برای حمایت از تبلیغ و رونق کار خود استفاده کنید. در اینجا نحوه انجام آن آورده شده است. با ادامه مقاله چگونه از اینفوگرافی برای رونق کسب و کارمان استفاده کنیم 2 در خدمت شما هستیم
راهنما هایی با عنوان چگونه یا How to
برای مفاهیم پیچیده مانند راهنمای “نحوه انجام” و توضیحات دقیق خدمات ، اینفوگرافیک یکی از بهترین ابزارهای ممکن است. شما می توانید از نقاط درد گرفته بدن تا راه حل ها بصری ارائه دهید و مخاطبان خود را درگیر خود کنید.
ویترین محصول یا خدمات
خط محصول یا سرویس خود را با یک اینفوگرافیک که به طور سیستماتیک آن را تجزیه و تحلیل میکند، مشخص کنید. در این مثال، جزییات مربوط به زمان را یادداشت کنید، و ترتیب گامهای افرادی که از خدمات استفاده میکنند باید انجام شود.
لیست ها
میتواند لیست 10 برتر باشد مانند یا موارد دیگر ، لیست های اینفوگرافیک محبوب و قابل اشتراک هستند ، نیازی به یادآوری نیست که یک روش عالی برای ایجاد ترافیک است.
یک محصول جدید را امتحان کنید و یا نشان تجاری خود را نشان دهید
دوربین شما میتواند یک روش منحصر به فرد برای معرفی چیز جدیدی برای مخاطب هدف شما باشد. در این مثال، واقعیت افزوده با استفاده از گرافیک و متن اعمالشده بر روی تصاویر عکاسی به تصویر کشیده میشود.تأثیر کلی AR را نشان می دهد و برداشت متمایزی از مفهوم برجای می گذارد.
فراخوانی برای اقدام یا Call to action
اینفوگرافیک می تواند مشکلی را نشان دهد و از بینندگان بخواهد دقیقاً مانند یک پست وبلاگ اقدام کنند – اما بسیار موثرتر و به یاد ماندنی تر. در مورد این مثال ، اینفوگرافیک یک مشکل جامعه را برجسته می کند و راه حل هایی را ارائه می دهد ، به این امید که اقدامات خواننده را تحریک کند.
این مقاله ادامه دارد …
منبع : 99designs.com