وب سایت‌های ارتباط جمعی یا همان شبکه های اجتماعی یکی از ارزان‌ترین انواع بازاریابی موجود است، و ROI آن به دنیای کسب‌وکار کمک می‌کند هر روز بیشتر و بیشتر رشد می‌کند. با ادامه مقاله برترین شبکه های اجتماعی برای کسب و کار (فیسبوک) با ما همراه باشید.

فیسبوک مسنجر

در حالی که فیسبوک مسنجر بخشی ازفیسبوک است ، برای استفاده از آن باید برنامه فیسبوک مسنجر را جدا از فیسبوک دانلود کنید. این شامل چند ویژگی اضافی در فیس بوک است! بنابراین ، فیس بوک مسنجر شماره 2 در لیست برترین شبکه های اجتماعی ما برای بیزینس است.

facebook messenger

فیسبوک مسنجر برنامه ای است که به کاربران فیس بوک امکان ارسال پیام مستقیم به یکدیگر را می دهد و خوشبختانه این قابلیت به صفحات تجاری نیز گسترش می یابد!

از آنجا که پیام رسان فیس بوک بخشی از فیس بوک است ، از همین دسترسی به پایگاه کاربری بزرگ و بستر تبلیغاتی فیس بوک برخوردار است. قطعاً می توانید از این به نفع خود استفاده کنید!

social media sites for business

فیس بوک کمپین تبلیغاتی دارد که به طور اختصاصی برای فیسبوک مسنجر توسعه یافته‌ است. وقتی کسی روی آگهی کلیک می‌کند، آن‌ها را وادار به ارسال یک پیام فیس بوک با صفحه کسب‌وکار شما خواهند کرد، و اگر این کار را انجام دهند، صفحه کسب‌وکار شما می‌تواند با آن‌ها تعامل داشته باشد.

خارج از استفاده از تبلیغات فیسبوک مسنجر، می توانید پیام های خودکار را برای صفحه بیزینسی خود تنظیم کنید. به این ترتیب ، اگر کسی در صفحه کسب و کار شما در فیس بوک با شما تعامل داشته باشد یا به شما پیامی بدهد ، فیس بوک مسنجر پیامی خودکار برای او ارسال می کند (پیامی را که مشخص کرده اید).

اغلب اوقات، این پیغام‌های خودکار چیزی به سادگی می‌گویند، ” از توجه شما تشکر می‌کنیم! ما ظرف ۲۴ ساعت کاری به شما پاسخ خواهیم داد. متشکریم و روز خوبی را برای شما آرزو میکنیم.”

حتی یک پیغام به همین سادگی که به ایجاد اعتماد بین کسب‌وکار و مشتریان احتمالی یا موجود کمک می‌کند. بنابراین افزایش شانس شما برای ایجاد خریدار و یا تکرار خرید خریدار های قدیمی خیلی کمک میکند.

منبع : lyfemarketing.com
همچنین بخوانید برترین شبکه های اجتماعی برای کسب و کار

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها