هوش مصنوعی (AI) به عنوان یک چتر در نظر گرفته می شود که به طور کلی فناوری های مختلفی مانند بینایی کامپیوتر ، یادگیری ماشین ، شبکه رایانه ای ، تشخیص الگو ، یادگیری عمیق ، تشخیص گفتار و بسیاری دیگر را پوشش می دهد.

در این سیل انقلاب هوش مصنوعی ، بسیاری از سازمان ها می خواهند از استراتژی های بازاریابی برای برند تجاری خود استفاده کنند.با کمک هوش مصنوعی ، هر سازمانی می تواند با هزینه بسیار کم “تجربه مشتری شخصی” عالی ایجاد کند.به همین دلیل است که 40٪ از تیم های فروش و بازاریابی برای بهبود عملکرد خود به تکنیک های یادگیری هوش مصنوعی و یادگیری ماشین اعتماد می کنند.

برخی از حقایق بیشتر در مورد هوش مصنوعی برای بازاریابی از سازمان های تحقیقاتی مختلف:

با ارائه توصیه های بهتر با کمک الگوریتم مجهز به یادگیری ماشین ، Netflix اطمینان حاصل کرد که آنها به دلیل لغو اشتراک ، 1 میلیارد دلار ضرر نخواهند کرد. گزارشی توسط گارتنر نشان می دهد که تا سال 2020 ، 85٪ از روابط مشتری توسط افراد غیر انسانی حفظ خواهد شد.

بسیاری از سازمان ها در سراسر جهان از AI برای تبلیغات خود استفاده می کنند. ارتباط هوش مصنوعی با تبلیغات دست به دست هم می دهد زیرا هوش مصنوعی در مقیاس وسیع بهتر از هر کس (حتی انسان) داده ها را تجزیه و تحلیل می کند.

هوش مصنوعی پیشرفته از داده ها می آموزد تا تجزیه و تحلیل بهتری انجام دهد و بر این اساس پیش بینی ها و توصیه ها را انجام دهد.

علاوه بر این ، این روزها مصرف کنندگان به تبلیغات دیجیتالی در سیستم عامل های مختلف دیجیتالی مانند اینستاگرام ، فیس بوک ، یوتیوب و سایر کانال های رسانه های اجتماعی توجه می کنند.

بیایید به نمونه های واقعی AI در تبلیغات نگاه کنیم

توصیه‌های نت فلیکس
زمانی که نت فلیکس فیلم‌ها و مجموعه‌های تلویزیونی مورد علاقه ما را توصیه می‌کند، اغلب شگفت‌زده می‌شویم. این توصیه‌ها کاملا براساس رفتار شما در برنامه هستند. بیایید سعی کنیم آن را بفهمیم،
نت فلیکس چگونه می‌داند که چه چیزی را می‌خواهیم ببینیم و یا می‌خواهیم تماشا کنیم؟

رفتار گشت و گذار در برنامه در اینجا نقش اساسی دارد . Netflix الگوهای گشت و گذار شما را تجزیه و تحلیل می کند ، یعنی سلیقه شما برای فیلم ها یا مجموعه های وب و تلویزیونی ، اینکه چند بار یک فیلم ژانر خاص را تماشا کرده اید ، چگونه آن فیلم را تماشا کرده اید – آیا آن را سریع تمام می کنید یا آن را چند بار میبینید . پس از بررسی همه این انواع بی شمار ، در مورد برنامه خود توصیه هایی دریافت می کنید.در اینجا هوش مصنوعی نه تنها نیازهای کاربران را برآورده می کند بلکه باعث تبلیغ داخلی و سریال ها و فیلم های وب و تلویزیون می شود.این یک مزیت اضافی به سازندگان محتوا می دهد ، زیرا نظرات آنها به طور مداوم در حال افزایش است و این می تواند در طی یک دوره زمانی به مشترکان بیشتری وارد شود

این مقاله ادامه دارد …
منبع : knowledgenile.com
مقاله مرتبط : هوش مصنوعی در تبلیغات

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها