بلاگ ایزاکو

بلاگ ایران زمین

مقالات و آموزش های تبلیغات و برندینگ
بلاگ

ایران زمین

مقالات و آموزش های تبلیغات و برندینگ
شیوه های بازاریابی

منظور از کسب اجازه ی بازاریابی چیست؟

بخش مهمی از بازاریابی اینترنتی را بازاریابی مبتنی بر کسب اجازه از مشتریان تشکیل می دهد. وقتی برای انجام کار اضافی، از مخاطبان بازار هدف برای انجام آن کار اجازه می گیرید، پاسخ چنین عملی قطعا بسیار بهتر از زمانی خواهد بود که بدون کسب اجازه دست به چنین کاری بزنید. بنابراین ابتدا از مردم...
پاسخ دهنده ی خودکار

پاسخ دهنده ی خودکار

پاسخ دهنده ی خودکار پاسخ دهندگان خودکار(Auto responders) بیشتر شبیه سیستم های فاکس خودکار عمل می کنند. در این سیستم ها، با دستگاه فاکس خود تماس گرفته و شماره مورد نظر را می گیرید سپس اسنادی که خواسته بودید، به دستگاه فاکس شما فرستاده می شود. نحوه ی کار پاسخ دهندگان اتوماتیک نیز شباهت بسیاری...

گروه های خبری _ بهترین وسیله ی بازاریابی

همانطور که می دانید در عصر حاضر با مسئله ای به نام وفور اطلاعات روبرو هستیم و این در حالی است که یوزنت ها تبادل اطلاعات در هر یک زمینه های قابل تصور را سهولت بخشیده اند. بسیاری از این گروه های خبری، گروه هایی با اعضای وفادار هستند که به سختی عضو جدیدی را...

دو روش برای تعیین بودجه ی کل تبلیغات

هنگامی که یک کالا با کالا های رقبا تفاوت فاحشی دارد از تبلیغات صرفا برای روشن کردن این وجوه تفاوت استفاده می شود. روش در حد استطاعت بسیاری از شرکت ها برای تعیین بودجه ی کل تبلیغات خود از روش در حد استطاعت استفاده می کنند. این شرکت ها بودجه ی اختصاصی به امر تبلیغات...
بانک

داستان برند بانکرز تراست

بانکرز تراست، شرکتی هلدینگی چندیدن میلیارد دلاری واقع در نیویورک، یکی از بزرگترین بانک های تجاری آمریکا است. طبیعت تجاری این شرکت از ابتدای راه اندازی در سال 1903 دستخوش تغییرات زیادی شده است. در ابتدا تنها شرکت بانکرز تراست وجود داشت ولی در اواخر دهه 1920 به ارائه خدمات مالی پرداخت و در سال...

مدیریت برند و مشتری مداری

مدیریت برند مثل بزرگ کردن یک کودک است. شما از برند خود محافظت می کنید و نظاره گر رشد آن هستید،بهترین ها را برای او آرزو می کنید و او را از آسیب ها در امان می دارید و شما می خواهید برندتان رشد کند قوی شود و موفقیت کسب کند. همانگونه که برای والدین...

استراتژی قیمت گذاری و بودجه بندی هزینه ی برنامه ی بازاریابی

انواع بسیاری از استراتژی ها و تاکتیک های قیمت گذاری وجود دارند که می توان آنها را مورد توجه و بررسی قرار داد. اما بیشتر آنها کلا در یکی از دو گروه سیاست های نفوذ یا سیاست های قیمت گذاری گزاف طبقه بندی می شوند. قیمت گذاری گزاف: این سیاست شامل ورود به بازار با...

اهداف و استراتژی های بازاریابی

اهداف بازاریابی چیست؟ اهداف مواردی هستند که ما می خواهیم به آنها دست یابیم، استراتژی ها چگونگی رسیدن به آن اهداف هستند. یک هدف بازاریابی به تعادل بین محصولات و بازارهایشان مربوط می شود و می گوید چه محصولاتی را می خواهیم در چه بازار هایی به فروش برسانیم. استراتژی های بازاریابی، ابزار های دستیابی...

بازبینی بازاریابی و بخش بندی بازار

بازبینی بازاریابی، بررسی تفضیلی محیط بازاریابی شرکت، فعالیت های بازاریابی معین و سیستم بازاریابی داخلی آن است. بازبینی محیط بازاریابی بررسی بازار های شرکت، مشتریان، رقبا و کل محیط سیاسی و اقتصادی است و شامل تحقیق بازاریابی و جمع آوری داده های گذشته شرکت شما و محصولاتش است. این، فرایندی مرور پذیر است و تنها...

چگونه اضطراب را کاهش دهیم؟

دلشوره نه تنها قبل از سخنرانی و در آغاز آن، بلکه در مدت سخنرانی نیز می تواند سخنور را آزار دهد. اوج این دلشوره هنگام ظاهر شدن در برابر جمع، قرار گرفتن در محل سخنرانی و آغاز سخن، بروز پیدا می کند. تظاهرات و نشانه های ترس قبل از سخنرانی به صورت طفره رفتن ودفع...

منابع ایجاد ارزش ویژه ی برند

چه عواملی به شکل گیری ارزش ویژه ی برند منجر می شوند؟ بازاریابان چگونه می توانند این ارزش را ایجاد کنند؟ ارزش ویژه ی برند از دیدگاه مشتری زمانی رخ می دهدکه مصرف کننده به سطح بالایی از آگاهی و آشنایی با برند دست یافته باشد و تداعیات قدرتمند، مطلوب و منحصر به فردی را...

بازاریابی ویروسی شاخه ای

وقتی یک منبع با ارزش و یا یک فیلم ویدئویی طنزآمیز و یا گروه مهیجی در اینترنت پیدا می کنیم، معمولا آن را به همکلاسی و دوستانی که فکر می کنیم جالب است برایشان جالب است، forward می کنیم. این فرمول قدیمی که (( آنها به دوتن از دوستان خود خبر دادند و هر یک...

چگونه برنامه ی بازاریابی بنویسیم؟

برنامه ریزی یکی از مهم ترین نقش های مدیریت است. برنامه کسب و کار شرکت باعث تداوم کسب و کار می شود. برنامه ی بازاریابی شرکت، یک ورودی کلیدی به برنامه ی کسب و کار است. این برنامه باید خوش آتیه ترین فرصت های کسب و کار را برای شرکت، شناسایی و طرح کلی چگونگی...

بازاریابی چیست؟

در بازاریابی، سر و کار با مشتری بیش از هر فعالیت دیگر کسب و کار است. به زودی از بازاریابی تعاریف کامل تری داده خواهد شد، اما اکنون به ساده ترین تعریف از بازاریابی می پردازیم: (( بازارایابی مدیریت روابط سودمند با مشتری است. اهداف دو گانه ی بازاریابی یکی جذب مشتریان جدید با وعده...

تبلیغات نوروزی برند های ایرانی

یکی از کهن ترین جشن های به جا مانده از دوران باستان، عید نوروز است. از آنجایی که در این ایام دید و بازدید بسیاری وجود دارد و مردم به یک دیگر هدیه می دهند، تعدادی از افراد از این موقعیت به نحو شایسته ای استفاده کردند و با ایجاد کمپین های تبلیغاتی عید نوروز...
1 27 28 29 30 31 39