تبلیغات درخشانی که در این مقاله نشان داده می‌شود، برخی از سازمان‌ها و طراحان را نشان می‌دهد که از خلاقیت خود برای جلب توجه و درگیر کردن ذهن مخاطبان استفاده کرده‌اند. همانطور که می‌توانید ببینید، تاکتیک‌هایی که این تیم‌های خلاق برای رساندن پیام‌های خود به کار می‌برند، بسیار متنوع هستند. در ادامه مقاله هوشمندانه ترین تبلیغات تصویری و بصری با ایران زمین همراه باشید …

برای ارتباط با پیام خود اغراق کنید

اغراق می تواند مفاهیم جالبی را ایجاد کند.

این تبلیغات توسط Saatchi & Saatch ایجاد شده و آریل در این تبلیغات  پیراهن فرد را چنان سفید می کند که سایه ای نمیماند می شود.

نشان دهید که چگونه محصول یا خدمات شما زندگی مشتری را ساده تر میکند

آن را در آگهی خود به نمایش بگذارید ، مانند رئیس ارشد خلاقیت اریک شوفلر با تیم خود در DDB Tribal Berlin که این تبلیغ را ایجاد کردند تا به فولکس واگن کمک کند فروش خود را از آپشن های اختیاری مانند کمک پارک افزایش دهد. اگر بتواند آگهی خود را با طنز آغشته کنید هم چه بهتر.

نوار دانلود آنلاین ساخته شده از طرفداران موسیقی و نوازندگان در کمپین “از بین بردن دانلود های غیرقانونی.» تا نشان دهد هواداران وقتی موسیقی آنها را می دزدند در واقع به قهرمانان موسیقی خود آسیب می رسانند.

با چیزهای غیر منتظره بازی کنید

Sergio Valente و DDB Brazil این طرح جالب را برای باغ وحش Zoo Safari طراحی کرده اند و طرح های بسیار جالب دیگری برای این باغ وحش ایجاد کرده اند.

مشکل را برجسته کنید

یک تیم در استانبول این تبلیغ چاپی را برای IKEA را برای برجسته کردن مشکل عدم وجود فضا برای کمد به منظور فروش راه‌حل‌های صرفه جویی در فضا انجام داد و نشان داد که IKEA جایگزین مناسبی برای کمد پینشهاد میدهد .

مقاله مرتبط : جذاب ترین نمونه های استعاره های بصری
این مقاله ادامه دارد …
منبع : canva.com

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها