بهینه سازی کلمات کلیدی (همچنین به عنوان تحقیق در مورد کلید واژه ها نیز شناخته می شود) عمل تحقیق ، تجزیه و تحلیل و انتخاب بهترین کلمات کلیدی برای هدف گذاری در هدایت ترافیک از موتورهای جستجو به وب سایت شما است.

بهینه سازی کلمات کلیدی یک مرحله مهم در مراحل اولیه برای بازاریابی موتورهای جستجو است. اگر در انتخاب کلید واژه های هدف خود کار غیر استانداردی انجام دهید ، تمام تلاش های بعدی شما بیهوده خواهد بود. بنابراین پیدا کردن کلمه کلیدی بهینه بسیار حیاتی است.

اما بهینه سازی کلمات کلیدی کاری نیست که شما فقط در ابتدای راه اندازی سایت جستجو انجام دهید. بهینه سازی مداوم در مورد کلمه کلیدی برای کشف کردن فرصت های جدید و گسترش دسترسی شما به ستون های مختلف کلید واژه ها ضروری است. بنابراین بهینه سازی کلمه کلیدی مجموعه ای نیست و فرایند فراموش کردن آن را فراموش می کند. با انجام مداوم تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی و گسترش پایگاه داده کلمات کلیدی ، میزان ترافیک سایت ، هدایت و فروش سایت شما رو به رشد خواهد بود.

مزایای بهینه سازی کلمه کلیدی

در یک بررسی جدید ، شرکت کنندگان بهینه سازی کلمات کلیدی را یکی از سخت ترین کارها در بازاریابی موتور جستجو ذکر کردند. به دلیل ماهیت دشوار آن ، بیشتر صاحبان سایت ، بازاریابان و وبلاگ نویسان وقت کافی را صرف بهینه سازی کلمات کلیدی نمی کنند. این مسأله ناراحت کننده است زیرا بهینه سازی کلمات کلیدی مهمترین جنبه SEO و PPC (تبلیغات گوگل) است. اگر کلمات کلیدی خود را که مشتریان جستجو می کنند ، انتخاب و استفاده نمی کنید ، پیدا نمی شوید. این بدان معناست که هیچ ترافیکی دریافت نمیکنید و در نهایت فروشی از این طریق نخواهید داشت.

بنابراین برای داشتن آینده روشن در موتور جستجو ، باید بهینه سازی کلید واژه موتور جستجو را تمرین کنید:

ترافیک مرتبط را به وب سایت خود هدایت کنید: برای ورود جستجوگرها به سایت خود ، باید کلمات کلیدی مورد نظر خود را بهینه کنید
اندازه گیری پتانسیل ترافیک: تجزیه و تحلیل محبوبیت کلمات کلیدی به شما کمک می کند اندازه یک بازار آنلاین بالقوه را ارزیابی کنید. برای این کار میتوانید از گوگل ترندز استفاده کنید
محتوای مؤثر را بنویسید: با درج کلمات کلیدی بهینه در محتوای وب سایت خود ، می توانید فوراً با مشتریان بالقوه ارتباط برقرار کرده و نیازهای آنها را برطرف کنید.
رفتار کاربر را درک کنید: با تجزیه و تحلیل کلماتی که مشتریان شما استفاده می کنند ، از نیازهای آنها و چگونگی ارائه خدمات به آن ها ایده بگیرید. برای تحلیل رفتار مشتری هم میتوانید از گوگل انالیتیکس استفاده کنید

بهینه سازی کلمه کلیدی SEO

وقتی صحبت از سئو می شود ، موفقیت تلاشهای جستجوی ارگانیک شما تا حد زیادی به این بستگی دارد که شما در کشف ، تحقیق ، تجزیه و تحلیل و انتخاب کلید واژه های مناسب موتور جستجو برای وب سایت خود مؤثر باشید. تمام جنبه های دیگر SEO به بهینه سازی کلید واژه های کلیدی اعتماد دارد. علاوه بر این ، بهینه سازی کلمات کلیدی تمام جنبه های تلاشهای بازاریابی SEO شما را لمس می کند.

برچسب عنوان: کلمات کلیدی هدف شما باید در عنوان صفحه یا پست گنجانده شود. این بایدر در مهمترین مطالب چه در پست شما ، چه در صفحه ای خاص و چه خارج از صفحه باید رعایت شود.
پیوندها: بهینه سازی کلمه کلیدی باید در استراتژی ساخت لینک شما یکپارچه شود. پیوندهای داخلی ، پیوندهای ورودی ، پیوندهای پیمایش ، لینکهای پیمایش همه باید دارای کلمات کلیدی بهینه شده شما باشند.
استراتژی محتوا: اگر می خواهید رتبه خوبی داشته باشید و با جستجوگرها ارتباط برقرار کنید ، باید از کلمات کلیدی مورد نظر خود در محتوای خود استفاده کنید. پردازش کلمات برای SEO به ترکیب تحقیقات کلمات کلیدی با نوشتن محتوا کمک می کند.
تصاویر: فراموش نکنید که کلمات کلیدی موجود در تصاویر موجود در وب سایت خود را بهینه کنید. کلمات کلیدی هدف باید با ویژگی alt و نام پرونده های شما استفاده شود ، تا چند مورد ذکر شود.
توضیحات متا: بحث در مورد اینکه شامل یا کلمات کلیدی هدف در قطعه متن شما نمی شود یا به رتبه بندی کمک می کند ، بحث وجود دارد. اما شک کمی وجود دارد که داشتن کلمات کلیدی بهینه شده در برچسب های متا کلیک های بیشتری را در جستجوها ایجاد می کند که بهینه است.
URL: حتماً کلمات کلیدی مربوط به SEO را در نام فایلها قرار دهید.
ساختار سایت: بهینه سازی کلمات کلیدی همچنین در چگونگی ساخت و سازماندهی محتوای سایت خود بسیار مهم است. نه تنها لازم است کلمات کلیدی مناسب را انتخاب کنید ، بلکه باید آنها را بصورت سلسله مراتبی گروه بندی کنید و صفحات مربوطه را بر این اساس سفارش دهید.

اما کلمات کلیدی بهینه شده فقط برای بازاریابی جستجوی ارگانیک نیستند. در بهینه سازی کلمات کلیدی PPC شما ارزش فوق العاده ای دارد. برای مؤثر بودن در فعالیتهای انتخابی با هر کلیک ، باید با زبان جستجوگر صحبت کنید. هرچه تعداد کلمات کلیدی تری که مشتریان خود جستجو می کنید انتخاب کنید ، هرچه میزان ترافیک بیشتری به وب سایت شما هدایت شود ، مصرف کنندگان بیشتری به مشتریان تبدیل می شوند.

ایجاد لیست کلمات کلیدی: تعیین کلمات کلیدی برای هدف قرار دادن و پیشنهاد دادن ، محور اصلی استراتژی های بازاریابی PPC شما است. کلمات کلیدی مختلف دارای تقاضای متفاوت و پتانسیل ترافیکی هستند.
گروه بندی و تقسیم بندی: بهینه سازی کلمات کلیدی به سازماندهی کلمات کلیدی شما در گروههای تنگ که به لحاظ معنایی مرتبط هستند کمک می کند.

این مقاله ادامه دارد . شما میتوانید از مقالات مرتبط در این لینک نیز استفاده کنید.

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها