تبلیغات درخشانی که در این مقاله نشان داده می‌شود، برخی از سازمان‌ها و طراحان را نشان می‌دهد که از خلاقیت خود برای جلب توجه و درگیر کردن ذهن مخاطبان استفاده کرده‌اند. همانطور که می‌توانید ببینید، تاکتیک‌هایی که این تیم‌های خلاق برای رساندن پیام‌های خود به کار می‌برند، بسیار متنوع هستند. در ادامه مقاله هوشمندانه ترین تبلیغات تصویری و بصری 4 با ایران زمین همراه باشید …

واقعیت را با خلاقیت ترکیب کنید

کمپین “دستی به حیات وحش بدهید” برای فدراسیون جهانی حیات وحش دارای تصاویر قابل توجه و برجسته ای است که بر روی یک دست واقعی نقاشی شده است.

برای ایجاد معنی با جزئیات ، عکسها را تغییر دهید

مدیر خلاق اجرایی جولیان وات و تیمش یک کمپین آگاهی عمومی با جزئیات زیبا را را برای انجمن اطفا از حریق استرالیا توسعه دادند.

با نمادهای قابل تشخیص چشم مخاطبان را بدزدید

دولت باهیا با آژانس تبلیغاتی Leiaute Propaganda برزیل برای جلوگیری از تعداد حوادث و مرگ های مربوط به استفاده از تلفن های هوشمند همکاری کرد. هر تبلیغ از یک نماد شبکه رسانه‌های اجتماعی به جای علائم محرک مهم استفاده می‌کند.

برای برقراری ارتباط مخاطب با مفهوم کلیدی شما ، به یک تصویر قوی اعتماد کنید

حدس میزنید این تبلیغ برای چیست ؟ این تصویر توسط یک طراح خلاق ایجاد شد که وظیفه داشت تصاویری بیافریند که سس تند Tabasco را با حرارت زیاد ارتباط دهد. این تصویر جسورانه از آتشفشانی که از چهره انسان ایجاد شده یک ترفند حرفه ای است.

از محصول برای ایجاد تصویر استفاده کنید

استفاده خوب دیگر از مینیمالیسم ، این بار با ماکارونی. اسپاگتی به شکل نمایش آتش بازی یک روش عالی برای سازنده سازنده ماکارونی Barilla است.

از یک عنصر فانتزی استفاده کنید

Farenheit DDB کشور پرو جایزه شیر برنز را به خانه برد. مفهوم تصویر این است که محصول با حیوانات

به‌دام‌افتاده از مو انجام می‌دهد

همچنین بخوانید هوشمندانه ترین تبلیغات تصویری و بصری 6

مقاله مرتبط : جذاب ترین نمونه های استعاره های بصری
این مقاله ادامه دارد …
منبع : canva.com

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها