بهترین روشها برای بهبود عملکرد سئو چیست؟

به سفر یادگیری سئو خود خوش آمدید!
اگر تمایل شما برای یادگیری و اجرای مفاهیم زیاد است، از این راهنما بیشترین بهره را خواهید گرفت.

این راهنما برای توصیف تمام جنبه های اصلی سئو طراحی شده است.

  • از یافتن اصطلاحات و عباراتی (کلمات کلیدی) که می توانند ترافیک واجد شرایطی برای وب سایت شما ایجاد کنند
  • کاربرپسند کردن سایت شما برای موتورهای جستجو
  • ایجاد لینک ها
  • بازاریابی ارزش های بی نظیر سایت شما.

دنیای بهینه سازی موتور جستجو پیچیده و همیشه در حال تغییر است اما شما به راحتی می توانید اصول آن را درک کنید و حتی مقدار کمی از دانش سئو می تواند تفاوت زیادی ایجاد کند.

آموزش رایگان سئو همچنین در وب به طور گسترده ای در دسترس است.

این اطلاعات را با برخی از تمرینات ترکیب کنید و در راه تبدیل شدن به یک سئوکار باهوش باشید.

مبانی بهینه سازی موتور جستجو


تا به حال درباره سلسله مراتب نیازهای مازلو شنیده اید؟

این یک نظریه روانشناسی است که اساسی ترین نیازهای انسان (مانند هوا ، آب و ایمنی جسمی) را نسبت به نیازهای پیشرفته تر (مانند عزت نفس و تعلق اجتماعی) اولویت می دهد.

این تئوری می گوید شما نمی توانید بدون اطمینان از برآورده شدن نیازهای اساسی تر، نیازهای بعدی را بدست آورید.

اگر عشقی نداشته باشید مهم نیست، آنقدر که آن موارد اولیه مهم است.

بنیانگذار ماز، رند فیشکین هرمی مشابه را برای توضیح روش مردم در مورد سئو ایجاد کرد.

ما آن را با مهربانی “سلسله مراتب مازلو در سئوهای مورد نیاز” لقب داده ایم!

در اینجا می توانید ببینید:

همانطور که می بینید،

پایه و اساس سئو خوب با اطمینان از دسترسی به کرال آغاز می شود و از آنجا به بالا حرکت می کند.

با استفاده از این راهنمای مبتدیان، می توانیم این هفت مرحله را برای موفقیت در جستجوگرها دنبال کنیم:

1. دسترسی را کرال کنید تا موتورها بتوانند وب سایت شما را بخوانند.
2. محتوای جذاب بسازید که به پرسش جستجوگر پاسخ می دهد.
3. کلید واژه ها را برای جذب جستجوگران و موتورهای جستجو بهینه کنید.
4. تجربه کاربری عالی از جمله سرعت بارگذاری سریع و UX جذاب.
5.محتوای شایسته اشتراک که شامل لینک ها، عنوان، URL و توضیحات برای رسم CTR بالا در رتبه بندی می شود.
5. علامت گذاری طرحواره برای برجسته شدن در SERP ها.
ما در سرتاسر این راهنما برای هر یک از این موضوعات صحبتی داشته ایم اما می خواستیم آن را در اینجا صرفا به معرفی آن بپردازیم زیرا در این مقاله به سئو به عنوان یک کل نگاه شده است.

فصل ها را کند و کاو کنید…

فصل 1: سئو
چیست و چرا مهم است؟

برای مبتدیان واقعی.

بیاموزید که بهینه سازی موتور جستجو چیست،

چرا مهم است

و همه اصول لازم برای دانستن کار را برای شروع درست خود بدانید.

فصل 2: ​​موتورهای جستجو چگونه کار می کنند

کرال کردن، فهرست بندی و رتبه بندی.
اول ، شما باید ظاهر شوید.

اگر موتورهای جستجو به معنای واقعی کلمه نمی توانند شما را پیدا کنند، هیچ یک از بقیه کارهای شما مهم نیست.

این فصل به شما نشان می دهد که چگونه ربات های آنها در اینترنت می چرخند تا سایت شما را پیدا کنند و آن را به فهرست خود اضافه کنند.

فصل 3: تحقیق کلید واژه


درک کنید که مخاطب شما می خواهد چه چیزی پیدا کند.

رویکرد ما ابتدا کاربران را هدف قرار می دهد.

زیرا این همان چیزی است که موتورهای جستجو به آن پاداش می دهند.

این فصل تحقیق در مورد کلمات کلیدی و سایر روش ها را برای تعیین اینکه مخاطب شما به دنبال چه چیزی است را پوشش می دهد.

فصل 4: سئوی on-site


از تحقیق خود برای ساخت پیام خود استفاده کنید.

این یک فصل سنگین است که شامل طراحی بهینه شده، تجربه کاربر، معماری اطلاعات و همه روش هایی است که می توانید نحوه انتشار مطالب را برای به حداکثر رساندن میزان دید و صدای آن به مخاطبان تنظیم می کند.

فصل 5: سئو فنی


دانش فنی اولیه به شما کمک می کند سایت خود را برای موتورهای جستجو بهینه کنید و اعتبار خود را نزد گوگل ایجاد کنید.

با اجرای طراحی پاسخگو، دستورالعمل های ربات، و سایر عناصر فنی مانند داده های ساختاری و متا تگ ها، می توانید به Google (که خود یک ربات است) بگویید که سایت شما در مورد چیست.

این به گوگل کمک می کند تا برای موارد مناسب رتبه بندی شود.

فصل 6: ساختار لینک ها و ایجاد قدرت


صدا را زیاد کن.

وقتی همه چیز را سر جای خود قرار دادید، وقت آن است که با جلب توجه و ارتباط با سایت ها و اینفلوئنسرهای دیگر، نفوذ خود را گسترش دهید.

فصل 7: اندازه گیری، اولویت بندی و اجرای سئو


ذهن خود را برای موفقیت تنظیم کنید.

یک قسمت اساسی از هر استراتژی سئو، دانستن اینکه چه چیزی کاربردی تر است (و چه چیزی نیست).

تنظیم رویکرد خود در ادامه کار است.

واژه نامه جستجوگرها


اصطلاحات و عبارات کلیدی را درک کنید.

با یادگیری سئو می توانید بعضی اوقات احساس یادگیری زبان دیگری داشته باشید، با تمام اصطلاحات صنعتی که انتظار دارید بدانید!

این واژه نامه فصل به فصل به شما کمک می کند تا کلمات جدید را نگاهی بیندازید.

چه مقدار از این راهنما را باید بخوانم؟


اگر در بهبود ترافیک جستجو جدی هستید و با سئو آشنا نیستید، توصیه می کنیم راهنمای مبتدیان برای جستجوگرها را از قبل بخوانید.

ما سعی کرده ایم که آن را تا حد ممکن مختصر و آسان بنویسیم و یادگیری اصول سئو اولین قدم حیاتی در دستیابی به اهداف تجارت آنلاین شماست.

با سرعتی که برای شما مناسب است قدم بردارید و مطمئن شوید که ده ها منابعی را که در سراسر فصل ها به آنها لینک می دهیم یادداشت کنید.

آنها شایسته توجه شما هستند.

هنوز هیجان زده نشده اید؟ باید باشید! بازاریابی موتور جستجو یک زمینه جذاب است و می تواند سرگرم کننده باشد! اگر گیج شدی، تسلیم نشو؛ ما افرادی داریم که می توانند به شما در سئو کمک کنند.

ما هیجان زده هستیم که شما اینجا هستید!

سئو چیست؟


SEO یا سئو

مخفف Search Engine Optimization است که به معنای افزایش مقدار و کیفیت ترافیک وب سایت شما از طریق نتایج جستجوی ارگانیک و طبیعی است.

چه چیزی در سئو وارد داستان می شود؟


برای درک معنای واقعی سئو، بیایید این تعریف را تجزیه و تحلیل کرده و قسمت ها را بررسی کنیم:

کیفیت ترافیک:

شما می توانید تمام بازدیدکنندگان در دنیا را به خود جلب کنید اما اگر آنها به سایت شما آمدند چون گوگل به آنها می گوید منبعی برای کامپیوترهای اپل هستید در حالی که واقعاً شما یک کشاورز هستید که سیب می فروشید، این میزان بازدید دیگر با کیفیت نیست!

درعوض، شما خواهان جذب بازدیدکنندگانی هستید که علاقه واقعی به محصولات ارائه شده شما دارند.


مقدار یا کمیت ترافیک:

هنگامی که افراد مناسب را از طریق صفحات نتایج موتور جستجو (SERP) پیدا کنید، بازدید بیشتر و بهتر خواهد بود.
نتایج ارگانیک تبلیغات بخش قابل توجهی از بسیاری از صفحات نتایج موتور جستجو را تشکیل می دهد.

ترافیک ارگانیک، ترافیکی است که مجبور به پرداخت پول برای آن نیستید.

ترافیک جستجوی ارگانیک به طور خاص هر ترافیک غیر پولی و رایگانی است که از صفحات نتایج موتورهای جستجو حاصل می شود.

سئو سایت چگونه کار می کند؟


شما ممکن است یک موتور جستجو را به عنوان وب سایتی برای تایپ کردن (یا پرسش) یک سوال که در ذهن تان به آن فکر می کنید و گوگل، یاهو، بینگ یا هر موتور جستجوی دیگری که از آن استفاده جادویی می کنید را با یک لیست طولانی از پیوندها به صفحات وب دریافت کنید.

این به طور بالقوه می تواند به سوالات شما پاسخ دهد.

درست است.

اما آیا تا به حال درنگی کرده اید که در پشت آن لیست های جادویی لینک ها چه چیزی وجود دارد؟

نحوه کار آن به این صورت است:

Google (یا هر موتور جستجویی که استفاده می کنید) دارای یک خزنده(کرال) است که روشن می شود و اطلاعات مربوط به تمام محتوایی را که می توانند در اینترنت پیدا کنند جمع آوری می کند.

خزنده ها همه آن صفر و یک ها را برای ایجاد فهرست به موتور جستجو بازمی گردانند.

سپس این شاخص از طریق الگوریتمی تغذیه می شود که سعی می کند تمام داده ها را با درخواست شما مطابقت دهد.

فاکتورهای زیادی برای ورود به الگوریتم موتور جستجو وجود دارد.

در اینجا نحوه دسته بندی گروهی از متخصصان برای اهمیت آنها آورده شده است:

جمع بندی عوامل رتبه بندی در الگوریتم گوگل

چیزی که ما برای بررسی فاکتورهای رتبه بندی شش ماهه خود جمع آوری می کنیم، نظرات گروهی از متخصصان سئو (128 نفر در سال جاری!) در مورد اهمیت نسبی دسته بندی فاکتورهای رتبه بندی گوگل است.

به عبارت دیگر، اهمیت هر یک از آن دسته ها برای سئو نسبت به سایر موارد چقدر است.

توضیحاتی درباره نتایج مهم این سوال خاص نظرسنجی ارائه می دهیم.

علاوه بر این، نمودار زیر نشان می دهد که دسته بندی ها دقیقاً در کجا قرار دارند.

برای اینکه از مرجع این مقاله هم مطلع شوید، اینجا یک نسخه از ویدیوی Rand Fishkin را برای تان آورده ایم.

این تمام SE یا موتور جستجوی SEO است.

