تبلیغات درخشانی که در این مقاله نشان داده می‌شود، برخی از سازمان‌ها و طراحان را نشان می‌دهد که از خلاقیت خود برای جلب توجه و درگیر کردن ذهن مخاطبان استفاده کرده‌اند. همانطور که می‌توانید ببینید، تاکتیک‌هایی که این تیم‌های خلاق برای رساندن پیام‌های خود به کار می‌برند، بسیار متنوع هستند. در ادامه مقاله هوشمندانه ترین تبلیغات تصویری و بصری با ایران زمین همراه باشید …

استفاده از تصاویر مخالف و ایده‌ها برای رساندن یک پیغام بزرگ

این طراحی پوستر برای جشنواره ضد نژادپرستی 2010 به سفارش انجمن طراحان گرافیک یونان (GGDA) و طراحی شده است. آنها با تولید تصویری که دست دادن و اسلحه را نشان می دهد.

با مشتریان خود در محل کار خود ملاقات کنید

زمانی که وودافون شرکت Y & R، استانبول / تیم Red را استخدام کرد تا خدمات تخصصی را که برای کشاورزان فراهم می‌کنند تبلیغ کنند، از تصاویر آن‌ها برای صحبت کردن درباره مکان ارائه خدمات استفاده کردند.

مفهوم خود را به حرکت درآورید

نسخه تعاملی این کمپین پوستر NHS از صدا و تصویر برای نشان دادن صدای “نجوا” در گوش زن استفاده می کند.

بگذارید محیط شما جلوه‌های تصویری شگفت انگیز را فراهم کند


تبلیغ Perwanal Saatchi & Saatchi برای جاکارتا ، شرکت حیوانات خانگی اندونزی JAKPETZ ایجاد کرده که کار خود را با یک تبلیغ بزرگ برچسب کف در یک مرکز خرید انجام میدهد. وقتی از سطح بالاتر مشاهده می شود ، به نظر می رسد که مردم “کک” هایی هستند که در اطراف سگ ظاهر می شوند.

از خطای دید استفاده کنید

این تبلیغات بیلبورد JWT Mumbai برای Berger  و این تبلیغ رنگ بیلبورد را مشابه رنگ آسمان می کند. البته به شرط آنکه هوا صاف و آفتابی باشد.

مقاله مرتبط : جذاب ترین نمونه های استعاره های بصری
این مقاله ادامه دارد …
منبع : canva.com

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها