اگر شما برنامه ای برای طراحی داشته باشید ، باید حداقل کمی در مورد روانشناسی رنگ از نظر روابطی که بین رنگها و احساساتی که ایجاد میکنند، بدانید. با ادامه مقاله اصول روانشناسی رنگ 4 با شما همراه هستیم
قرمز
رنگ قرمز همه چیز در مورد علاقه ، عمل ، انرژی و خطر است. به علائم توقف ، شعله های آتش ، آرم Target و گلهای رز فکر کنید.
نارنجی
رنگ نارنجی در مورد خلاقیت ، اشتیاق ، انرژی ، خلاقیت و جوانی است. به مخروط های ترافیکی ، لباس هایی با دید بالا و پرتقال آبدار که از ویتامین C سرشار است فکر کنید.
زرد
رنگ زرد مربوط به شادی ، امید ، بازیگوشی ، خودجوش و مثبت بودن است. به آفتاب و صورتهای خندان فکر کنید.
آبی
رنگ آبی در مورد آرامش و قابل اعتماد بودن است. به موسسات مالی (ویزا ، پی پال ، آمریکن اکسپرس) و شرکت های بزرگ (جنرال الکتریک ، لوو ، بوئینگ) فکر کنید.
سبز
رنگ سبز مربوط به طبیعت ، رشد و ثروت است. به درختان و پول فکر کنید.
رنگ قهوه ای
قهوه ای رنگی خاکی است که مخفف گرما ، طبیعت ، صداقت و سالم بودن است.
بنفش
بنفش یک رنگ مرموز است که مخفف خلاقیت ، تجمل ، معنویت و ثروت است.
رنگ صورتی
صورتی رنگی جوان است که مخفف عاشقانه ، بازیگوشی و زنانگی است.
رنگ با برند همراه است!
هنگامی که در حال طراحی آرم ، بسته بندی محصول ، وب سایت و سایر موارد مرتبط با برند خود هستید ، حتما روانشناسی رنگ و تئوری رنگ را در ذهن داشته باشید. رنگ ها ابزار قدرتمندی هستند و شما می توانید با پالت رنگی که انتخاب می کنید بیانیه ای قدرتمند بیاورید یا پیام کاملاً اشتباهی ارسال کنید.
شما باید به این فکر کنید که کدام رنگها بهترین نوع برند شما را نشان میدهند؟ با یکی از طراحان ایزاکو از طریق فرم تماس با ما را پر کنید تا پالت کامل ایجاد شود.
مقاله مرتبط : روانشناسی رنگ چیست ؟
منبع : 99designs.de