نماد «مورد تأیید انجمن»

مشاغل کوچک که هنوز بال و پر نگرفته اند به دنبال رشد سریع خود، بیشتر شدن مشتری ها و افرایش درآمد خود هستند باید در تبلیغات سرمایه گذاری کنند تا در بین مخاطبان بیشتری آگاهی از نام تجاری خود ایجاد کنند. انواع مختلف رویکردهای تبلیغاتی وجود دارد که تجارت کوچک شما می تواند درپیش بگیرد. شما میتوانید از پلتفرم های مختلف مثل اینستاگرام، تلگرام، تویتر، فیس بوک و… استفاده کنید. یا از رسانه های تبلیغاتی سنتی بهره ببرید از جمله روزنامه ها، پوسترهای تبلیغاتی، رادیو یا شبکه های کوچک محلی تلویزیونی را انتخاب کنید. سرمایه گذاری استراتژیک برای مشاغل کوچک شما می تواند منجر به بازده بالایی از سرمایه ی شما شود و تجارت جدید و ارزشمندی را برای شرکت شما به ارمغان بیاورد.

این عناوین به شما کمک میکند که در انواع تبلیغات در برای مشاغل کوچک متخصص شوید:

مشاغل کوچک که میخواهند از طریق تبلیغات درآمد خود را افزایش دهند باید مطمئن شوند که انواع تبلیغات متناسب با بودجه خود را انتاب می کنند که برای مدل کسب و کارشان منطقی است. در اینجا برخی از بهترین انواع تبلیغات استفاده شده توسط مشاغل کوچک برای تبلیغ یک محصول، خدمات، یا محتوا وجود دارد:

1_تبلیغات رسانه های اجتماعی: تبلیغات در شبکه های اجتماعی یک انتخاب نسبتا مقرون به صرفه است و شما می توانید با مخاطبی که هدف قرار می هید بسیار موفق شوید. برای مثال اگر شما صاحب یک فروشگاه خرده فروشی هستید، می توانید از تبلیغات به گونه ای بهره ببرید که فقط افرادی خاص که در محیط اطراف فروشگاه شما زندگی میکنند از تبلیغات شما استفاده کنند. در اینجا به چند مورد از رسانه های اجتماعی که شما میتوانید برای تبلیغات خود انتخاب کنید را آورده ایم:

اینستاگرام: تبلیغات در اینستاگرام یکی از موارد بسیار خوب برای هر کسب و کاری است زیرا 60 درصد از جمعیت یک میلیاردی کاربران اینستاگرامم زیر 30 سال هستند. اگر شما یک بازاریاب هوشمند شبکه های اجتماعی هستید، حتما توجه ویژه ای به تبلیغات اینستاگرام دارید. اینستاگرام اکنون در کنار فیسبوک و یوتیوب جزو برترین پلتفرم های دیجیتال مارکتینگ و بازاریاب اجتماعی دنیا محسوب میشود و بسیار قدرتمند تر از تویتر و اسنپ چت است. محتوا پایه اصلی استراتژی بازاریابی اینستاگرام شماست. اگر محتوای پیج اینستاگرام شما مرتبط به بازار هدف شما نباشد به سختی میتوانید در اینستاگرام موفق شوید. درکل تبلیغات در اینستاگرام یکی از بهترین روش های تبلیغات در سالهای اخیر است به شرط آن که موارد کلی آن را رعایت کنید و تبلیغات هدفمندی داشته باشید.

تلگرام: در تبلیغات بازدیدی تلگرام شما فقط به ازای تعداد بازدید هایی که از تبلیغات میشود هزینه پرداخت میکنید بنابراین از این نظر اقتصادی به نظر میرسد. در این صورت حتی چناچه هزینه ی محدودی برای تبلیغات در نظر گرفته باشید می توانید بخواهید که تبلیغاتان فقط به همان اندازه بازدید بگیرد و بعد پاک شود به این ترتیب حتی با مبالغ پایین هم میتوانید در کانال های با کیفیت مرتبط با کسب و کار خودتان فعالیت کنید. در کل میتوان گفت که تبلیغات در تلگرام یکی از روش های خوب بازاریابی برای انواع و اقسام کسب و کار است.

لینکدین: تبلیغات در لینکدین یکی از مواردی است که کمتر به آن توجه میشود اما تجربه نشان داده است که تبلیغات در لینکدین برای بسیاری از تجارت ها نتیجه ی بهتری خواهد داشت. یکی از دلایل استفاده شرکت های بزرگ از کمپین های تبلیغاتی لینکدین این است که اصولا تبلیغات در لینکدین بسیار متنوع و گسترده است! یعنی روش های زیادی برای تبلیغات در این شبکه اجتماعی تدارک دیده شده است که هرکدام از آن ها دارای ویژگی های خاص و منحصر به فردی است. لینکدین به صورتی طراحی شده که تبلیغ کردن در آن راحت و کاربردی است و بعلاوه اثرگذاری بیشتری روی مخاطبان دارند. برای کسب و کارهای سازمانی هیچ رسانه اجتماعی به اندازه لینکدین اثرگذاری ندارد و سایر شبکه ها از نظر قابلیت تبلیغ برای هدف قرار دادن مخاطبان شما، در رده دوم قرار دارند.

2_تبلیغات موبایل: تبلیغات موبایل نوعی از تبلیغات دیجیتالی است که در آن تبلیغات فقط در دستگاه های تلفن همراه از جمله تلفن های هوشمند و تبلت ها انجام می شود. تبلیغات موبایل می تواند شامل موارد زیر باشد:

تبلیغات نمایشگر موبایل، تبلیغات جستجوی موبایل، تبلیغ در ویدیوهای موبایل، تبلیغات برنامه تلفن همراه،
تبلیغات شبکه های اجتماعی فقط در دستگاه های تلفن همراه ارائه می شود .

داشتن یک استراتژی تبلیغات موبایل می تواند برای تجارت کوچک شما نتیجه خوبی به همراه داشته باشد. هشتاد و چهار درصد از مشتریان بزرگسال زیر 30 سال به احتمال زیاد با استفاده از دستگاه تلفن همراه خرید آنلاین می کنند.

3_تبلیغات چاپی:
تبلیغات چاپی قبلاً روش اصلی تبلیغات برای مشاغل کوچک قبل از ظهور تبلیغات دیجیتال بود. اکنون، درآمد تبلیغات چاپی در حال کاهش است و به عنوان یک صاحب مشاغل کوچک ممکن است متوجه شوید که این هزینه بسیار بیشتر از هزینه ی تبلیغات دیجیتال و اجتماعی است. اندازه گیری موفقیت در تبلیغات چاپی شما نیز دشوارتر است، زیرا تقریبا غیرممکن است که ثابت کنیم چه تعداد از افرادی که تبلیغات شما را در چاپ مشاهده میکنند برای خرید در فروشگاه شما یا مشتری کسب و کار شما فعالیت میکنند. اما ، برای برخی از مشاغل محلی یا مشاغلی که مخاطبان مسن و افرادی که کمتر با رسانه های دیجیتال سروکار دارند ، باز هم تبلیغات چاپی می تواند گزینه خوبی برای هزینه تبلیغات شما باشد. تبلیغات چاپی شامل تبلیغات روزنامه ، تبلیغات مجله و تبلیغات در بروشورها است.

4_تبلیغات پخش: منظور از تبلیغات پخش تبلیغاتی است که به صورت گسترده در تلویزیون و رادیو وجود دارد. اگرچه تبلیغات پخش شده به ویژخ تبلیغات تلویزیونی برای مشاغل کوچک میتوانند پرهزینه باشند اما اگر ایستگاه های تلویزیونی و رادیوی محلی در نزدیکی خود داشته باشید ممکن است هزینه ی مقرون به صرفه تری داشته باشند و مخاطبان با کسب و کار محلی شما بسیار مرتبط باشند.

5_تبلیغات خارج از خانه: تبلیغات خارج از خانه یا فضای باز به گونه تبلیغاتی گفته میشود که وقتی افراد خارج از خانه خود هستند در سطح شهر یا بیرون از شهر به آنها برخورد میکنند که این شامل تبلیغات بیلبود ها، تابلوهای دیجیتال، تبلیغات حمل و نقل مثل تبلیغات روی اتوبوس ها یا داخل مترو و ایستگاه های اتوبوس، تبلیغات اماکن ورزشی و… . تبلیغات خارج از خانه می تواند بسیار گران باشد بنابراین مطمئن شوید که متناسب با بودجه تبلیغاتی شما باشند.

در این مقاله چند روش به صورت مختصر برای شما آورده شد، بی شک موارد بیشتری هم وجود دارند که شما بتوانید از آنها بهره ببرید.








پست های مرتبط

ارسال دیدگاه برای %s