هوش مصنوعی (AI) به عنوان یک چتر در نظر گرفته می شود که به طور کلی فناوری های مختلفی مانند بینایی کامپیوتر ، یادگیری ماشین ، شبکه رایانه ای ، تشخیص الگو ، یادگیری عمیق ، تشخیص گفتار و بسیاری دیگر را پوشش می دهد.

در این سیل انقلاب هوش مصنوعی ، بسیاری از سازمان ها می خواهند از استراتژی های بازاریابی برای برند تجاری خود استفاده کنند.با کمک هوش مصنوعی ، هر سازمانی می تواند با هزینه بسیار کم “تجربه مشتری شخصی” عالی ایجاد کند.به همین دلیل است که 40٪ از تیم های فروش و بازاریابی برای بهبود عملکرد خود به تکنیک های یادگیری هوش مصنوعی و یادگیری ماشین اعتماد می کنند با ادامه مقاله هوش مصنوعی در تبلیغات: مثالها و کاربردها در خدمت شما هستیم…

گوگل ادز

گوگل همیشه یک علاقه خاص به هوش مصنوعی و ML نشان می‌دهد. بسیاری از مردم نمی‌دانند که تبلیغ گوگل در حال حاضر هوش مصنوعی را در مدل تبلیغاتی خود پیاده کرده‌است. هوش مصنوعی به شناسایی سلیقه کاربران کمک می‌کند و بر اساس آن ، تبلیغات را نشان می دهد.
این روش بازده بالایی از سرمایه (ROI) به سازمان می دهد.

گوگل همیشه به AI و ML علاقه خاصی نشان می دهد. بسیاری از افراد نمی دانند که Google Ads قبلاً AI را در مدل تبلیغاتی خود پیاده سازی کرده است. هوش مصنوعی به شناسایی سلیقه کاربران کمک می کند و بر اساس آن ، تبلیغات را نشان می دهد.این روش بازده بالایی از سرمایه (ROI) به سازمان می دهد.در آوریل 2018 ، Google یک بروزرسانی را در خفا ارائه کرد. فقط تعداد محدودی از طریق پست الکترونیکی این خبر را دریافت کرده اند و اکثر بازاریابان حتی آن را متوجه نشده اند.برای ساده سازی این به روزرسانی ، “گوگل تبلیغاتی برای کمپین شما ایجاد می کند.” بله ، درست خواندید.Google Ads از AI برای ایجاد تبلیغات متنی استفاده می کند و این تبلیغات پس از 14 روز در حساب شما فعال می شوند. همچنین شما می توانید از این ویژگی جدید چشم پوشی کنید.

هوش مصنوعی فیس بوک

امروزه ، سایت های شبکه های اجتماعی اطلاعات محرمانه خود را به شرکت ها می فروشند و این داده ها چیزی جز اطلاعات شخصی من و شما نیست.
این می تواند اطلاعات دموگرافیک ، سلیقه ما نسبت به یک بخش خاص ، رفتارهای خرید ما و غیره باشد.از طرف دیگر ، فیس بوک با رویکرد دیگری داده های ما را هدف قرار می دهد.
از آنجا که فیس بوک خود رهبر بازار است ، از هوش مصنوعی برای اهداف تحقیق و توسعه استفاده می کند.
“هوش مصنوعی در تبلیغات” در حال تبدیل شدن به یک اوج است ، به همین دلیل فیس بوک از آن به عنوان تجهیزات استفاده می کند که آنها را “FBLearner Flow” نامگذاری کردند.این برنامه به طور اختصاصی روی رفتار کاربر در فیس بوک کار می کند.اینکه پس از دیدن یک تبلیغ خاص چگونه رفتار می کنیم ، آنچه می خریم ، چگونه خریداری می کنیم ، آیا این تبلیغ برای ما مفید است ، آنچه را نادیده گرفتیم ، چرا آن تبلیغ را نادیده گرفتیم ، آیا این تبلیغ ارزش دارد ، حتی قبل از خرید به چه چیزی فکر می کنیم ، سوالاتی از این قبیل و صدها سوال دیگر در این برنامه هوش مصنوعی مورد توجه قرار گرفته است تا تجربه کاربر و مدل تبلیغاتی را بسیار بهتر کند

اینستاگرام

در اینستاگرام شرکت خواهر فیس بوک، با یک میلیارد کاربر فعال در ماه، از هوش مصنوعی به روش‌های مختلف استفاده میشود.
هوش مصنوعی، پارامترهای کسب‌وکار را در سراسر جهان تغییر داد و بعد از شخصی سازی مشتری، تبدیل به دومین گرایش بازاریابی شد.
هم مانند دیگر غولهای بازار، اینستاگرام هم از هوش مصنوعی بهره می‌برد. در اینستاگرام زمانی که به عنوان محبوب‌ترین شبکه اجتماعی برای جولای ۲۰۱۹ مورد استفاده قرار گرفت، اطلاعات آن بسیار با ارزش تر شد.
اینستاگرام به طور روزانه، “ترجیحات جستجو” و “تعامل کاربر” کاربران آن را کنترل می‌کند. اینستاگرام یک مقدار محدود داده به تبلیغ کنندگان، شرکای اندازه‌گیری، پژوهشگران و دانشگاهیان را ارائه می‌دهد.
به این ترتیب، برخی از شرکت‌های تبلیغاتی می‌توانند با یک پیغام بازاریابی خاص به شما و من برسند.
نه تنها این، بلکه اینستاگرام بر لایک های ما، دیسلایک ها ،افرادی که فالو می‌کنیم، و بسیاری از جنبه‌های دیگر را در نظر میگیرد.

منبع : knowledgenile.com

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها