ویروس کرونا جهان را متوقف کرده‌است و در نتیجه بسیاری از کسب و کارها در تلاشند تا شناور بمانند. با این حال، برخی صنایع، مانند آن‌هایی که بر تفریحات خانگی و یا برخورد با مواد ضروری مثل مواد غذایی تمرکز دارند، در واقع شاهد افزایش سود هستند و احتمالا به انجام این کار پس از بیماری همه‌گیر ادامه خواهند داد. در همین حال، صنایع دیگری که ممکن است در حال حاضر با آن مبارزه کنند، پس از پایان بحران COVID۱۹ شاهد رونق خواهند بود. برای پیدا کردن صنایعی که قرار است به شکوفایی برسند یا به ترقی خود ادامه دهند،مقاله زیر را مطالعه کنید.

صنعت ملاقات مجازی

جلسات مجازی، یک عنصر زندگی عادی را در زندگی کاری ما به ارمغان آورده‌است. یکی از این شرکت‌ها در خط مقدم این صنعت، زوم است . زوم در طول بحران رشد کرده‌است و شاهد افزایش قیمت سهام آن در عرض دو ماه است. گوگل تا پایان سپتامبر ویژگی‌های ویژه پلتفرم خود را راه‌اندازی کرده‌است و مایکروسافت دریافت که کاربران هر روز از ۳۲ میلیون به ۴۴ میلیون نفر در ماه مارس جهش می‌کنند. و گمانه‌زنی‌هایی وجود دارد که زمانی که زندگی روزمره به حالت عادی باز می‌گردد، ناپدید نخواهند شد.

اکنون که اغلب شرکت‌ها باید با اجازه دادن به کارکنان برای کار از خانه خود را تطبیق دهند، این احتمال وجود دارد که انعطاف‌پذیری بیشتری برای کار از راه دور در آینده وجود داشته باشد. با پیدا کردن فضای کار خانگی و لذت بردن از عدم رفت و آمد، بسیاری از کارگران ممکن است بیشتر از خانه کار کنند و سیستم‌عامل‌های ارایه‌شده توسط مایکروسافت، گوگل، و Zoom هنوز هم تقاضا دارند که حتی زمانی که همه مجاز به بازگشت به دفتر هستند، با هم ارتباط داشته باشند.

امنیت سایبری

امنیت سایبری همیشه کسب‌وکار بزرگی است، اما وابستگی فزاینده‌ای به ابزارهای دیجیتال مثل جلسه مجازی به این معنی است که داده‌های ما نسبت به قبل بیشتر در معرض هک کردن قرار دارند. ویروس کرونا ثابت کرده‌است که یکی از بزرگ‌ترین تهدیدات علیه امنیت سایبری محسوب می‌شود، چرا که اسکمر ها از عدم اطمینان جامعه جهانی در اطراف این بیماری سو استفاده می‌کنند. به گفته Proofpoint، شرکت امنیتی سایبری، بسیاری از مهاجمان از اسامی و لوگوهای شرکت‌های مورد اعتماد مانند سازمان بهداشت جهانی (WHO)استفاده می‌کنند تا به کاربران اجازه دهند بر روی لینک‌های خطرناک کلیک کنند.

همه‌گیر شدن کرونا شرکت‌ها را وادار کرده‌است تا خدمات خود را به صورت آنلاین ارائه کنند، و برای بسیاری از این حرکت به سرعت انجام شده‌است، به این معنی که تمام گام‌های لازم برای اطمینان از این امر برداشته شده‌است که اطلاعات مربوط به اطلاعات مربوط به مشتریان به همان اندازه که لازم است در این عصر مبارزه با جرایم رایانه‌ای باشد، حفاظت نشده است. امنیت سایبری حوزه‌ای است که تجارت‌ها ممکن است در حال حاضر دوباره در حال ارزیابی اهمیت و تزریق پول به آن باشند تا اطمینان حاصل کنند که تمام کاربران آنلاین آن‌ها ایمن هستند.

منابع یادگیری الکترونیکی

تنها دانش آموزان نیستند که دبیرستان را ترک کرده‌اند، چرا که بسیاری از دانشجویان دانشگاه به خانه فرستاده شده‌اند تا این سال تحصیل خود را از راه دور به پایان برسانند. براساس تحقیقی که توسط موسسه آموزش عالی تایمز انجام شد، هنگامی که از دانشجویان در مورد آینده تکنولوژی در آموزش سوال شد، ۶۳ درصد از رهبران دانشگاه‌ها پیش‌بینی کردند که دانشگاه‌های معتبر تا سال ۲۰۳۰، دوره‌های دانشگاهی کاملی را برای مطالعه آنلاین در اختیار خواهند داشت.

و این تنها دانشجویان تبدیل به منابع آنلاین نیستند. تعطیلی بسیاری را به تلاش و تسلط بر مهارت جدید برای گذر زمان واداشته است، به عنوان مثال برنامه کاربردی آنلاین زبان‌های آنلاین Duolingo شاهد ۱۴۸ % افزایش در ثبت نام سایت فقط در ایالات‌متحده در طی ماه مارس بود. این امکان وجود دارد که شور و شوق ناگهانی برای یادگیری مهارت، تنها تا زمانی که زندگی عادی ازسر گرفته شود، ادامه پیدا کند، اما می‌تواند این باشد که هزینه و هزینه پایین دنبال کردن سرگرمی‌های جدید از خانه به این معنی است که شرکت‌های آموزش الکترونیکی به موفقیت خود ادامه می‌دهند.

اینترنت همچنین پر از بسترهای کارگاهی مجازی مانند masterclass است و آن‌ها این فرصت را بدست‌آورده اند تا مردم را سرگرم کنند و به مردم آموزش دهند که در این فکر هستند که چطور زمان را بکشند. درس‌های Cookery با آشپزهای خبره از جمله گوردون رمزی و کلاس‌های نویسندگی از نویسندگانی مانند دن براون و کلاس‌های نمایش از امثال ناتالی پورتمن در میان دوره‌هایی است که کاربران می‌توانند برای آن هزینه کنند. از آنجا که بسیاری از مردم این مهارت‌ها را به دنیای واقعی منتقل می‌کنند، موفقیت این پلتفرم ها شانس زیادی برای رشد دارد.

صنعت تناسب اندام آنلاین

تقریبا ۱۰۰ میلیارد دلار (۸۰.۴ میلیارد پوند)قبل از این که کرونا ویروس ظاهر شود ، در این صنعت منتقل میشد. اکنون که سالن‌های ورزشی و استودیوهای بدن‌سازی در بسیاری از مکان‌ها به طور موقت بسته شده‌اند، افرادی که در این صنعت هستند می‌توانند خدمات خود را به صورت آنلاین ارائه دهند و مزایا را به دست آورند. مربی تناسب اندام بریتانیایی، جو ویکس، شاید یکی از معروف‌ترین نمونه‌ها به عنوان صدها هزار خانواده است که هر روز صبح برای انجام تمرینات ورزشی با فرزند خود تمرین می‌کنند. طبق گفته سی ان ان، برنامه تناسب اندام بازیگر Chris Hemsworth در ماه آوریل شاهد افزایش ۳۰۰ درصدی در دانلود بود، در حالی که در سیستم تناسب اندام خانگی بازتاب فروش محصول را در طول این بیماری همه‌گیر مشاهده کرده‌است. اما وضعیت تناسب اندام بعد از شیوع بیماری همه‌گیر شدن چه شکلی خواهد داشت؟

بسیاری از متعصبان های تناسب اندام، پس از ماه‌ها فشار آوردن به خود در خانه، مشتاق بازگشت به سالن ورزش خواهند بود، اما کسانی که از انعطاف‌پذیری ورزش کردن در خانه لذت می‌برند ممکن است مشتاق باشند که به برنامه ورزشی جدید خود پایبند باشند. علم پشت سر عادت پیشنهاد می‌کند که ورزش کردن به طور منظم در طول یک دوره طولانی – به طور متوسط بین یک تا دو ماه – به یک عادت تبدیل خواهد شد، و به همین دلیل در پایان قفل شدن قفل کردن وسایل ورزشی خانگی، احتمالا برنامه ورزش جهانی خود را ادامه خواهند داد. به طور بالقوه اخبار خوب را برای صنعت تناسب اندام آنلاین دریافت کنید.

همچنین بخوانید صنایعی که بعد از کرونا ویروس رونق خواهند یافت 2

منبع : lovemoney.com

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها