تبلیغات درخشانی که در این مقاله نشان داده می‌شود، برخی از سازمان‌ها و طراحان را نشان می‌دهد که از خلاقیت خود برای جلب توجه و درگیر کردن ذهن مخاطبان استفاده کرده‌اند. همانطور که می‌توانید ببینید، تاکتیک‌هایی که این تیم‌های خلاق برای رساندن پیام‌های خود به کار می‌برند، بسیار متنوع هستند. در ادامه مقاله هوشمندانه ترین تبلیغات تصویری و بصری 3 با ایران زمین همراه باشید …

از فضای سفید استفاده کنید

این پروژه مدرسه تبلیغاتی از پروژه Zink در مادرید ، اسپانیا از رنگ چشم نوازی برای پر کردن فضای سفید استفاده کرده است.

با تناسب بازی کنید

هدف این پروژه توسط دانشگاه ایالتی کالیفرنیا – لانگ بیچ انتقال سودمندی و سهولت داشتن یک مینی کوپر بود. آنها داستان کوچک بودن و قرار گرفتن در هر محیطی را بیش از حد دراماتیک کردند تا جهانی جادویی ایجاد کنند که در آن اتومبیل ها با کفشدوزک ها زندگی مشترک داشته باشند.

ترکیب کنید

سگ به صورت یک قرص نان؟ آژانس Lowe در جاکارتا برای شرکت تولید کننده مایعات شستشوی دست Lifebuoy از شوخ طبعی استفاده کرد ، “شما آنچه را لمس می کنید می خورید.” به منظور اینکه شما فرضا شما به یک سگ دست زده اید اگر دستهایتان را نشویید و بخواهید غذا یا خوراکی میل کنید ، انگار که دارید سگ میخورید.

احساسات مصرف کنندگان را تحریک کنید

 Lowe Chinaاین کمپین جایزه شیر طلایی را برای جنرال موتورز شانگهای ایجاد کرد که شامل افراد واقعی است که توسط رانندگان بی احتیاط آسیب دیده اند و تابلو هایی که رانندگان آنرا که نادیده گرفته اند و باعث ایجاد تصادف شدند  ، بالا نگه داشته اند. عنوان اصلی این کمپین ایمنی این بود: “برای هر تابلو هدفی وجود دارد.”

یک شی را انسانی کنید

این تبلیغ چاپی چشم نواز از M&C Saatchi ، ملبورن برای استرالیا پست به مردم یادآوری می کند که دریافت

نامه از یک عزیز چه احساسی دارد.

همچنین بخوانید هوشمندانه ترین تبلیغات تصویری و بصری 5

مقاله مرتبط : جذاب ترین نمونه های استعاره های بصری
این مقاله ادامه دارد …
منبع : canva.com

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها