حضور تبلیغاتی برندها در روزهای مناسبتی همیشه مورد توجه مخاطبان است. برندهایی که به مخاطبان خدمات ارائه می دهند، مانند یک دوست در روزهای احساسی و معنوی همراهشان باشند. در این راستا برندهایی که برای حضور در روزهای مناسبتی از قبل برنامه ریزی کرده و آگهی متفاوتی را ارائه کنند، بیشتر از مابقی مورد توجه قرار می گیرند.

ایام عید نوروز برای ایرانی ها مناسبتی خاص و ویژه است و شرکت های مختلف تولید کننده و خدماتی سعی در استفاده از این روزها را دارند. آگهی های مناسبتی علاوه بر جنبه همراهی با مشتری، از جنبه تبلیغاتی نیز برای شرکت ها اهمیت دارد. نوروز، فرصت خوبی برای برندهای مختلف است تا در راستای استراتژی های بازاریابی خود به تبلیغات متناسب با عید اقدام کنند.

حال در آستانه نوروز ۹۷، در ادامه این مطلب همراه ایران زمین باشید تا شاهد نمونه هایی از تبلیغات محیطی برندها در سال ۹۶ باشیم.

سپاس از کافه بازاریابی

ارسال دیدگاه برای %s