براساس یک مطالعه ملی در آمریکا ۷۱ درصد از آمریکایی ها آگاهانه در هنگام رانندگی به پیام های بیلبورد نگاه می کنند و تبلیغات بیلبورد را به یک انتخاب بازاریابی موثر و قابل اعتماد تبدیل می کنند. مشکل این است که همه تابلوهای تبلیغاتی از نظر کیفیت و محتوا یکسان نیستند. تبلیغات بیلبورد در مقایسه با رسانه های دیگر ، مجموعه ای کاملاً متفاوت از قوانین دارد. در تبلیغات بیلبوردی الزاما باید شامل داستانی در مورد شرکت شما با استفاده از تصاویر فکری و جملات بسیار کوتاه برای همراهی تصاویر باشد. برای مؤثر بودن ، بیلبوردها باید تأثیر فوری را با مشتری خود ایجاد کنند. در این مقاله ۱۰ قانون اساسی وجود دارد که باید هنگام ایجاد تبلیغات تبلیغاتی در بیلبوردهای تبلیغاتی ، به خاطر داشته باشید.

مخاطبان خود را هدف قرار دهید

به عنوان بخشی از فرایند طراحی ، وارد بخش پایه مشتری خود شوید. فکر کنید که چه نوع تبلیغاتی به آنها می رسد. قرار دادن چهره در مخاطبان به شما کمک می کند تا در مورد طراحی و قرار دادن تبلیغات خود تصمیم های اساسی بگیرید.

مهار خستگی

مخاطبان بیلبورد خود را سرگرم کنید. بگذارید بیلبورد شما تخیل خود را جرقه بزند و آنها را ترغیب کند تا اطلاعات بیشتری در مورد شغل خود کسب کنند.

بزرگتر فکر کنید

بعضی اوقات سخت ترین وجه ایجاد آگهی تبلیغاتی در مورد مقیاس تصاویر و متن است. باید در نظر داشته باشید که نماهای بیلبورد اغلب از فاصله ۵۰۰ فوت یا بیشتر خواهد بود. متن حداقل باید یک پا بلند باشد و فاصله بین کلمات و خطوط افزایش یابد.

یک جمله بنویسید ، نه یک کتاب

رانندگان ، دوچرخه سواران و عابران پیاده به سرعت به تابلوهای تبلیغاتی نگاه می کنند و فرصت ندارند یک پیام طولانی و کشیده درباره شغل خود بخوانند. یک قانون کوچک این است که متن را با هفت کلمه یا کمتر نگه دارید. اگر نمی توانید پیام کوتاه شرکت خود را با یک عبارت کوتاه دریافت کنید ، تبلیغات بیلبورد ممکن است برای شما مناسب نباشد.

خوانایی را فراموش نکنید

اگرچه ممکن است شما فونت های فانتزی را دوست داشته باشید ، اما انتخاب خوبی برای تبلیغات در فضای باز نیستند. از فونت های ساده و بزرگ استفاده کنید که از مسافت های زیاد قابل خواندن هستند.

طراحی با مسئولیت

بین اینکه تابلوی تبلیغاتی شما متوجه شود و حواس پرتی بزرگی را برای رانندگان ایجاد کنید ، یک خط خوب وجود دارد. بسته به شغل شما ممکن است بخواهید انتخاب های تصویر خود را با درجه G و متن خود تمیز نگه دارید.

تصاویر خود را مناسب نگه دارید

بچه گربه ها و توله سگ ها بدون شک شایان ستایش هستند ، اما مگر اینکه شما یک شرکت تهیه کننده حیوان خانگی باشید ، آنها هیچ بیزینسی در بیلبورد شما ندارند. یکی از محصولات خود را برای نمایش در بیلبوردهای خود یا تصویری نمادین انتخاب کنید که بینندگان بتوانند با مارک شما در ارتباط باشند.

تصاویر با وضوح بالا را انتخاب کنید

عکسهای دانه دار و مبهم به نظر می رسد که روی یک بوم بزرگ مانند تابلوهای تبلیغاتی نمایش داده می شوند. به عنوان یک راهنما ، تصاویر بیلبورد باید دارای حداقل وضوح تصویر ۳۰۰ پیکسل در اینچ باشند.

اطلاعات تماس خود را در تبلیغات قرار دهید

برندسازی ضروری است در بیلبورد شما. به یاد داشته باشید که شماره تلفن و وب سایت کسب و کار خود را در فضا درج کنید.

رنگ ها و کنتراست

تبلیغات بیلبورد زمان انتخاب خسته کننده انتخاب های رنگی شما نیست. رنگ های جسورانه را انتخاب کنید زیرا از مسافت های بزرگ قابل توجه تر خواهند بود. رنگ های متضاد باعث بهبود خوانایی می شود. گزینه های ایده آل شامل سیاه ، سفید ، قرمز ، زرد و آبی است.

این نکات ساده به شما کمک می کند تا تبلیغات تبلیغاتی در بیلبورد خود را بالا ببرید. این تکنیک ها همچنین می توانند در بیلبوردهای دیجیتالی اعمال شوند ، زیرا هدف نهایی شما یکسان خواهد بود: توجه کسب و کار خود را جلب کنید.

ایزاکو یک آژانس تبلیغاتی مستقر در تهران و قم است که در تبلیغات بیلبوردی تبلیغات محیطی و دیجیتال مارکتینگ بصورت تخصصی فعالیت میکند.

میتوانید از طریق این لینک پروژه های مار را مشاهده کنید

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها