تایپوگرافی در همه جا وجود دارد.چه تصدیق کنیم و چه نکنیم ، آن را در هر چیزی که متن دارد ، از روزنامه ها گرفته تا وبلاگ ها ، تبلیغات ، اینفوگرافیک ها یا تصاویر هنری ، می بینیم.این فراتر از یک چیدمان ساده یا تصادفی حروف است – این هنری است که به برند ها کمک می کند بیانیه دهند.در این مقاله ، نگاه عمیق تری به هنر تایپوگرافی و نحوه استفاده از آن توسط هنرمندان مختلف تایپوگرافی خواهیم داشت.
هنر تایپوگرافی به صورت هر شکلی از هنر تعریف میشود که شامل حروف، کلمات و یا عبارات است. این شامل نقاشی، مجسمهسازی، ارائه دیجیتالی و یا هر تکنیک خلاقانه دیگری است که هنرمند میخواهد از آن استفاده کند.
چاقوهای WMF
این تصویر شامل جلوه های ویژه پر زرق و برق و جالب توجه زیادی است . این تایپوگرافی با استفاده از پوست سیب بسیار مبتکرانه است.
با دستگاه پاناسونیک خانه خود را تئاتر کنید
این تبلیغ پاناسونیک توسط sophistication Fischer آمریکا تبلیغ میشود. استفاده از هر حرف الگویی از فرهنگ آسیایی را به خود اختصاص میدهد و واقعا به صداهای داخل خانه اشاره میکند
متن 3بعدی ایجاد کنید
بهترین راه برای برجستهتر کردن محتوا چیست؟ سه بعدی کردن آند ، مانند جکسون آلوس در این آگهی Coke. حروف خود نرم و پیچیده هستند ، با این وجود سایه روشن سه بعدی باعث می شود تاعبارات برجسته شده و به عنصر مناسبی برای طراحی تبدیل شوند.
نامه های خود را به چیز دیگری تبدیل کنید
یک نمایش جالب در متن ۳ بعدی . این تبلیغ که توسط Suarez & Clavera طراحی شده است ، عبارت هایی که قرار بود بصورت ساده قرار گیرند را روی محصول پیاده کردند . آنها شعار “غیر ممکن است که از دهان شما خارج شد” را به خوبی نمایش داده اند.
پازل ایجاد کنید
این تبلیغ چاپی Ikea که توسط TBWA Instanbul ایجاد شده است پر از عناصر تایپوگرافی است.
در نگاه اول ، فقط به نظر می رسد دسته ای از کراوات ها است که در صفحه پراکنده شده اند ، اما با بازبینی دقیق تر ، همه چیز منطقی می شود. شما شروع به دیدن فرم های حروف در کل می کنید ، و در نهایت ، کلمات “کراوات مورد علاقه من کجاست؟” را با پیدا می کنید.
مقاله مرتبط : جذاب ترین نمونه های استعاره های بصری
منبع : canva.com