بخش O از SEO – بهینه سازی – جایی است که افرادی که تمام آن مطالب را می نویسند و آن را در سایت های خود قرار می دهند فرض می زنند که این محتوا و آن سایت ها را موتورهای جستجو می بینند و درک کنند و کاربرانی که از طریق جستجو وارد سایت می شوند آنچه را که دوست خواهند داشت، می بینند.

بهینه سازی می تواند اشکال مختلفی داشته باشد.

همه چیز از اطمینان از برچسب های عنوان و توضیحات متا (هر دو مهم) و طول مناسب جملات تا اشاره به پیوندهای داخلی و صفحاتی است که در سایت شما مهم هستند.

یادگیری سئو


این مطلب از سایت ما اینجا درج شده است تا به شما کمک کند هر آنچه راجع به سئو می خواهید بدانید را یاد بگیرید.

در اینجا یک بررسی کلی وجود دارد:

ساخت یک سایت با SEO مناسب


پس از آماده شدن برای شروع قدم زدن در پیاده روی سئو، وقت آن فرا رسیده است که این تکنیک های موتورهای جستجو را در سایتی اعمال کنید.

خواه این سایت کاملاً جدید باشد یا سایتی قدیمی باشد که در حال بهبود آن هستید.

این مطالب به شما کمک می کند تا از همه چیز، از انتخاب نام دامنه مناسب سئو تا بهترین پیوندهای داخلی، شروع کنید.

محتوا و نشانه گذاری مربوطه


تا وقتی محتوا نداشته باشید سایت شما، سایت نمی شود.

سئو برای محتوا دارای متغیرهای خاص کافی است که ما این مقاله را به آن اختصاص داده ایم.

باید از روی تحقیق در مورد کلمات کلیدی، نحوه نوشتن نسخه مناسب سئو و نوع نشانه گذاری که به موتورهای جستجو کمک می کند بفهمند که محتوای شما واقعاً چیست.

از اینجا شروع کنید.

موضوعات موجود در سایت


شما قبلاً با کاوش در محتوا و نشانه گذاری مربوط به آن، چیزهای زیادی در مورد این موضوعات آموخته اید.

اکنون وقت آن است که با اطلاعات مربوط به robots.txt از این تکنیک استفاده کنیم.

موضوعات مرتبط با لینک ها


همه آنچه را که لازم است در مورد پیوندهایی که از انکر تکست سرچشمه گرفته اند را بدانید، عمیق کنید.

این سری صفحات را بخوانید تا بفهمید چگونه و چه وقت از nofollow استفاده کنید و اینکه آیا دوره مقاله نویسی و بلاگینگ واقعاً به پایان رسیده است.

اگر بیشتر به جنبه لینک سازی علاقه دارید، سعی در بهبود رتبه بندی سایت خود با کسب لینک کنید.

سایر بهینه سازی ها


تبریک می گویم!

شما به نحوه مرور و جستجوهای روزانه جستجوگرها تسلط دارید و اکنون برای برخی مباحث پیشرفته آماده هستید.

اطمینان حاصل کنید که با استفاده از بهینه سازی نرخ تبدیل (CRO)، ترافیک آسان ترین زمان ممکن برای تبدیل را دارد.

سپس با سئو محلی به سطح جزئی تر بروید یا آن سایت را با سئو بین المللی جهانی کنید.

سیر تحول سئو


الگوریتم های موتور جستجو به طور مکرر تغییر می کنند و تاکتیک های سئو در پاسخ به این تغییرات تکامل می یابند.

بنابراین اگر کسی به شما مشاوره سئو ارائه می دهد که خیلی درست نیست، با صفحه موضوع خاص اعلام حضور کنید.

برو از حالا سئو را شروع کن…

ضمنا مقالات آتی ما را دنبال کنید.

حتما از سایت خوب و مرجع MOZ برای شما مقالاتی را در زمینه سئو ترجمه خواهیم کرد.

منبع: moz.com

پست های مرتبط

ارسال دیدگاه برای %s