تبلیغات درخشانی که در این مقاله نشان داده می‌شود، برخی از سازمان‌ها و طراحان را نشان می‌دهد که از خلاقیت خود برای جلب توجه و درگیر کردن ذهن مخاطبان استفاده کرده‌اند. همانطور که می‌توانید ببینید، تاکتیک‌هایی که این تیم‌های خلاق برای رساندن پیام‌های خود به کار می‌برند، بسیار متنوع هستند. در ادامه مقاله هوشمندانه ترین تبلیغات تصویری و بصری 7 با ایران زمین همراه باشید …

از یک استعاره بصری استفاده کنید

هنگامی که یکی از شرکت ها  یک تبلیغات را برای جذب دانشجویان جدید فیلمنامه نویسی ایجاد کرد ، آنها “پاپ کورن” را از یک سطل آشغال پر از پیش نویس های زباله ساخته شده بود ارتباط داده بودند ، چیزی که باعث میشود همه افراد مرتبط با این حوزه را فکرشان به سمت همین مبحث برود.

از مفاهیم طراحی ساده برای نشان دادن تفاوت‌های بزرگ استفاده کنید.

از سری پوسترهای Manifest Utilità برای نشان دادن برابری جنسیتی ، تصاویر ساده نمادین که با یک خط تمیز ایجاد می کند.

نشان دهید که چگونه محصول باعث می‌شود مشکل از بین برود

ترکیب کپی و تصاویر باهوشانه در این تبلیغات ایجاد شده برای STIHL نشان می دهد و می گوید که چگونه دستگاه STIHL  به معنای واقعی کلمه ، خبر بد را از بین می برد.

یک جمله برجسته بیان کنید

“به سیاره احترام بگذارید” یکی دیگر از مجموعه های بیانیه فوق العاده صندوق جهانی حیات وحش است. “احترام به سیاره” یک جمله فوق‌العاده دیگر برای صندوق حیات وحش جهان است. Ogilvy و Mather Paris مدیر خلاق اجرایی این کمپین بود که از حیوانات برچسب زده‌شده با دیوار نوشته‌ها برای رسیدن به این هدف استفاده می‌کرد.


در جلسات طوفان فکری طراحی مفهوم ، قدرت محصول خود را بزرگ کنید

این تصویر نشان دهنده قدرت فوق العاده جاذب شوینده Poly-Brite است . این کانسپت محصول توسط Ogilvy & Mather ، بانکوک است که یک دیدگاه جدید را برای یک دسته از محصولات که مدتی زیادی هست که وجود دارند ، ارائه می دهد.

مقاله مرتبط : جذاب ترین نمونه های استعاره های بصری
این مقاله ادامه دارد …
منبع : canva.com

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها