بزرگترین برندهایی که تبلیغات محیطی را انتخاب کرده‌اند

AAAO (انجمن تبلیغات محیطی امریکا) گزارش سالانه ۲۰۱۸ برندهای بزرگ را منتشر کرده است؛ یک بررسی جامع از بزرگترین تبلیغ کنندگان ملی. این گزارش ۱۰۰ شرکت برتر سرمایه گذار در تبلیغات خارج از خانه و ۱۰۰ شرکت برتر سرمایه گذار کرده در تمام رسانه‌ها همراه با میزان هزینه‌ای که برای تبلیغات مصرف کرده‌اند نشان می‌دهد.

از ۱۰۰ شرکتی که بیشترین هزینه را برای تبلیغات محیطی کرده‌اند، یک چهارم آنها برندهای تکنولوژی هستند شامل نتفلیکس (رتبه ۴)، گوگل (رتبه۵)، آمازون (رتبه۸)، دل (رتبه۴۷)، فیسبوک (رتبه۱۱)، مایکروسافت (رتبه۳۶) و یوتیوب (رتبه۴۲).

شرکت‌های بزرگ تکنولوژی از صفحه نمایش‌های بزرگ استفاده می‌کنند تا در دنیای واقعی با مشتریان ارتباط برقرار کنند و آنها را به سمت صفحه نمایش‌های کوچک‌تر، که خودشان مدیریت می‌کنند، هدایت کنند. برای شرکت‌های تکنولوژی، تبلیغات بیرون از خانه داستانی را تعریف می‌کند که هیچ رسانه دیگری نمی‌تواند بیان کند و همچنین در حین روزانه مردم با آنها ارتباط برقرار می‌کند.

۲۰ شرکت بزرگی که در سال ۲۰۱۸ بیشترین هزینه را صرف تبلیغات بیرون از خانه کرده‌اند:

۱٫ Apple
۲٫ McDonald’s

۳٫ Geico
۴٫ Netflix
۵٫ Google
۶٫ American Express
۷٫ Metro by T-Mobile
۸٫ Amazon
۹٫ M&Ms
۱۰٫  Chevrolet
۱۱٫  Facebook
۱۲٫  Universal Pictures
۱۳٫ Coca-Cola
۱۴٫  AT&T
۱۵٫ Comcast
۱۶٫ MillerCoors
۱۷٫ HBO
۱۸٫ Disney19. Anheuser-Busch

۲۰٫ Sprint

در حالی که اپل و مک دونالد برای ششمین سال پی در پی در جایگاه اول و دوم قرار داشتند، مک دونالد بعد از ۲۰ سال از جایگاه اول پایین آمد.

برای اولین بار، یک برند تکنولوژی در رتبه اول این لیست قرار دارد. برای چندین دهه اپل از تبلیغات محیطی استفاده کرده تا اعتماد و حس وفاداری در مشتریان ایجاد کند و برنامه دارد که هزینه بیشتری را در این زمینه سرمایه گذاری کند.


منبع: Billboardinsider

پست های مرتبط

ارسال دیدگاه برای %s