کدام شرکت ها بیشتر از 1میلیارد دلار برای تبلیغات هزینه کرده اند؟

شرکت ها دائماً توجه مشتری را جلب می کنند و حال بیشتر از هر زمان دیگری برای جلب توجه مشتری هزینه می کنند.

برخی از بزرگترین سرمایه گذاران ، شرکت های مستقر در اینترنت هستند. فیس بوک هزینه تبلیغات خود را 236٪ ، بیشتر از هر شرکت دیگر ، به 475 میلیون دلار افزایش داد. اما علیرغم افزایش عمده ، فیسبوک تنها در رده 100 رتبه برتر تبلیغ کنندگان قرار گرفت. سایر شرکت های دیجیتال هزینه تبلیغات را نیز افزایش داده اند ، مانند آمازون (32٪) ، نتفلیکس (70٪) و شرکت مادر گوگل ، الفابت (23٪).

ارتباطات ورایزون: 2.68 میلیارد دلار کل هزینه

verizon ad 1

American Express : 2.8 میلیارد دلار کل هزینه

شرکت کارت اعتباری American Express بالاترین سهم از بازار کارتهای اعتباری را در سال 2018 به خود اختصاص داد. در تبلیغات آن افراد مشهور مانند آهنگساز و بازیگر لین-مانوئل میراندا حضور داشتند.

الفابت (گوگل): کل هزینه 2.96 میلیارد دلار

FILE PHOTO: Visitors pass by the logo of Google at the high profile startups and high tech leaders gathering, Viva Tech,in Paris, France May 16, 2019. REUTERS/Charles Platiau/File Photo

الفابت ، هزینه تبلیغات خود را 23٪ افزایش داد . آلفابت همراه با دیگر شرکت بزرگ فناوری برای افزایش قدرت رقابت در دنیای بازاریابی هزینه تبلیغات خود را افزایش داد.

Charter Communications : کل هزینه 3.04 میلیارد دلار

charter spectrum logo

Charter Communications ، که به عنوان مالک شرکت کابل اسپکتروم شناخته می شود ، در حال حاضر مشتریان کابل و تلفن ثابت خود را از دست می دهد. با این حال ، این شرکت با توجه به رشد روزافزون تقاضای تجهیزات شبکه و تجهیزات اینترنتی ، تقریباً در سال 2018 رشد 5 درصدی در درآمد داشته است.

شرکت والت دیزنی: 3.13 میلیارد دلار کل هزینه

rise of skywalker poster tall

در چند سال گذشته ، دیزنی چندین شرکت از جمله Lucasfilm را گشود ، و حق خود را برای حق رای دادن به “جنگ ستارگان” خریداری کرد. دیزنی همچنین دارای Pixar ، Hulu ، ESPN ، Marvel ، ABC و اخیراً 21st Century Fox است. براساس GoBankingRates ، دیزنی با تمام شرکت های تابعه خود 128.8 میلیارد دلار ارزش دارد.

شرکت جنرال موتورز: 3.14 میلیارد دلار هزینه کل

chevrolet ad

جنرال موتورز صاحب برندهای مختلفی از جمله خودروسازان Cadillac ، GMC و Opel است. این بیشترین هزینه را در شورولت خرج می کند ، با این وجود 825 میلیون دلار برای تبلیغات هزینه میکند Chevy در سال 2018 می رود. جنرال موتورز بالاترین سهم بازار را برای خودروسازان در ایالات متحده دارد ، که این ممکن است نتیجه همه تبلیغات باشد.

این مقاله ادامه دارد …

مقاله مرتبط : بهترین شعار های تبلیغاتی

منبع : بیزینس اینسایدر

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها