هنگامی که یک تصویر یا هر تصویری دیگر را درک میکنیم، آن را از میان لنز مدلهای ذهنی خود پردازش میکنیم. اینها چیزی بیش از نمایش ساده جهان اطراف ما نیستند، که شامل افراد، مکانها و اشیا میشود.
این تصاویر درونی که از نماد و سیستم باورها ساخته شدهاند به ما کمک میکند تا از هر تجربه و دانش جدیدی که در هر روز استفاده میکنیم را درک کنیم. آنها به ما کمک میکنند قضاوت کنیم و تصمیم بگیریم، مشکلات را حل کنیم و رفتار خود را هدایت کنیم. با قسمت دوم مقاله چگونه استعاره های بصری قدرتمندی ایجاد کنیم 2 در خدمت شما هستیم…
درهم آمیختن
ترکیبی از جلوههای بصری متضاد یا ناسازگار را می توان برای به عنوان یک امتیاز مثبت در آگهی بالا برای نشنال جئوگرافی استفاده کرد.نمونه های دیگر این مورد شامل ترکیب آیکون های متضاد ، مانند چهره کلینت ایستوود است که روی چهره چه گوارا قرار گرفته است.
هم چنین شمایلها و نماد میتوانند به طور شگفت آوری ، بصورتی ساده اما موثر استفاده شوند. این تبلیغ برای Play-Doh مزایای این اسباببازی کلاسیک را با مقایسه آن با همتایان دیجیتال خود نشان میدهد.
واقعیات کشنده
گاهی اوقات حقایق تکاندهنده بهترین تیتر اخبار هستند. در این آگهی برای depaul، با یک آمار و یک تصویر موثر مخاطب خودرا براحتی قانع میکند.
علاقه اقتباسی
یک راه برای جلب توجه مخاطبان بیعلاقه به حوزه شما این است که خود را از یک شخصیت مشهور، سریال کمدی و یا فیلم تماشا کنند. در این مورد، چسب زخم به طور موثر انجمنی را با استفاده از هالک فراهم میکند تا به این نکته اشاره کند که این چسب زخم ها به شدت انعطافپذیر هستند.
تصاویر غیر متعارف
استفاده از تصاویر عجیب و غریب یا سورئال ، همانند این تبلیغ برای Bench Fix ، راهی مطمئن برای جلب توجه بینندگان است . بویژه برای جوانان که توجه شان به چیز های خارج از عرف جلب میشود
منبع : visme.co