گیسوی سیاه یلدا بر سرخ ها و زردها می گسترد تا آن همه تلألو رنگ و تقلای برگ را به سکوت و آرامش برف فرا خواند. خط پایان طلایی پاییز برای راهی شدن به سرزمین سپید… . شب آرامی که با طمأنینه، رهسپار شدن و از راه رسیدنی را هم زمان شاهد است. ظلمت باشکوهی که نیاکانمان بزرگش داشته اند و فرصتی نیکو دانسته اند برای لذت حضور. آن را با سرخی انار در سفالینه های آبی و غزل حافظ پیوند زده اند و با گرمای وجودشان فصل رنگ را بدرقه کردند و این میراث گران مایه  و سنت زیبا را در ریشه های فرهنگیمان به یادگار نهادند.

یلدا شبی برای با هم بودن…برای آنکه یاد بگیریم می توانیم با خانه ای گرم از محبت به استقبال سرمای زمستان برویم. می توانیم در کنار هم خاطرات خوشی برای خود بسازیم و کام خود را برای روزهای باقیمانده از سال شیرین نگاه داریم.

یلدا می آید تا به ما ثابت کند چراغ عشق هنوز هم در میان قلبهایمان فروزان است و دستهایمان را گرم نگاه می دارد. همه گرد هم می آییم و این جشن کهن ایرانی را به زیبایی هر چه تمام تر برپا می داریم.

هر ساله با نزدیک شدن به شب یلدا، شرکت ها و برندهای مختلف طرح های تبلیغاتی خود را به این مناسبت اکران کرده تا هم به نوعی این شب باستانی را گرامی داشته و هم از این مناسبت برای تبلیغ برند خود استفاده کنند.

در این مطلب همراه ایران زمین باشید تا با هم نمونه هایی از تبلیغات یلدایی برندهای مختلف در سال گذشته را مرور کنیم.



 این تیزر نیز یکی از بهترین تیزرهایی است که به مناسبت شب یلدا توسط شرکت بامیلو ساخته شده و به خاطر این مناسبت ما آن را برای شما انتخاب کردیم.

 



مقاله مرتبط :چگونه یک کمپین تبلیغاتی موفق داشته باشیم؟

همچنین بخوانید تبلیغات خلاقانه کریسمسی

0 0 رای ها
امتیازدهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها