تایپوگرافی در همه جا وجود دارد.چه تصدیق کنیم و چه نکنیم ، آن را در هر چیزی که متن دارد ، از روزنامه ها گرفته تا وبلاگ ها ، تبلیغات ، اینفوگرافیک ها یا تصاویر هنری ، می بینیم.این فراتر از یک چیدمان ساده یا تصادفی حروف است – این هنری است که به برند ها کمک می کند بیانیه دهند.در این مقاله ، نگاه عمیق تری به هنر تایپوگرافی و نحوه استفاده از آن توسط هنرمندان مختلف تایپوگرافی خواهیم داشت.

هنر تایپوگرافی به صورت هر شکلی از هنر تعریف می‌شود که شامل حروف، کلمات و یا عبارات است. این شامل نقاشی، مجسمه‌سازی، ارائه دیجیتالی و یا هر تکنیک خلاقانه دیگری است که هنرمند می‌خواهد از آن استفاده کند.

The WMF Knives Apple as an example of inspirational Typography in Print Ads

چاقوهای WMF

این تصویر شامل جلوه های ویژه پر زرق و برق و جالب توجه زیادی است . این تایپوگرافی با استفاده از پوست سیب بسیار مبتکرانه است.

The Panasonic DVD Theater: Boom as an example of inspirational typography example in print ads

با دستگاه پاناسونیک خانه خود را تئاتر کنید

این تبلیغ پاناسونیک توسط sophistication Fischer آمریکا تبلیغ می‌شود. استفاده از هر حرف الگویی از فرهنگ آسیایی را به خود اختصاص می‌دهد و واقعا به صداهای داخل خانه اشاره می‌کند

graphic design advertisement examples

متن 3بعدی ایجاد کنید

بهترین راه برای برجسته‌تر کردن محتوا چیست؟ سه بعدی کردن آند ، مانند جکسون آلوس در این آگهی Coke. حروف خود نرم و پیچیده هستند ، با این وجود سایه روشن سه بعدی باعث می شود تاعبارات برجسته شده و به عنصر مناسبی برای طراحی تبدیل شوند.

graphic design advertisement examples

نامه های خود را به چیز دیگری تبدیل کنید

یک نمایش جالب در متن ۳ بعدی . این تبلیغ که توسط Suarez & Clavera طراحی شده است ، عبارت هایی که قرار بود بصورت ساده قرار گیرند را روی محصول پیاده کردند . آنها شعار “غیر ممکن است که از دهان شما خارج شد” را به خوبی نمایش داده اند.

graphic design advertisement examples

پازل ایجاد کنید

این تبلیغ چاپی Ikea که توسط TBWA Instanbul ایجاد شده است پر از عناصر تایپوگرافی است.

در نگاه اول ، فقط به نظر می رسد دسته ای از کراوات ها است که در صفحه پراکنده شده اند ، اما با بازبینی دقیق تر ، همه چیز منطقی می شود. شما شروع به دیدن فرم های حروف در کل می کنید ، و در نهایت ، کلمات “کراوات مورد علاقه من کجاست؟” را با پیدا می کنید.

مقاله مرتبط : جذاب ترین نمونه های استعاره های بصری
منبع : canva.com

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها