بلاگ ایزاکو

بلاگ ایران زمین

مقالات و آموزش های تبلیغات و برندینگ
بلاگ

ایران زمین

مقالات و آموزش های تبلیغات و برندینگ
مشتری

25 اشتباه رایج در فروشندگی( حواس پرتی)

حواستان را جمع کنید مشتری مداری هنگامی که تمام حواس خود را متوجه مشتری و برخورد با او می کنید، نتیجه این می شود که او نیز تمام توجه خود را به شما معطوف کند. چندی پیش ویزیتور جوانی که با من وقت ملاقات داشت به دفترم آمد. او به منظور تبلیغ کالایی که برای...
مشتری مداری

25 اشتباه رایج در فروشندگی (مشتری را دشمن انگاشتن)

مشتری را دشمن فرض نکنید در دنیای تبلیغات ضرب المثلی است که می گوید: ((فکر نکنید مشتری احمق است مشتری را جزیی از خود بدانید.)) تصور می کنم بتوان، گفته ی فوق را در مورد بازاریابی به این تبدیل که ((مشتری دشمن شما نیست، مشتری همزبان و همدل شماست)) با مشتری و خریدار دوست شوید؛...
فروش

25 اشتباه رایج در فروشندگی (درک نکردن احساس مشتری)

احساس مشتری را درک کنید خود را جای مشتری بگذارید _ با چنین شرایطی است که در می یابید چگونه در بازاریابی موثر عمل کنید. شریک شدن در احساس مشتری با آنچه که اغلب بازاریابها به آن شناخت مشتری می گویند، فرق فاحشی دارد. بین بازاریابها حرفی رایج است که می گویند: ((واقعیت این است...

25 اشتباه رایج در فروشندگی (گوش ندادن به حرف های مشتری)

با دقت به حرف های مشتری گوش بدهید Feedback concept. Hands leaving positive feedback. Vector illustration شاید بتوان گفت ساده ترین راه تمایز بین یک فروشنده موفق با یک فروشنده نا موفق در طریق برخورد آنها با مشتری است. آیا یک فروشنده باید متکلم وحده باشد و اجازه ندهد مشتری کلامی حرف بزند؟ اگر چنین...
اشتباهات-فروشنده-اشتباه-فروشنده

25 اشتباه رایج در فروشندگی (نپرداختن با تمام وجود به کار)

با تمام وجود به کار خود بپردازید همانطور که تمام فکر و ذکر خود را متوجه کسب درآمد بیشتر می کنید به همان میزان نیز باید به مساله فروش و بازاریابی بیندیشید. برای اندیشیدن به این مساله حتی 15 ساعت در روز نیز کافی نیست بلکه تمام روز های سال بدون وقفه باید به مساله...
بچتل

داستان برند بچتل

بچتل، پسر یکی از مالکان شرکت بچتل است که با ثروت 3 میلیارد دلار در سال 2010 در رده سیصد و شانزدهم فهرست ثروتمندان مجله فوربز قرار گرفت. شرکت بچتل یک شرکت پیشتاز جهانی در زمینه مهندسی، ساخت و ساز و مدیریت پروژه است. استفن دیوید بچتل پسر در 10 ماه مه سال 1925 به...
مذاکره ی موفق

جزئیات شروع مذاکره ی موفق (بخش 3)

روش های پیشنهادی مختلفی برای کاهش نگرانی مشتری وجود دارند که اساس آن ها بر دروغ استوار است. “من فقط می خوام نظر شما را درباره ی این موضوع بدونم.” من نیامده ام اینجا که به شما چیزی بفروشم، من فقط می خواهم شما را با برنامه هایمان آشنا کنم.” تردیدی وجود ندارد، مشتریانی هستند...
مذاکره

جزئیات شروع مذاکره ی موفق (بخش 2)

جلوگیری از خروج زود هنگام بسیاری از فروشندگانی که اطلاعات و محصول خوبی دارند شکایت می کنند که به محض این که شروع به معرفی محصول خود کرده اند، مشتری از آن ها عذر خواهی کرده و آن ها بیرون می کند. کدام مشتریان واقعی هستند که خواهان محصولی باشند و به فروشنده اجازه ندهند...
کنفرانس-موفق

جزئیات شروع مذاکره ی موفق (بخش 1)

بعد از این که روش شروع مذاکره انتخاب شد، سایر جزئیات مهم دیگر باید مورد توجه قرار گیرند. این جزئیات عبارتند از: 1 – تنظیم قرار ملاقات و حضور به موقع 2 – زمان نزدیک شدن به مشتری 3 – نشان دادن کارت ویزیت 4 – جلوگیری از خروج زود هنگام 5 – عذر خواهی...
مذاکره

روش های شروع مذاکره (بخش 3)

روش سوالی استفاده از یک سوال برای فروش مذاکره یک هنر است. این کار می تواند به تنهایی یا با ترکیب با سایر روش ها، خصوصا روش منافع مشتری انجام شود. وقتی که یک فروشنده نزد مشتری رفته قصد دارد با او درباره ی دوران بازنشستگی صحبت کند، می پرسد “می خواهید در سال 2030...
مذاکره ی فروش

روش های شروع مذاکره (بخش 2)

روش منافع مصرف کننده روش منافع مصرف کننده، مذاکره را با یک سوال یا عبارت آغاز می کند و توسط آن فکر مشتری به سمت منافعی سوق داده می شود که پیشنهاد شما آن ها را تامین می کند. گاهی عبارت به نحوی تنظیم می شود که کنجکاوی مشتری را تحریک کند. گاهی نیز تلاش...
مذاکره

روش های شروع مذاکره (بخش 1)

یازده روش وجود دارد که فروشنده می تواند مذاکره ی خود را با آن ها شروع کند: 1 – روش معرفی فروشنده 2 – شروع با معرفی محصول 3 – منافع مصرف کننده 4 – روش مشاوره ای 5 – روش شوک 6 – روش نمایش بازی 7 – روش سوالی 8 – روش شروع...
مذاکره

چگونه در شروع مذاکره بر طرف مقابلمان چیره شویم

اهمیت شروع مذاکره به طور طبیعی اهمیت شروع مذاکره با نوع فروش تغییر می یابد. این موضوع زمانی حیاتی تر می شود که شما برای اولین بار در حال مذاکره با یک مشتری هستید و قصد دارید که یک قرارداد نسبتا بزرگ را بفروشید. به همین ترتیب این اهمیت، هنگامی کاهش می یابد که شما...
مذاکره ی حرفه ای

چگونه در شروع مذاکره طرف مقابل را ضربه فنی کنیم

سرانجام پرده بالا می رود. مشتری روبه روی شما نشسته اند. شما باید شروع کنید. اشتباه نکنید، شروع مذاکره بسیار مهم است. مطالعات بی شمار ظرف سال های گذشته نشان داده اند که فروش در دقایق اول مذاکره پیروز می شود یا شکست می خورد. یعنی در مرحله ی شروع مذاکره. اهداف در مرحله ی...
مذاکره ی حرفه ای

هنر متقاعد کردن افراد (بخش 6)

اگر_آنگاه روش اگر_آنگاه به سادگی یک قضیه را فرض می کند و سپس از آن نتیجه می گیرد. یک فروشنده ی لباس های مردانه به عمده فروشی که برای تکرار خرید مردد است می گوید: اگر شما خرید خودتان را از ما متوقف کنید، در این صورت امیدوارم (آنگاه) شرایط ما را درک کنید که...
1 25 26 27 28 29 39