تبلیغات درخشانی که در این مقاله نشان داده می‌شود، برخی از سازمان‌ها و طراحان را نشان می‌دهد که از خلاقیت خود برای جلب توجه و درگیر کردن ذهن مخاطبان استفاده کرده‌اند. همانطور که می‌توانید ببینید، تاکتیک‌هایی که این تیم‌های خلاق برای رساندن پیام‌های خود به کار می‌برند، بسیار متنوع هستند. در ادامه مقاله هوشمندانه ترین تبلیغات تصویری و بصری با ایران زمین همراه باشید …

به فرهنگ پاپ روی بیاورید

چه کسی بیشتر از بروس بنر به یک چسب زخم انعطاف‌پذیر نیاز دارد؟ جی. والتر تامسون دبی این تبلیغ چشم را ایجاد کرد که یکی از قهرمانان محبوب مارول یعنی هالک را به نمایش گذاشت و جنبه کاربردی محصول خود برجسته کرد.

یک چشم‌انداز بصری غیر منتظره انتخاب کنید

حیوانات منقرض شده را در یک گاراژ مکانیک اتومبیل قرار داد تا پیام صندوق جهانی حیات وحش را بدرستی انتقال دهد – “انقراض قابل رفع نیست” نمای هوایی چشم انداز منحصر به فردی را ایجاد می کند.

برای تولید جلوه های هوشمندانه از افکت‌ها استفاده کنید یا عکس ها را ویرایش کنید

مدیر ارشد خلاقیت جاش مور از Y&R در اوکلند ، نیوزیلند و تیم وی این کارزار را برای شیک ترتیب دادند که از موجودات زنده زیبا و خزدار به جای ریش استفاده می کرد.

به مشتریان خود نشان دهید که آن‌ها را به دست می‌آورید

به مخاطبان هدف خود فکر کنید – آنها کجا زندگی می کنند؟ آنها چه کاری انجام می دهند؟ خط اصلی در تبلیغات Ogilvy برای فورد ، مشتریانی را که دنبال خودرو های شهری هستند را هدف گرفته.

به دشمن حمله کنید

Young و Rubicam به جای اینکه نشان دهد چگونه خمیر دندان کول گیت سفید می تواند دندان های آنها را بسازد ، مشکل خود را نشان داد و نه راه حل. جایگزینی دندان ها با دشمنان آنها ، از جمله مواد لکه دار دندان مانند سیگار ، دانه های قهوه و کیسه های چای ، توجه شما را به روشی کاملا متفاوت جلب می کند.

مقاله مرتبط : جذاب ترین نمونه های استعاره های بصری
این مقاله ادامه دارد …
منبع : canva.com

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها