تبلیغات درخشانی که در این مقاله نشان داده می‌شود، برخی از سازمان‌ها و طراحان را نشان می‌دهد که از خلاقیت خود برای جلب توجه و درگیر کردن ذهن مخاطبان استفاده کرده‌اند. همانطور که می‌توانید ببینید، تاکتیک‌هایی که این تیم‌های خلاق برای رساندن پیام‌های خود به کار می‌برند، بسیار متنوع هستند. در ادامه مقاله هوشمندانه ترین تبلیغات تصویری و بصری 5 با ایران زمین همراه باشید …

بگذارید کپی حرف اول را بزند

مدرسه عالی میامی اروپا از نسخه‌های طنز که توسط دنیل برومبرگ برای این تبلیغات چاپی رنگارنگ که به ما یادآوری می کند ” مطمئن شوید که اخبار خوب مانند اخبار خوب به نظر می‌رسد.”

بگذارید آثار هنری معروف مفهوم شما را القا کنند

یونگ فون مت هامبورگ کمپین “ایجاد” را برای لگو ایجاد کرد که از “آفرینش آدم” ساخته میکل آنژ الهام گرفته شده است.

از مینیمال استفاده کنید

کمپین مینیمالیست معروف آدولفو موریلوس برای بایرن آسپرین به سادگی و به زیبایی پیام را منتقل می کند.

این را در نظر بگیرید که تبلیغ شما در کجا نشان داده خواهد شد

تبلیغات در فضای باز Ogilvy مالزی برای لگو تنها با محیطی که در آن قرار دارد کار نمی‌کند، از آن به عنوان بخشی از خود کمپین استفاده می‌کند.

یک ابرقهرمان را به خدمت بگیرید

مدیر خلاق مارکو جی پی این مفهوم زبانی را برای BMW مطرح کرد و اشاره کرد که فلش ابرقهرمان معروف چیز هایی را در مورد سرعت می داند. (یکی از توانایی های این کاراکتر سرعت بالای اوست)

ساختار آیکون های شناخته شده را بشکنید

SpiderMan، Homerine و Iron Bat بخشی از مجموعه های مفهومی سرگرم کننده و هوشمندانه از شخصیت های بزرگ Lego توسط Alexandre Tissier است.

از محصول خود برای ساختن چیزی قابل‌تشخیص استفاده کنید.

 Kenny Blumenschein مدیر خلاق و Marco Sodano مدیر هنری از Geometry Global در هنگ کنگ با استفاده از محصول خود (لگو) ، نقاشی های شاهکار هنری را بازسازی کردند.

مقاله مرتبط : جذاب ترین نمونه های استعاره های بصری
این مقاله ادامه دارد …
منبع : canva.com

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها