کلمات و عباراتی که در این مقاله مطالعه میکنید ، عباراتی مطمئن هستند که باعث ایجاد علاقه و تمایل در بین مشتریان می شوند. آنها عباراتی هستند که خواسته های مشتری را به نیاز تبدیل می کند. اگر می خواهید از طریق تبلیغ مشتری جلب کنید ، از این قانون بازاریابی برتر استفاده کنید. در ادامه با ایزاکو همراه باشید …

زیبایی در سادگی است

مشتریان عاشق سادگی هستند و آن را به عنوان نوعی خدمات خوب حساب می کنند. مشتریان از پیچیدگی متنفر هستند و همین امر مانع از خرید آنها می شود. وقتی کارها را ساده می کنید ، یک تجربه مشتری آرام ایجاد می کنید.

از هنر الهام بگیرید

این عبارت حس مد شما را نشان می دهد. در ذهن مشتری ، این نشان می دهد که شما به جلو فکر می کنید. به یاد داشته باشید ، ظاهر اغلب مهمتر از عملکرد است.

کمی به زندگی خود برسید و آنرا بهبود ببخشید

مشتریان همیشه به دنبال راه هایی برای بهتر شدن زندگی هستند. از این عبارت به عنوان جایگزینی برای عبارت رایج “جدید و بهینه” استفاده کنید.

زیبایی خود را بیشتر کنید

غالب افراد به دنبال روش هایی برای زیبایی و احساس زیبایی بیشتر هستند و این عبارت خاص در صنعت مد بسیار مهم است. در جایی که می توانید زیبایی را تقویت کنید ، اغلب می توانید محدودیت های قیمت مشتری را از بین ببرید.

این محصول/خدمت باعث میشود که شما احساس رضایت درونی داشته باشید

این جمله باعث اطمینان خاطر خریدار محصول شود و باعث میشود که انتخاب آنها را تأیید کند و باعث می شود احساس خوبی نسبت به آنچه خریداری کرده اند داشته باشند.

آیا هیچ وقت خوب به نظر نمیرسید ؟!

این یک شکل دیگر از “جدید و بهینه” است. این ارتباط را اعلام می کند که محصول جدیدترین مدل یا داغترین بازار است و باعث پاسخ های مثبت مشتری می شود.

با رعایت سادگی خود را شگفت انگیز جلوه دهید

در تبلیغاتی و گفتار روزمره از عبارات “عالی” “عالی” یا “فوق العاده” جدید است. وقتی دوبار این کلمات را تکرار میکنید به سادگی مشتری را به خود جذب میکنید و این کلمات عبارتی قدرتمند را ایجاد می کنند.

ایده آل از ابتدا تا انتها

این عبارت نشان می دهد که شما به جزئیات توجه می کنید. اما اطمینان حاصل کنید که استمرار و هم ترازی را نشان می دهید. اگر از این عبارت استفاده می کنید ، باید جزئیات و طراحی فروشگاه شما بی عیب و نقص باشد ، تا جزئیات.

مطالعه بیشتر: Izaco Blog

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها