تا زمانی که مردم به تولید محصولات جدید ادامه دهند ، به ایجاد تبلیغات نیز ادامه خواهند داد. در اینجا چند نکته در زمینه طراحی تبلیغات آورده شده است که باعث تغییر عقاید می شود.

ساده بگیرید

هنگامی که بسیاری از ما تبلیغات را تصویر می‌کنیم، تصاویری را میبینیم که محصول، ویژگی‌ها و دلایلی که باید آن را بخریم را به نمایش می‌گذارد. شما قطعا می‌توانید با تبلیغ خود این مسیر را طی کنید، یا می‌توانید یکی از این مسیرها را ساده‌تر کنید.
این تبلیغات توسط لگو را بررسی کنید که همه چیز را کنار میگذارد و به یک تصویر و ایده متکی است. این تبلیغ بدون کپی ، فقط یک پیام ساده و هضم آسان ، مفهوم پیچیده تخیل را در ساده ترین شکل خود به تصویر می کشد.

advertising design tips

از فراخوان برای اقدام استفاده کنید “Call to Action”

فراخوان های عملیاتی در طراحی های تبلیغاتی ، به ویژه تبلیغات ، بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. درصورتی که آشنا نباشید ، فراخوان اقدام بخشی از یک نسخه است که مخاطب را به اقدام ترغیب و دعوت می کند. برخی از اقداماتی که ممکن است با آنها آشنایی داشته باشید مواردی از قبیل “اکنون بخرید” ، “یکی بخر دوتا ببر” و غیره باشید.فراخوانهای عملی در صورت استفاده متفکرانه و هوشمندانه به ویژه در تبلیغات بسیار خوب عمل می کنند. به عنوان مثال ، نگاهی به این فراخوان چند منظوره باغ وحش مونارتو بیندازید. این فراخوان نه تنها مصرف کنندگان را به بازدید از باغ وحش دعوت می کند ، بلکه به توضیح و زمینه سازی تصویر یک حیوان (گورخر) نیز کمک می کند. از آنجا که این فراخوان با چنین گرافیک و مفهوم هوشمندانه ای همراه است ، ساده و مستقیم و به عنوان یک کانون اصلی صفحه نشان داده می شود. بسیاری از تبلیغات دیگر ممکن است سلسله مراتب فراخوانهای آنها را کاهش دهد به طوری که از نوع کوچک و تقریباً ناآگاهانه باشند. اما ، اگر فراخوان شما بخشی از پیام اصلی شماست ، از بزرگ کردن آن نترسید ، آن را پررنگ کنید و آن را در خط مقدم قرار دهید.

2 Advertising & Design💡 INCLUDE A CALL TO ACTION.... have a look at this multi-purpose call to action for Monarto Zoo. Not only does this … | Advertising design, Print advertising, Advertising

دست به دامن گوشه ای از بازار (نیج) شوید

همانند سایر طرح ها ، شما در حال تولید قطعه ای هستید که گروه خاصی از مصرف کنندگان را هدف قرار می دهد. نمایندگی مستقیم این گروه مصرف کننده در تبلیغات شما راهی عالی برای نشان دادن این است که با آنها صحبت می کنید. اما ، اگر بازار هدف ما کاملاً گسترده باشد ، چگونه این کار را انجام دهیم؟

به عنوان مثال ، تیغ های برند Wilkinson Swordبازار هدف بسیار گسترده ای دارند. کمپین تبلیغاتی آنها مجموعه ای از سه تبلیغ است که هر کدام برای جلب نظر کاربران مختلف طراحی شده اند. با نمایش افرادی با ویژگی های صورت متفاوت و مدل مویی که ممکن است به نظر خوب برسد ، هر تبلیغ قادر است طیف وسیعی از افراد را هدف قرار دهد.

شرکت Wilkinson Sword با استفاده از یک کمپین چهار تبلیغاتی به جای یک تبلیغ ، توانسته از یک مفهوم قوی و زیرکانه استفاده کند و با استفاده از افراد با گونه های مختلف ، طیف وسیعتری از افراد را به عنوان بازار هدف خود انتخاب کند. به طور خلاصه ، ویلکینسون توانسته است نه تنها برای یک نوع خاص از افراد ، بلکه به طیف وسیعتری از مردم را زیر” تیغ” قرار دهد.!!!

advertising design tips

این مقاله ادامه دارد.
منبع : canva.com
ادامه مقاله در : نکاتی در مورد طراحی تبلیغات 2

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها