نتیجه تصویری برای دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ به معنای تبلیغات اینترنتی یا دیجیتالی است. دیجیتال مارکتینگ تقریبا از بیست سال اخیر تا به امروز به عنوان زیر مجموعه ی مدیریت بازاریابی یا مدیریت تبلیغات مورد اشاره قرار میگیرد. اگر شما نیز علاقه مند به این هستید که کار خود را با دیجیتال مارکتینگ شروع کنید، احتیاج به رعایت چند مورد دارید:

محتوای خاص

نتیجه تصویری برای محتوای با کیفیت

اولین اصل دیجیتال مارکتینگ داشتن محتوایی با کیفیت برای داشتن یک بازار اینترنتی موفق است. برای اینکه محتوایی خوب و با کیفیت داشته باشیم، احتیاج به یک محتوا پرداز حرفه ای و خلاق داریم که به گونه ای تولید محتوا کند که غیر از جامعه ی هدف بقیه ی افراد را نیز جذب کند.

محتوایی شفاف

نتیجه تصویری برای محتوای واضح

دومین اصلی که باید رعایت کنیم واضح بودن و سادگی فهم برای افراد است، زیرا اگر این اصل به خوبی رعایت نشود، فرد نمیتواند پیام شما را به خوبی دریافت کند. شما باید به بهترین نحو ممکن پیام و منظور خود را به مخاطب برسانید. برای مثال بایددر محتوایی که تولید میکنیم از جملات کوتاه استفاده کنیم که فرد وقتی در حال مطالعه و دیدن محتوا است دچار خستگی نشود و باید جمله دارای مکث های مناسب باشد. اصل ساده بودن و رسا بودن محتوا یک اصل مهم و قابل توجه در دیجیتال مارکتینگ است و باید به آن توجه ویژه ای داشته باشیم.

در دسترس باشید

نتیجه تصویری برای راه های ارتباطی با سایت

شما باید راه های ارتباطی گوناگون و متنوعی داشته باشید تا هر کسی توانایی برقراری ارتباط با شما را داشته باشد و به شما دسترسی داشته باشد. بسیاری از افراد در سایت شما به دنبال آدرس ، ایمیل ، تلفن و ساعت کاری شما هستند و این امرباعث به وجود آمدن ترافیک اینترنتی در سایت می شود. این نکته را نیز به یاد داشته باشید که عوامل ارتباطی خود با افراد که در بالا ذکر شده است را باید به گونه ای در سایت قرار دهید که قابل رویت و واضح باشد و احتیاجی به دنبال آن گشتن در سایت نباشد تا از ایجاد ترافیک اینترنتی در سایت جلوگیری شود. علاوه بر این فضای مجازی از بهترین گزینه ها برای برقراری ارتباط با افراد است و شما میتوانید از برنامه هایی مثل تلگرام یا اینستاگرام یا فیس بوک یا…. استفاده کنید.

همکاری و اینفلوئنسرمارکتینگ

با اشخاص مشهور و محبوب یا کسب و کاری که میتواند حضور شما را در فضای مجازی پر رنگ تر و پر بازدید تر کند همکاری کنید. درحال حاضر برند ها برای تکمیل کار خود و پیشرفت بهتر تمایل به همکاری با سایر برند ها چه در داخل کشور و چه در خارج کشور را دارند. استفاده ی شما از بازیگران یا ورزشکاران یا افراد محبوب و مشهور برای تبلیغات اینفلوئنسرمارکتینگ نام دارد. اینفلوئنسرمارکتینگ تاثیر بسیاری در کار شما دارد، زیرا با توجه به این که مردم به این افرادی که شما از آنها استفاده کرده اید علاقه دارند، سعی میکنند که مانند این اشخاص باشند و همین موضوع در دیجیتال مارکتینگ شما تاثیر بسزایی دارد. مانند شکل بالا که خواننده ای معروف و محبوب تبلیغ یک آبمیوه را می کند و طرفداران این خواننده به شدت تحت تاثیر قرار میگیرند.

محتوای ویدئویی تولید کنید

نتیجه تصویری برای محتوای ویدیویی

برای اینکه بخواهید پیام و منظور خود را به خوبی هر چه تمام به افراد منتقل کنید از محتوای ویدئویی استفاده کنید. تحقیقاتی در این زمینه شکل گرفته که ثابت کرده اند محتوای ویدئویی اثر و ماندگاری بیشتری در ذهن انسان دارد و یاد آوری آن برای افراد ساده تر و مفهومی تر است. شما می توانید با به وجود آوردن پیج های اینستاگرامی یا با اشتراک ویدئو در یوتیوب می توانید محتوای ویدئویی تولید کنید. به خاطر داشته باشید که تولید محتوای ویدئویی نیاز به یک متخصص تولید محتوای خلاق و حرفه ای دارید. محتوای ویدئویی برای انتقال بهتر و کامل تر پیام به ما کمک می کند.

همچنین بخوانید تبلیغات بی هزینه در اینستاگرام

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها