تابلو بک لایت تبلیغاتی در شهر قم

تابلو بک لایت تبلیغاتی در شهر قم به عنوان یکی از جذاب ترین سازه های تبلیغات محیطی طرفداران فراوانی دارد. این تابلو ها علاوه بر دید مناسب در روز ،  با تعبیه نور های مناسب ،  دید بسیار جذاب و لوکسی را در شب به شما ارائه میدهند.

تابلو بک لایت تبلیغاتی چیست ؟

تابلوهای بک لایت تبلیغاتی نوعی از سازه های تبلیغات محیطی هستند که درون این سازه ها نور هایی برای درخشندگی در شب تعبیه شده است.

 این تابلوها بوسیله لامپهایی که درونشان قرار گرفته در شب روشن می شوند و باعث درخشندگی بنر درون سازه میشوند .

برای همین ویژگی این نوع سازه های محیطی برخلاف سازه های بدون نور و یا حتی سازه هایی که نور های تابشی از بالا دارند در شب ها بسیار درخشندگی و جلب توجه بیشتری دارند.

به علت تعبیه نور در درون این سازه ها اصطلاحا به این سازه های Backlight گفته میشود.

اجزای تشکیل دهنده تابلو های تبلیغاتی بک لایت

فریم آلومینیومی و یا فلزی به عنوان قاب

لامپ های SMD   تعبیه شده در داخل  سازه

بنر تبلیغاتی

شیشه محافظ در برابر گرد و خاک و آب خوردگی

مزیت استفاده از سازه های بک لایت تبلیغاتی

سازه های بک لایت از بیلبوردهای شهری مقرون به صرفه تر هستند از طرفی بر خلاف استرابورد های تبلیغاتی که ( صرفا یک بنر و نهایتا یک نور تابیده از بالا هستند ) ظاهر بسیار لوکس تری دارند.

بک لایت های تبلیغاتی علاوه بر افزودن به زیبایی شهری باعث ماندگاری بیشتر برند شما در ذهن ها میشوند.

دو ویژگی مقرون به صرفه بودن و در عین حال لوکس بودن یک مزیت بزرگ برای استفاده از این نوع  از تابلوهای تبلیغاتی  محصوب میشود.

این نوع سازه ها در جلو مراکز پر تردد مثل پاساژها و یا تقاطع های پرتردد قطعا می تواند باعث افزایش آگاهی از  برند و یا بهبود تداعی برند شما  گردد.

نکات مهم طراحی در سازه های بک لایت

حتما قبل از طراحی برای بنر تبلیغاتی درون سازه های بک لایت یک بازدید از فضای اطراف سازه داشته باشید.

این بازدید هم در روز و هم در شب باید صورت بگیرد چون طراحی و انتخاب رنگ شما باید به گونه ای باشد که هم بتواند در روز خودش را نشان بدهد و هم از مزیت بزرگ بک لایت ها و درخشندگی در شب بی بهره نماند!

باید میزان نور ها و رنگ های محیط  اطراف سازه در شب را بررسی کنید.

سازه هایی که در کنار مراکز تجاری هستند و جنبه های نورانی و درخشندگی های زیادی اطرافشان وجود دارد قطعا برای به چشم آمدن در شب باید از پالت های رنگی مناسب  در طراحی خود استفاده کنند.

حتی در نقاط خلوت تر باید رنگ غالب محیط در شب برای طراحی بررسی شود.

به عنوان مثال سازه بک لایت تبلیغاتی در یک بلواری که چراغ های تیر برق زرد رنگ دارد و رنگ غالب محیط تحت تاثیر نور زرد قرار دارد طراحیش باید کنتراست لازم برای این محیط را داشته باشد.

حتما دقت کنید که برای به چشم آمدن به خصوص در سازه های بک لایت و به خصوص در شب باید طراحی خود را به گونه ای انجام دهید که کنتراست و ضدیت لازم را نسبت به محیط داشته باشد.

به عنوان مثال اگر در یک محیطی که اکثر رنگ های غالب نور های زرد و قرمز و گرم هستند شما اگر در طراحی خود از رنگ های متعادلتر و سردتر استفاده کنید بیشتر به چشم می آیید .

یا مثلا اگر سازه شما در اطراف مراکز خرید و پیاد ه رو های تجاری می باشد که اکثر نور های استفاده شده در آنجا نور های سفید و آبی هستند شما با استفاده از رنگ هایی مانند رنگ قرمز و یا بنفش باعث افزایش جذابیت و به چشم آمدن طراحی خود می شوید

سازگاری سازه های بک لایت  با محیط زیست

تابلو های تبلیغاتی بک لایت علاوه بر زیبایی بسیار کم مصرف هستند.

لامپهای smd  به کار رفته در درون بک لایت ها به گونه ای تنظیم میشوند که کمترین خیرگی و همچنین کمترین مصرف را داشته باشند.

تابلو بک لایت تبلیغاتی در شهر قم

شرکت ایران زمین مفتخر است که سازنده و ارائه دهنده بیش از 250 عدد تابلو بک لایت تبلیغاتی در شهر قم می باشد.

شهر قم به عنوان یک از قطب های گردشگری کشور از نظر اهمیت تبلیغات جایگاه ویژه ای دارد.

شرکت ایران زمین همیشه بر این باور بوده است که به علت اهمیت ویژه شهر قم در حوزه ی گردشگری و همچنین میزبانی این شهر از اقوام مختلف،در حوزه تبلیغات محیطی ماموریت وِیژه ای دارد.

ساخت سازه های به روز و گسترش ایده های جدید تبلیغاتی همیشه باعث استقبال برند های مختلف محلی و کشوری از خدمات شرکت ایران زمین بوده است.

ما در این مدت با ارائه تابلو های بک لایت تبلیغاتی در شهر قم شاهد افزایش میزان رضایت در میان برندهای مختلف  بوده ایم .

مقرون به صرفه بودن و مقاومت این سازه ها و کاهش میزان خسارت های مختلف (آب خوردگی و باد و گرد وخاک) باعث کاهش هزینه برندها و در نتیجه تبلیغات بهتر و به صرفه تر گشته است.

از طرفی دید بهتر در شب و درخشندگی و لوکس بودن این سازه ها باعث افزایش آگاهی از برند های محلی و رشد اقتصادی آنها در طول زمان تبلیغاتشان شده است.

شما نیز می توانید از طریق راههای ارتباطی با شرکت  علاوه بر مشاوره تبلیغاتی رایگان،  لیست و موقعیت سازه ها ی بک لایت تبلیغاتی در شهر قم را دریافت کنید .

0 0 رای ها
امتیازدهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها