بیلبوردهای تبلیغاتی ثابت هستند و در حالی که پوسترها  انعطاف پذیری بیشتری دارند ، اما دید آنها نسب به بیلبورد بسیار کمتر است. خب با این شرایط بهتر است که یک بستر برای تبلیغات خود پیدا کنیم که هم متحرک باشد هم اندازه بیلبورد بزرگ باشد تا بتوانند تأثیرات تبلیغاتی واقعی را ارائه دهند.  اتوبوس ها پتانسیل بسیار خوبی برای این کار دارند شما می توانید آنها را در داخل شهر و جاده ها مشاهده کنید . در این مقاله به بررسی چند مورد از تبلیغات های روی اتوبوس میپردازیم.

creative ads

اسکیت برد

چرخ های اتوبوس برای تبدیل این اتوبوس به یک اسکیت بورد غول پیکر استفاده شده است.

creative ads

فیلم جهنم روی چرخ ها

همزمان با انتشار دی وی دی فصل اول سریال AMC’s “Hell on Wheels” در سال 2012 ، این اتوبوس به شکل یک قطار قدیمی .در آمده است .خوبی این تبلیغات این است که برای تبلیغ این مجموعه ، نیاز به راه آهن نبود.

creative ads

اتوبوس انعطاف پذیر توسط I.D.E.A.S.

در نگاه اول، به نظر می‌رسد که اتوبوس تصادف کرده است. محتوای تبلیغ روی اتوبوس : نگران نباشید، وام منزل تان می‌تواند به اندازه این اتوبوس “انعطاف‌پذیر” باشد.

creative ads

آگهی اتوبوس “فقط یک لقمه” توسط یک آژانس تبلیغاتی ناشناخته. اکثر شکلات های برند Chocoholics در یک ابعاد لقمه هستند. این آگهی اتوبوس  بصورت کاملا هوشمندانه آن را از طریق درب اتوبوس این مسئله را نشان می دهد.

creative ads

Axe (برند تولید کننده اسپری بدن)

محتوا : این اتوبوس به لطف اثر اسپری  Axeاکنون به یک مهمانی متحرک تبدیل شده است. چه کسی تماید به حضور در چنین مهمانی ندارد ؟

creative ads

NZDating (سایت همسر یابی) اتوبوس هایی به شکل پیش نویس

 حتی اتوبوس ها هم به عشق احتیاج دارند.  بعضی اوقات نمیتوان کار ها را به حال خود واگذار کرد ، باید گام های اولیه را برداریم تا کار ها با هم تطابق پیدا کنند . بهترین مثال برای این امر تبلیغ رو این دو اتوبوس است که وقتی در کنار هم قرار میگیرند ، همدیگر را کامل میکنند.

creative ads

دعوت ویزا (ارائه دهنده کارت های اعتباری) به جشنواره آشپزی

این خرچنگ عظیم که شاخک های آن از آنتن خارج شده است ، مطمئناً توجه افرادی را که در حوزه مواد غذایی فعالیت میکنند یا به آن علاقه دارند را به خود جلب خواهد کرد.

creative ads

باع وحش Perth : ببر حمله ور به مسافرانی که به باغ وحش نمیروند

روی این اتوبوس یک پلنگ طراحی شده و کنار او نوشته ای با این معنی وجود دارد : اگر از باغ وحش Perth دیدن نکنید ، این ببر به سراغ شما می آید.

creative ads

 تصادف از عقب با اتوبوس منطقه Specsavers

همه می‌دانیم که یک حادثه کوچک مانند این تصادف باعث لغو شدن برنامه سفر ما شود که در این تصویر به منطقه Specsavers  اشاره کرده است.

creative ads

اتوبوس فرودگاه Bernmobil

در نگاه اول یک هواپیما به چشم میخورد بعد از نگاهی دقیق به یک اتوبوس در حال پرواز میرسید که نشان دهنده اتوبوس فرودگاه است .

creative ads

بنیاد پاکیزگی هلند: ماشین حمل زباله در آمستردام

بسیاری از مردم وقتی که داخل ماشین خودشان نیستند ، اهمیتی به تمیز نگهداشتن وسایل نقلیه نمیدهند و در آنجا آشغال میریزند . این اتوبوس جهت یادآوری این مسئله به مردم است که اتوبوس ماشین حمل زباله نیست .

creative ads

مرسدس بنز: درخشش Night View

مرسدس بنز یک ورق براق ایجاد کرده است که در تاریکی میدرخشد و باعث میشود حتی بدون چراغ بسیار روشن باشد و دیگران شما را به راحتی تشخیص دهند . در این عکس مرسدس یک نمونه از این ورق ها که Mercedes Night View نام دارد ، پشت یک اتوبوس نصب کرده که شما میتوانید بعنوان یک نمونه تستی به آن نگاه کنید .

creative ads

مسواک انعطاف پذیر دکتر بست

این آگهی تبلیغاتی مسواک از اتصال بین دو نیمه اتوبوس برای نشان دادن میزان انعطاف پذیری این مسواک استفاده می کند.

creative ads

اتوبوس  Careerbuilder.com(سایت کاریابی)

گاهی اوقات مسائلی مانند بیکاری ممکن است برخی افراد را به فکر کار های ترسناکی مثل خودکشی بیاندازد. Career Builder به این مسئله فکر کرده است و به ایده جالبی رسیده است که فقط برای افرادی که در ارتفاع هستند میتوانند این تبلیغ را ببینند. این اتوبوس به آن دسته افراد فرصت دیگری برای تجدیدنظر به آنها می دهد.

creative ads

نشنال جئوگرافیک: اتوبوس

برای دیدن کوسه ها نیازی به غواصی نیست. این آگهی نشنال جئوگرافیک کوسه را سراغ شما می فرستد و خود شما را طعمه کوسه می کند.

creative ads

نوشیدنی انرژی‌زا: 4X  هنر بازاریابی برای تینیج ها

کمی از نوشیدنی  X4، شما توانایی کافی برای حرکت یک اتوبوس را دارید.

creative ads

ایر ایندیا اکسپرس

همه افراد توانایی مالی سفر با هوا را ندارند، بلکه با یک تبلیغ زیرکانه که صندلی اتوبوس شما را به یک صندلی هواپیما تبدیل می‌کند، ممکن است شما را متقاعد کند که به سفر با هواپیما هم فکر کنید.

ASICS buswrap

asics  تصمیم گرفت تا بر روی مخاطبان هدف خود تمرکز کند که عمدتا از دوندگان استقامت هستند. asics که امروزه یکی از شرکت‌های بزرگ‌ در حوزه پوشاک ورزشی مخصوصا کتانی ورزشی است.

منابع : pinterest.com | aretedi.com | hongkiat.com
مقاله مرتبط : جذاب ترین روش های بازاریابی چریکی در ایستگاه های اتوبوس

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

1 نظر
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Ali
Ali
3 سال قبل

بسیار عالی