برای ساخت یک لوگوی حرفه ای شاید دیگر به یک طراح نیازی نباشد. مولفه‌هایی مانند مولفه‌های هوش مصنوعی (AI)باعث می‌شوند که طراحی سریع و آسان باشد. بهترین سرویس های هوش مصنوعی برای ساخت لوگو از فناوریهوش مصنوعی پیشرفته برای ایجاد لوگوها در انواع سبک‌ها، فرمت‌ها و غیره استفاده می‌کنند.


در این مقاله، ما لوگوسازهای هوش مصنوعی را مقایسه می‌کنیم تا به شما کمک کنیم که بتوانید بهترین این سرویسها را انتخاب کنید..

بیشتر این سرویس ها نسخه رایگان آزمایشی دارند که می‌توانید از آن استفاده کنید و ببینید آیا برای شما و نیازهای شمامناسب است یا خیر.

لوگوساز هوش مصنوعی چیست ؟

لوگوساز هوش مصنوعی

لوگوساز هوش مصنوعی یک سرویس آنلاین است که به شما اجازه می‌دهد تا با استفاده از هوش مصنوعی، یک لوگو برای کسب و کار یا برند خود ایجاد کنید.

این سرویس ها از یادگیری ماشین برای تجزیه و تحلیل الگوها، رنگ‌ها، اشکال و انواع حروف‌چینی که به طور معمول در لوگوها یافت می‌شود، استفاده می‌کنند و آن‌ها را ترکیب کرده و سپس یک لوگویی را ایجاد می‌کنند که با سلیقه و  معیارهای شما مطابقت دارد.


ابتدا، در بیشتر لوگوسازها نام کسب و کار شما را میخواهند.. سپس شما ملزم به انتخاب قلم‌ها، رنگ‌ها و حس و سبک عمومی لوگو خود هستید.

بر اساس این انتخاب‌ها، یک لوگوساز هوش مصنوعی برای ساخت لوگو مجموعه‌ای از لوگوها ایجاد خواهد کرد که می‌توانید از آن‌ها در وب، چاپ و رسانه‌ها استفاده کنید.

معرفی تعدادی از بهترین لوگوسازهای هوش مصنوعی

بهترین لوگوسازهای هوش مصنوعی برای ساخت لوگو از نظرات شما استفاده می کنند، سپس با کمک هوش مصنوعی یک لوگو مناسب برای برند شما ایجاد می کنند.

امیدواریم که معرفی بهترین لوگوسازهای هوش مصنوعی به شما کمک کند تا پلتفرم مناسبی را پیدا کنید تا بتوانید لوگوی مناسبی برای راه‌اندازی برند یا محصولات خود طراحی کنید.

.

1-لوگوساز هوش مصنوعی Looka

 Looka  یک سامانه تولید لوگو آنلاین است که با توجه به کسب و کار شما و نظرات شما اقدام به تولید لوگو میکند.فرآیند طراحی لوگو این سامانه با سوالاتی در مورد کسب و کار شما آغاز می‌شود.


 سپس طراح لوگو، انواع لوگوهای مناسب کسب و کارتان را ارائه می‌دهد. همچنین شما می‌توانید شعار تبلیغاتی خود را نیز به لوگو اضافه کنید.

سایت لوگوساز هوش مصنوعی لوکا

ویژگی‌های کلیدی Looka:

– تولید بیش از ۷۵ لوگو در یک مرحله

– هفت دسته رنگ با صدها انتخاب و گزینه مختلف

– بیش از ۳۰۰ گزینه قلم با انواع سبک‌های مختلف از قلم دست‌نوشته تا قلم‌های قدیمی، بدون واترمارک و غیره

– ذخیره لوگوهای تولید شده قبلی

– آپلود لوگوی خود برای ویرایش و ایجاد یک برند کیت از آن (موکاپ سربرگ و اوراق اداری و کارت ویزیت و…)

سایت لوگوساز هوش مصنوعی لوکا 2

بعد از تولید لوگوی شما، Looka به شما کمک می‌کند کیت برندینگ را برای حمایت از آن ایجاد کنید. از کارت ویزیت تاسربرگ‌ها، فاکتورها تا انواع پوشاک، Looka راه‌های متعددی برای استفاده از لوگویتان برای تبلیغ برندتان فراهم و پیشنهاد میکند.

به صورت خلاصه Looka یک لوگوساز هوش مصنوعی است که متریال‌های حمایتی زیادی برای لوگو شما ارائه می‌دهد.

بنرهای شبکه‌های اجتماعی، امضاهای ایمیل، بروشورها و موارد دیگر، همگی می‌توانند بعد از استفاده از این پلتفرم برای لوگوی شما ایجاد شوند.

قیمت: نسخه رایگان و طرح‌های پرداختی با هزینه ۲۰ دلار به صورت تک‌پرداختی.

2- لوگوساز هوش مصنوعی DesignEVO


 DesignEVO یک لوگوساز دیگر است که بیشتر خدماتش رایگان میباشد. ازبین تمام لوگوساز های آنلاین ،  DesignEVOدارای بیشترین کتابخانه از منابع طراحی ها و فونت ها است که می‌توانید از آنها استفاده کنید تا لوگویی با استفاده از هوش مصنوعی بسازید.

 این پروسه با یک لوگوی پیش‌طراحی شده آغاز می‌شود. سپس می‌توانید آن را ویرایش کرده و رنگ‌ها، قلم‌ها و آیکون‌ها خود را اضافه کنید.

هوش مصنوعی DesignEVO به شما کمک می‌کند تا قالب‌هایی که به برند و سبک کسب‌وکار شما می‌خورند را پیدا و انتخاب کنید.


 این لوگوساز بسیار کارامد و قابل فهم است و به شما اجازه می‌دهد که هر جزء از لوگویتان را ویرایش کنید تا نیازهای شما را برآورده کند.

شما می‌توانید عناصر لوگوی خود را به طور آزاد کلیک کنید وتغییر شکل دهید.آیکون‌ها را تغییردهید و بسیاری دیگر از امکانات را داشته باشید.

علاوه بر این، بعد از رضایت از لوگویتان، می‌توانید نسخه رایگان آن را دانلود کنید یا نسخه پرمیومی را خریداری کنید کهامکان به‌روزرسانی مادام‌العمر، دانلود فایل‌های با کیفیت بالا و دیگر ویژگی‌ها را ارائه می‌دهد.

سایت لوگوساز هوش مصنوعی دیزاین او

ویژگی‌های کلیدی DesignEVO:

– بیش از ۱۰,۰۰۰ قالب لوگو برای شروع

– میلیون‌ها آیکون وکتور رایگان برای افزودن به لوگوهای شما

– بیش از ۱۰۰ سبک قلم برای استفاده و انتخاب

– طرح‌های رنگی تخت و گرادیان قابل ویرایش

– دانلود فایل‌های چاپ با کیفیت بالا مانند SVG و PDF

ساختار گرادیانت، یک ویژگی منحصر به فرد در رابط  کاربری DesignEVO است. در حالی که بیشتر لوگوسازهای هوشمصنوعی برای ساخت لوگو به رنگ‌های ساده و فلت محدود می‌شوند، DesignEVO یک مجموعه از گرادیانت های از پیش تولید شده دارد و قابلیت ایجاد گرادیانتهای دوتایی را برای لوگوی شما فراهم می‌کند.

با اضافه کردن گرادیانت‌ها، می‌توانید به لوگوهای خود عمق تصویری بدهید و طراحی ‌های خود را حرفه ای تر کنید..

سایت لوگوساز هوش مصنوعی دیزاین او 2

 

اگر دچار وسواس شده اید و نمی‌توانید تصمیم بگیرید که لوگویتان چگونه باشد، انتخاب DesignEVO برای کمک بهشما در ایجاد لوگو راه حل خوبی است.

این سازنده از تنوع زیادی از لوگوهای پیش‌ساخته برای شما برای ویرایش بهره می‌برد و به شما کمک می‌کند تا لوگوی ایده‌آلی را برای برند خود ایجاد کنید.

قیمت: نسخه رایگان و طرح‌های پرداختی با هزینه ۴۹٫۹۹ دلار

3- لوگوساز Tailor Brand

سایت لوگوساز هوش مصنوعی تیلور برند


Tailor Brands یک پلتفرم جامع برای کسب‌وکارها و برندها است. اگر به طراحی برای اوراق اداری و یا حتی وب سایتخود نیاز دارید ، Tailor Brands ابزارهایی دارد که به شما کمک می‌کنند نیازهای خود را مرتفع کرده و کسب‌وکارتان را راه‌اندازی کنید.


همچنین این وبسایت گزینه مناسبی  برای طراحی لوگوی شما میباشد.این لوگوساز دارای طراحی ساده و قابل فهم است که ایجاد لوگو را ساده می‌کند.


کتابخانه گسترده‌ای از قلم‌ها، آیکون‌ها، رنگ‌ها و انواع مختلف، در سایت لوگوساز Tailor Brands به شما انتخاب‌هایفراوانی برای ایجاد لوگوی ایده‌آل خود ارائه می‌دهد.

پس از ایجاد لوگوی مد نظر خود، این پلتفرم می‌تواند به شما در موارد ضروری دیگر کسب‌وکارتان با لوگوی جدیدتان کمک کند.

ویژگی‌های کلیدی Tailor Brands

– فرآیند طراحی لوگوی تصویری ساده با صدها آیکون، طرح رنگ و طرح مختلف

– تولید بیش از ده گزینه لوگو مختلف بر اساس انتخاب‌های رنگ، قلم و سبک شما

– قابلیت دانلود نسخه‌های با کیفیت بالا از لوگوی شما با پس‌زمینه سفید یا شفاف (transparent)

– ذخیره ترکیب‌های مورد علاقه شما و دانلود نسخه رایگان

– تولید طرح‌های کارت ویزیت، کتاب‌های برندینگ و موارد دیگر

سایت لوگوساز هوش مصنوعی تیلور برند2

پرسش‌نامه Tailor Brands یکی از کامل‌ترین پرسش‌نامه‌ها ی موجود است. از سبک لوگو شما گرفته تا رنگ‌ها و قلم‌هاو اشکال آیکون خاص، این لوگوساز هوش مصنوعی به شکل عالی توانایی دارد که از طریق یک سری سوال و جوابتشخیص دهد که چگونه می‌خواهید لوگویتان را بسازید.


در حالیکه بعضی از لوگوسازهای هوش مصنوعی دیگر سوالات  کلی و بعضا غیرمرتبط با برند را ارائه می‌دهند، پرسش‌نامه Tailor Brands سوالاتی اساسی تر را مطرح می‌کند تا یک لوگوی دقیق توسط هوش مصنوعی  برای شما بسازد

اگر به دنبال یک سرویس همه جانبه برای کسب‌وکارتان هستید، با Tailor Brands لوگو ی خود را بسازید. مجموعه کامل

ابزارهای آن لوگو شما را به  طراحی هایی مانند فلایرها، کارت‌های ویزیت و وب‌سایت موکاپ میکند. بنابراین اگر نیاز بهچیزی بیشتر از یک سازنده لوگو دارید، Tailor Brands یک امکان عالی برای شروع ساخت کسب‌وکار آنلاین شماست.

قیمت: نسخه رایگان و طرح‌های پرداختی با هزینه ۱۲.۹۹ دلار در ماه.


4- لوگوساز LogoAI

سایت لوگوساز هوش مصنوعی لوگو ای آی

یک  لوگوساز هوش مصنوعی دیگر به نام LOGO AI  را میخواهیم به شما معرفی کنیم.  این سرویس دارای یک رابط کاربری ساده است.

هرچند رابط کاربری LogoAI امکان طراحی با کلیک و کشیدن را فراهم می کند، اما بسته به گزینه ای که برای سفارشی‌سازی انتخاب می کنید، ممکن است در برخی از گزینه‌ها محدودیت داشته باشد.


برخی از سبک‌ها دارای یک طیف رنگی محدود کننده هستند که ممکن است ساختن لوگویی با رنگ‌های سفارشی خود را هنگام ساخت لوگو مشکل کند.

با این حال، در LogoAI  نقاط قوتی هم دارد.ابتدا، این سرویس یکی از معدود لوگو سازهایی هست که که نسخه متحرک (لوگو موشن ) لوگوی شما را ارائه می دهد. به علاوه، LogoAI از گزینه‌های زیادی برای ویرایش هر جزء از لوگوی شما  برخوردار است.


.LogoAI گزینه‌های ویرایشی مانند انحراف، چرخش و سفارشی‌سازی رنگ آیکون‌ها با رنگ‌های مختلف و گرادیانت‌ها راارائه می دهد که سایر سازنده‌های لوگو به طور کامل از این امکانات برخوردار نیستند.

ویژگی‌های کلیدی LogoAI:

– بیش از ۵۰ قلم برای انتخاب، از جمله Google Fonts

– امکان بارگذاری قلم سفارشی خود برای استفاده در سازنده هوش مصنوعی

– هفت طرح رنگ اصلی با گزینه انتخاب رنگ سفارشی

– امکان دسترسی به فرمت‌های فایل PNG، SVG و PDF برای لوگوها

– دانلود نسخه‌های متحرک و GIF از لوگوی شما

سایت لوگوساز هوش مصنوعی لوگو ای آی2

LogoAI از گزینه‌های ویرایش متن داخل لوگو  برخوردار است.. شکل متن را تغییر دهید، متن خود را عمق ببخشید و یا قلم مورد علاقه خود را از Google Font انتخاب کنید.
تمام این گزینه‌ها و بیشتر هنگامی که از LogoAI استفاده می کنید برای شما در دسترس هستند. علاوه بر این، می توانید طراحی متن خود را ویرایش کنید، جزئیاتی مانند زمینه و خطوط را اضافه کنید و بسیاری چیزهای دیگر.

اگر به دنبال یک سازنده لوگوی کامل هستید که به شما ابزارهای ویرایش لوگو و یا متحرک سازی لوگو را ارائه دهد، LogoAI میتواند گزینه مناسبی برای شما باشد

قیمت: نسخه رایگان و طرح‌های پرداختی با هزینه ۲۹ دلار (یکبار واحد).

این مطلب ادامه دارد..


همچنین بخوانید :

مود برد چیست؟


تبلیغات خلاقانه محیطی

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

3 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی
علی
9 ماه قبل

حیف که این سایتهای لوگوساز هوش مصنوعی فایل لایه باز برای دانلود نمیدن

علی
علی
9 ماه قبل

Looka سایت خیلی خوبیه من باهاش کار کردم

yamin
yamin
8 ماه قبل

خیلی کامل و جامع بود ولی کاش این لوگوسازها رو همشونو دونه دونه بررسی کنید