بلاگ ایزاکو

بلاگ ایران زمین

مقالات و آموزش های تبلیغات و برندینگ
بلاگ

ایران زمین

مقالات و آموزش های تبلیغات و برندینگ

جذاب ترین تبلیغات های تصویری و بصری 2

در این مقاله چند نمونه از برترین تبلیغات های بصری را برایتان آماده کرده ایم که حتما توجه شما را جلب خواهد کرد 12همین سالگرد گلف کلاسیک بانوان سگ ها زندگی شما را شادتر میکنند Chupa Chups آبنبات بدون شکر نخ دندان Colgate داستان کامل را کشف کنید Fedex حمل و نقل بین چین و...

جذاب ترین تبلیغات های تصویری و بصری 1

در این مقاله چند نمونه از برترین تبلیغات های بصری را برایتان آماده کرده ایم که حتما توجه شما را جلب خواهد کرد کوسه : ترسناک و ترسناک تر Weight Watchers (سایتی برای ارائه رژیم غذایی) فولکس واگن (سیستم کمک پارک) خشونت را متوقف کنید (هنگام رانندگی sms بازی نکنید) برای زمین بکاریم تلسکوپ های...
شرکت ها چقدر برای تبلیغات هزینه میکنند

کدام شرکت ها بیشتر از 1میلیارد دلار برای تبلیغات هزینه کرده اند؟

شرکت ها دائماً توجه مشتری را جلب می کنند و حال بیشتر از هر زمان دیگری برای جلب توجه مشتری هزینه می کنند. برخی از بزرگترین سرمایه گذاران ، شرکت های مستقر در اینترنت هستند. فیس بوک هزینه تبلیغات خود را 236٪ ، بیشتر از هر شرکت دیگر ، به 475 میلیون دلار افزایش داد....
فارکس چیست

فارکس چیست ؟

فارکس ، به عنوان تجارت ارز خارجی یا معامله ارز های خارجی شناخته می شود ، یک بازار جهانی غیرمتمرکز است که تمام ارزهای جهان را با آن تجارت می کنند
مشاعل پردرآمد در 5 سال آینده

پردرآمد ترین مشاغل 5 سال آینده

تحولات پرشتاب فناوری و تغییرات بنیادین در ساختار اقتصادی جهان، الگوی تقاضای نیروی کار را دگرگون کرده است. در چنین شرایطی، انتخاب یک مسیر شغلی که در بلندمدت از پایداری و رشد برخوردار باشد، ضرورتی اجتناب‌ ناپذیر است. در این میان، مبحث پر درآمد ترین مشاغل 5 سال آینده به ‌ویژه با توجه به روندهای...
فروش

ترفندهای مهم برای موفقیت در فروش

فروش حرفه ای، چیزی فراتر از معرفی یک محصول و بستن قرارداد است. فروش موفق یعنی دیدنِ چند قدم جلوتر. یعنی شناختن نیازهایی که مشتری هنوز به زبان نیاورده است. یعنی پاسخ دادن به پیام‌هایی که دیگران آن‌ها را نادیده می ‌گیرند. یک فروشنده‌ی حرفه ‌ای، دنیای مشتریان خود را با دقت زیر نظر دارد....
برند پورشه

داستان برند پورشه

پورشه، بهترین شرکت خودروسازی در جهان است. سرمایه ی این شرکت در ده سال گذشته، 1700 درصد رشد داشته است یا با لحاظ کردن سود سهام برابر 35 درصد رشد سالانه می باشد. حتی بزرگترین شرکت های خودروسازی نیز به چنین رشدی نرسیده اند. شرکت پورشه، در سال مالی 2005 رکورد تعداد فروش 80000 خودرو...
اصول انتخاب برند

معیارهای انتخاب عناصر برند (بخش 2)

در مقاله ی قبلی درباره معیار های انتخاب عناصر برند توضیحاتی خدمتتان ارائه کردیم. میزان محبوبیت فارغ از قابلیت به خاطر سپاری و میزان معنا داری یک برند، این نکته مهم است که آیا مصرف کنندگان، عناصر جذاب را به لحاظ زیبایی شناسی برند مورد علاقه ی خود می دانند؟ آیا این عناصر به لحاظ...
برند

معیار های انتخاب عناصر برند

عناصر برند _ که گاهی اوقات تحت عنوان هویت های برند نام گذاری می شوند _ ابزار هایی برخوردار از قابلیت تجاری سازی هستند که می توانند برند را معرفی کرده و آن را متمایز سازند. اصلی ترین عناصر برند عبارتند از: نام تجاری، طرح گرافیکی یا لوگو، نماد ها، کاراکتر ها، شعار ها، URL،...
مشتری-مداری

25 اشتباه رایج در فروشندگی

در دنیای  امروز ، فروشندگان موفق کسانی هستند که نه تنها محصولات خود را می ‌شناسند، بلکه احساس مسئولیت عمیقی نسبت به کارشان، مشتریانشان و نتایج فروششان دارند. این راهنما، به بررسی اشتباهات رایج در فروشندگی می پردازد که رعایت آن‌ها،  می  تواند شما را در مسیر موفقیت قرار ‌دهد. بخش اول: نگرش یک فروشنده‌ی...
استراتژی بازاریابی مدرن

5 استراتژی مدرن بازاریابی که باید بدانید

همه می دانند که شما می توانید با ارسال اعلامیه در شهر و ثبت نام برای آگهی در مقاله محلی ، تجارت و محصولات خود را به بازار عرضه کنید ، اما در مورد داشتن برخی استراتژی های بازاریابی مدرن تر در فروشگاهتان چه می توانید بگویید ؟ در این مقاله ، ما در مورد...

8 روش تبلیغات مدرن درخشان و مؤثر برای مشاغل

با گذشت سالها ، تبلیغات بطور چشمگیری تحول یافته و اکنون به یک شکل کاملاً پیچیده ارتباطی تبدیل شده است. امروزه ، به معنای واقعی کلمه صدها هزار راه وجود دارد که می تواند توسط یک کسب و کار برای ارائه پیام خود به مخاطبان خود استفاده کند. این بدان معنی است که مجموعه ای...
رسانه

آنچه لازم است در زمینه تجارت الکترونیک و شبکه های اجتماعی بدانیم؟

به طور کلی شبکه های اجتماعی به عنوان ساختار های اجتماعی ساخته شده از گره ها می باشند که معمولا افراد یا سازمان ها به وسیله یک یا چند نوع خاص ارتباط مثل تبادلات مالی، دوستی، تجارت، احساسات، تعصبات، سرگرمی ها و عادات به هم مرتبط می شوند. شبکه های اجتماعی مردم را با همه...
بچتل

داستان برند بچتل

بچتل، پسر یکی از مالکان شرکت بچتل است که با ثروت 3 میلیارد دلار در سال 2010 در رده سیصد و شانزدهم فهرست ثروتمندان مجله فوربز قرار گرفت. شرکت بچتل یک شرکت پیشتاز جهانی در زمینه مهندسی، ساخت و ساز و مدیریت پروژه است. استفن دیوید بچتل پسر در 10 ماه مه سال 1925 به...
1 27 28 29 30 31 40