آیا سرمایه زیادی برای تبلیغات کسب و کار خود ندارید ؟ اصلا نگران نباشید . روش های زیادی برای تبلیغات کسب و کار وجود دارد که با حداقل هزینه ، بازخورد مناسبی میگیرید . بیایید بررسی کنیم که چه روشهایی برای تبلیغات کم هزینه برای کسب و کار های کوچک وجود دارد.

محتوایی درجه یک را منتشر کنید.


یکی از این راه ها منتشر کردن محتوا های مرتبط با حوزه کاری و تخصصی شماست . شما میتوانید مسائل مهم برای مشتریان به زبانی ساده و به طوری که مشتری متوجه منظور شما بشود ، توضیح دهید که انتخاب بهتری داشته باشند. این که مشتریان انتخاب درستی داشته باشند ، پایان این کار نیست چرا که شما با ارائه این توضیحات اعتماد مشتری را به خود جلب کرده اید و برند شما در ذهن او ماندگار میشود . این محتوا هم میتواند در شکل های مختلفی مثل پوستر ، بلاگ ، پست در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها و دیگر رسانه ها منتشر شود.

فیلم های آموزشی ایجاد کنید.

 محتوای ویدئویی واقعاً ارزشمند است . در صورتی که ویرایش ویدیو بلد نباشید ، تهیه فیلم های حرفه ای ممکن است برای شما هزینه زیادی داشته باشد ، اما اگر خودتان عکس بگیرید یا یک دانشجوی سینما را پیدا کنید ، هزینه ها به حداقل میرسد . آپارت یک پلتفرم ویدیویی بسیار عالی برای جذب مخاطب برای کسب و کار شماست به شرطی که ویدیویی خوب با عنوانی بهتر در اختیار مخاطب قرار دهید که ویدیوی شما را نگاه کند.

youtube cheap marketing

یک بازاریاب زرنگ در شبکه اجتماعی باشید.

 حساب های مختلف در شبکه های اجتماعی محبوب ایجاد کنید و در آنها از روش های مختلف برای جلب کاربر استفاده کنید. اگر کسب و کار شما تصویر محور است ، حتما اینستاگرام و پینترست استفاده کنید. همچنین میتوانید از یوتیوب و آپارات برای آموزش های تصویری یا تیزر تبلیغاتی محصول یا خدمات خود استفاده کنید .

اینفوگرافیک ها

اینفوگرافیک ها ابزارهایی بسیار قدرتمند برای بازاریابی هستند. آنها بدلیل تصویری بودنشان ، توجه چشم ها را به خود جلب میکنند ، هضم آنها آسان است ، و مردم دوست دارند آنها را به اشتراک بگذارند .استفاده از اینفوگرافیک ها یک روش عالی برای افزایش بازدید کنندگان سایت است. استخدام یک طراح برای ساختن اینفوگرافیک  های حرفه ای و چشم نواز ممکن است کمی برای شما هزینه داشته باشد اما قطعا بازخورد بسیار مناسبی دریافت خواهید کرد که هزینه های شما را جبران می کند.

تاکتیک بازاریابی اینفوگرافیک

اگر شما ازبرنامه Adobe Illustrator اطلاعات کمی دارید ، میتوانید از پک های وکتور رایگان که در سایت های مختلف وجود دارند ، استفاده کنید.

infographics marketing tactic

حیات جدیدی به داده‌های قدیمی بدهید

اگر بودجه بازاریابی تان محدود باشد، احتمالا قادر نخواهید بود از یک بلاگر برای آپلود پست های جدید در وبسایت خود استفاده کنید.  اگر شما در چنین وضعیتی قرار دارید ، به جای اینکه مطالب جدیدی ایجاد کنید، از مطالب قدیمی که در وب وجود دارد، استفاده کنید. مطالعات و آمار دقیقی از داده‌ها در اینترنت وجود دارد. در حالی که برخی از این مطالعات ممکن است بازخورد مناسبی را به دست آورند اما بسیاری از آن‌ها دیده نمیشوند.

یک مطالعه پیدا کنید که به صنعت شما مربوط می‌شود و به آن برسید. مهم‌ترین یا جالب‌ترین بخش‌های این مقاله را مشخص کنید، به آن تصویر اضافه کنید، بعضی از نمودارها را دسته‌بندی کنید، و پیش‌بینی‌ها و نظرات خود را براساس داده‌ها را به مقاله اضافه کنید.

برای این نیازی نیست که شما یک نویسنده ماهر باشید . این داده‌ها قسمت سخت کار را انجام میدهند. به همین سادگی میتوانید داده های مختلف را بازسازی کنید و از آن برای افزایش رتبه سئو سایت و جذب مخاطب استفاده کنید .فراموش نکنید که منابع خود را در پایان مقاله خود ذکر کنید .

محتوای خود را بازیافت کنید

همانطور که میتوانید از داده ها و تحقیقات قدیمی استفاده کنید ، میتوانید نگاهی به محتوا ها و پست های قدیمی که شما منتشر کرده اید بیاندازید. شما میتوانید با تبدیل آنها به یک ویدیو آموزشی توجه بسیاری را به خود جلب کنید. یا میتوانید مجموعه ای از پست های وبلاگ را به یک کتاب الکترونیکی تبدیل کنید. یک محتوای تازه و 100٪ جدید برای بخش بزرگی از مخاطبان شما خواهد بود.

امتیاز به مشتری بدهید

 به مشتریان موجود یک محصول رایگان ، چند ماه خدمات رایگان یا امتیاز دیگری برای جلب مشتریان جدید ارائه دهید. به یاد داشته باشید ، بازاریابی دهان به دهان بسیار قدرتمند است که شما با این امتیاز ها میتوانید برند خود را بر سر زبان ها بیاورید.

منبع : wordstream.com
مقاله مرتبط : چگونه یک تحلیلگر تبلیغاتی خوب شویم

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها