دنیای طراحی تبلیغاتی، آمیزه‌ای از روان ‌شناسی، استراتژی و هنر است. برخی از برند های خلاق از عناصر فرهنگی و هنری شناخته شده در طراحی های خود استفاده میکنند تا هم از خلاقیت این کار بهره ببرند و هم موقعیت خود را به عنوان یک برند روشنفکر در جامعه تثبیت کنند.

برخی از برند ها در راستای پیام تبلیغاتی خود از شاهکار های هنری استفاده می کنند. مانند استفاده تبلیغاتی از نقاشی های معروفی مانند لبخند مونالیزا و شب پرستاره ونگوگ!

در این مقاله، ما به تماشای گالری شگفت‌ انگیزی از همین خلاقیت‌ها می ‌نشینیم؛ ویترینی از کمپین‌های تبلیغاتی هوشمندانه‌ای که آثار نوابغی چون لئوناردو داوینچی، ونسان ونگوگ، پابلو پیکاسو، رنه ماگریت، سالوادور دالی و اندی وارهول را به شکلی خلاقانه در پیام تبلیغاتی خود استفاده کرده اند.

آماده باشید تا به تماشای شاهکارهای تبلیغاتی بنشینیم که مرز میان دیوارهای موزه و بیلبوردهای شهری را محو کرده‌اند.

خودنگاره (Self-Portrait) – وینسنت وَن‌گوگ (Vincent van Gogh)

آثار مشهور Salvador Dali سالوادور دالی

آثار René Magritte رنه مگریت

آثار پابلو پیکاسو (Pablo Picasso)

اثار Leonardo da Vinci لئوناردو داوینچی

اثار  Andy Warhol اندی وارهول

مقاله مرتبط : روش‌های استفاده‌شده در تبلیغات بصری
منبع : pixel77.com

پست های مرتبط

ارسال دیدگاه برای %s