با گذشت سالها ، تبلیغات بطور چشمگیری تحول یافته و اکنون به یک شکل کاملاً پیچیده ارتباطی تبدیل شده است. امروزه ، به معنای واقعی کلمه صدها هزار راه وجود دارد که می تواند توسط یک کسب و کار برای ارائه پیام خود به مخاطبان خود استفاده کند. این بدان معنی است که مجموعه ای از گزینه های موجود در آژانس تبلیغاتی هنگامی که می خواهند چیزی را تبلیغ و بازاریابی کنند. اینترنت به تنهایی تعداد زیادی گزینه را ارائه می دهد و بیشتر آژانس های تبلیغاتی در تلاش هستند تا از این روش های مدرن برای به دست آوردن مزایای خود استفاده کنند.
اضافه کردن برخی از روشهای تبلیغاتی مدرن به زرادخانه شما بدون شک می تواند بازده بسیار بزرگی را ایجاد کند ، تا زمانی که آنها به روش صحیح اجرا شوند. در زیر برخی از این روشهای مدرن ذکر شده است که می توانند کاملاً مؤثر باشند:
- تبلیغات دیجیتال یا آنلاین
وقتی از اینترنت استفاده می کنید و از وب سایت ها بازدید می کنید ، به طور خودکار متوجه تبلیغات در آنجا می شوید. به همین ترتیب ، شما می توانید تبلیغات را در موتورهای جستجو نیز مشاهده کنید. همه اینها اساساً اشکال تبلیغات آنلاین یا دیجیتال هستند. آنها به عنوان موارد ساده شروع شده اند ، اما شامل تبلیغات بنری در وب هستند ، که کاملاً شبیه تابلوهای تبلیغاتی در جاده ها و همچنین تبلیغات در شبکه های رسانه های اجتماعی است. تبلیغات ویدیویی نیز وجود دارد که می توانید در فیس بوک و سیستم عامل های اجتماعی دیگر پیدا کنید.
- تبلیغات موبایل
افزودنی نسبتاً جدیدی به دنیای روشهای نوین تبلیغات ، تبلیغات موبایل است. این امر در درجه اول به این دلیل است که استفاده از دستگاه های تلفن همراه مانند تلفن های هوشمند و تبلت ها افزایش یافته است. به گفته مدیر عامل تبلیغات نارنجی نارنجی ، تبلیغات موبایل هنگام انجام کار صحیح می تواند تأثیر قدرتمندی داشته باشد و به همین دلیل به سرعت محبوب می شود. روندهای فعلی در تبلیغات موبایل شامل استفاده از سیستم عاملهای مهم اجتماعی مانند Snapchat ، Facebook ، Instagram و Twitter است.
- تبلیغات چریکی
در 20 سال گذشته ، شکل دیگری از تبلیغات کاملاً قابل توجه است و این تبلیغات چریکی یا رسانه های محیطی است. این اصطلاح به طور گسترده ای برای تعریف موارد غیر متعارف به کار می رود. علاوه بر این ، در تبلیغات چریکی ، از مشتری دعوت می شود که به نوعی با آنها تعامل یا مشارکت داشته باشد. زمان بندی به اندازه مکانی با این روش مهم است و ایده های خلاقانه و نوآوری به عنوان نیروهای محرک بازاریابی و تبلیغات چریکی خدمت می کنند.
4- چاپ تبلیغات
زمانی بود که تبلیغات چاپی به عنوان محرک بزرگی در فروش شناخته می شد ، اما با ظهور روشهای بازاریابی دیجیتال ، پس زمینه ای برای این امر فراهم آمده است. با این وجود ، این بدان معنا نیست که این شکل از تبلیغات تأثیر خود را از دست داده است. در حقیقت ، هنگامی که با روشهای دیجیتالی ترکیب می شود ، تبلیغات چاپی نیز می تواند باعث شگفتی در افزایش فروش و تلاش های بازاریابی شود. در تبلیغات چاپی زیر مجموعه وجود دارد که شامل موارد زیر است:
تبلیغات دوره ای: این شکل از تبلیغات به تبلیغاتی اطلاق می شود که در روزنامه ها ، مجلات یا هر چیز دیگری که در فواصل منظم چاپ می شود ، چاپ می شوند. بروشور و جزوه: در حالی که این تبلیغات نیز می تواند در روزنامه ها قرار بگیرد ، آنها متفاوت تلقی می شوند زیرا آنها روشی صمیمی تر و طولانی تر برای تعامل با مشتری هستند. این روش معمولاً زمانی مناسب است که نیاز به اطلاعات بیشتر نسبت به تبلیغات روزنامه داشته باشید. تبلیغات مستقیم با ایمیل: همانطور که از نام آن پیداست ، این اساساً به تبلیغات چاپی اطلاق می شود که مستقیماً به آدرس مشتریان ارسال می شوند. اگر به روش صحیح انجام شود ، نامه الکترونیکی مستقیم می تواند راهی عالی برای تعامل با مشتری باشد ، تا زمانی که به صورت هوشمندانه تصور شود ، ایجاد و به درستی اجرا شود.
- پخش تبلیغات
تا همین اواخر ، هنگامی که مشاغل مایل به دستیابی به مخاطبان زیادی بودند ، این شکل از تبلیغات تنها موجود بود. این شکل ارتباط جمعی در بازار به طور معمول مستلزم استفاده از رادیو و تلویزیون است ، این یک راه محبوب برای رسیدن به مخاطبان شما است ، به ویژه در موارد خاص یا در مواقعی خاص که می دانید آنها تلویزیون را تماشا می کنند یا به رادیو گوش می دهند.
- توصیفات و تأییدها
یکی از جدیدترین و قدرتمندترین روشهای تبلیغاتی که در چند سال گذشته معرفی شده است ، استفاده از افراد مشهور و سایر چهره های مهم در روند تبلیغ است. به دست آوردن شخصیتی تأثیرگذار برای تأیید و توصیه محصول شما ، برای وسوسه کردن مشتریان برای امتحان کردن محصول کافی است.
- تبلیغات در فضای باز
در حالی که دقیقاً روش جدید تبلیغاتی نیست ، اما هنوز هم مؤثر است و کاربرد گسترده ای دارد. این اصطلاح همچنین از تبلیغات خانگی نامیده می شود ، به هر نوع تبلیغی اشاره دارد که در خارج از کشور ، مشتریان را هدف قرار می دهد که شامل پوسترهای ایستگاههای اتوبوس ، تابلوهای تبلیغاتی ، پوسترهای پرواز و حتی تابلوهای دیجیتالی است که در برخی مناطق مشاهده می کنید