در مقاله قبلی چند مورد را بررسی کردیم و با قسمت چهارم مهم ترین اطلاعات تبلیغاتی سال 2020 در خدمت شما هستیم

آمار تبلیغات تلویزیونی

سرمایه‌گذاری در تلویزیون می‌تواند اثربخشی تبلیغات را تا ۴۰ درصد افزایش دهد.

(Thinkbox)
چه در کوتاه مدت و چه در دراز مدت ، تلویزیون هنوز هم تبلیغات خوبی را برای شما ایجاد می کند. این یکی از کم خطرترین روش های سرمایه گذاری در تبلیغات با احتمال بازگشت سود بالا است. این احتمال بین سه تا شش ماه 70 درصد و در طی سه سال 86 درصد است.

متخصصان پیش‌بینی می‌کنند که هزینه تبلیغات تلویزیونی تا سال ۲۰۲۲ به ۷۵ میلیارد دلار افزایش خواهد یافت.

(MarketingCharts)
تلویزیون به بهترین شکل تبلیغ برای بازاریاب‌های سرپایی باقی می‌ماند که مایل به صرف مقادیر زیادی برای تبلیغات جمعی برای مخاطبان انبوه هستند. با این حال، با تغییر مخاطبان به رسانه‌های دیجیتال و تبلیغ کنندگان به دنبال فعالیت‌های چند کاناله، این کار سخت‌تر می‌شود تا برای کسب‌وکار شما کار کند. برندها به ایجاد تبلیغات تلویزیونی نیاز دارند که توجه بینندگان را جلب می‌کند و آن‌ها را درگیر نگه می‌دارد

نوجوانان و نسل‌های هزاره جدید ۴۰ درصد کم‌تر از پنج سال پیش تلویزیون سنتی را تماشا می‌کنند.

(MarketingCharts)
میزان زمان ۱۸ تا ۳۴ ساله به عنوان یک کل صرف تماشای تلویزیون سنتی – هم زنده و هم زمان تغییر – در سال ۲۰۱۸ – در حدود ۱۷.۲ درصد از سال قبل کاهش‌یافته است. افراد جوان‌تر در حال تماشای تلویزیون ، کم‌تر و کم‌تر میشوند که تاثیر منفی بر اثربخشی تبلیغات تلویزیونی دارد.

متوسط بزرگسالان در هر روز پنج ساعت و ۲۴ دقیقه وقت صرف تماشای ویدیو می‌کنند.

(MarketingCharts)
تلویزیون یکی از بهترین رسانه‌ها برای بازاریابان برای استفاده از قرار گیری محصول و دیگر استراتژی‌های تبلیغاتی ظریف باقی می‌ماند. زمانی که فکر می‌کنید که افراد تقریبا ۵.۵ ساعت از ویدیو را در روز تماشا می‌کنند، اثربخشی تلویزیون منطقی به نظر می‌رسد. با این حال، با کمال تعجب، این رقم در واقع سه دقیقه کم‌تر از سال قبل است. این شامل تلویزیون‌های سنتی، دستگاه‌های متصل به تلویزیون و ویدیو بر روی کامپیوترها، تلفن‌های هوشمند و تبلت می‌شود.

آمار تبلیغات تلفن های همراه

سرچ کردن در تلفن های همراه باعث شد که این پلتفرم به بهترین رشد را در دو سال گذشته با ۸۰ درصد افزایش‌ برسد

(Think with Google)
این یکی از آن ترند های تبلیغات دیجیتال است که نشان می‌دهد مشتریان چگونه موتورهای جستجو به عنوان ابزاری برای انجام خریده‌ای هوشمندانه کمک میکند . مردم در حال تبدیل به تلفن‌های خود به مشاور هستند.

پیش‌بینی می‌شود که هزینه تبلیغات تلفن همراه جهانی تا سال ۲۰۲۰ به ۲۴۷.۴ میلیارد دلار برسد.

(Connext Digital)
این اطلاعات نشان‌دهنده تسلط فزاینده ابزارهای موبایل در مقایسه با کامپیوترهای رومیزی است که تا ۷۰ % کل ترافیک وب و ۷۲ % تبلیغات دیجیتال در حال حاضر روی تلفن همراه انجام می‌شود. تبلیغات در برنامه تبلیغاتی تا ۲۰۱ میلیارد دلار در همین بازه زمانی افزایش خواهد یافت.

۶۸ درصد شرکت‌ها بازاریابی موبایل را در استراتژی کلی بازاریابی خود ادغام کرده‌اند.

(Salesforce)
واقعیت‌های تبلیغاتی هدفمند نشان می‌دهند که بازاریابی موبایل چقدر سود آور است که به عنوان بخشی از یک استراتژی منسجم نشان داده می‌شود. اکنون، ۷۱ % از بازاریابان فکر می‌کنند که بازاریابی موبایل باید در هسته برنامه‌های توسعه کسب‌وکار آن‌ها باشد.

۸۸ % از مصرف کنندگان که برای یک کسب‌وکار محلی در تلفن همراه خود جستجو می‌کنند و یا در عرض یک روز از آن کسب‌وکار دیدن می‌کنند.

(Social Media Today)
این آمار نامنظم اهمیت ایجاد اولین تاثیر خوب بر روی مشتریان را نشان می‌دهد. بیش از ۱۸ درصد از کل جستجوهای محلی منجر به فروش ظرف ۲۴ ساعت می‌شوند. برای مشتریان محلی شما مهم است، زیرا ۷۲ % از افرادی که از یک فروشگاه فیزیکی بازدید می‌کنند، یکی را در پنج مایلی محل خود انتخاب می‌کنند.

در سال ۲۰۱۹، بیش از دو سوم کل بودجه تبلیغات دیجیتال آمریکا به دستگاه‌های تلفن همراه اختصاص یافت.

(Hollywood Reporter)
آمازون به عنوان مرکز جدید تبلیغ در این دنیای دیجیتال در حال ظهور است، و تمرکز شرکت بر روی دستگاه‌های تلفن همراه تصادفی نیست. تبلیغات در آمازون دسترسی بی‌سابقه‌ای به داده‌های رفتار مصرف‌کننده و آمار تبلیغاتی را دارند و به داده‌های خرید در زمان واقعی دسترسی دارند.

همچنین بخوانید مهم ترین اطلاعات تبلیغاتی سال 2020 (5)

منبع : smallbizgenius.net

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها