آیا سرمایه زیادی برای تبلیغات کسب و کار خود ندارید ؟ اصلا نگران نباشید . روش های زیادی برای تبلیغات کسب و کار وجود دارد که با حداقل هزینه ، بازخورد مناسبی میگیرید . بیایید بررسی کنیم که چه روشهایی برای تبلیغات کم هزینه برای کسب و کار های کوچک وجود دارد.

به مشتریان خود اجازه دهید پشت صحنه کار شما را ببینند

امکان دارد که شما از یوتیوب ، فیسبوک ،  اینستاگرام یا اسنپ چت برای کسب کار خود استفاده کنید ، شما میتوانید در هر کدام از آنها یک ویدیو پشت صحنه از کار خود را را به اشتراک بگذارید. پشت صحنه شما می تواند به شکل مصاحبه با یکی از کارکنان ، گشت و گذار در تجهیزات تولیدی ، مستند ، شرکت شما در یک نمایشگاه یا یک رویداد باشد.

درک بیشتر مشتری از نحوه تولید محصول شما روشی مناسب برای تعامل با مشتریان است که باعث افزایش اعتبار شما می شود. همچنین به شما امکان می دهد تیم و برند خود را به نمایش بگذارید و دیدگاه ها را نسبت به شرکت خود را تغییر دهید یا آنها را تعریف کنید.

استفاده از ماگ به جای کارت‌ ویزیت

بدلیل فراوانی کارت های ویزیت افراد به آنها توجه لازم را نمیکنند و غالب آنها را گم میکنند .  شما میتوانید با استفاده از یک لیوان هم تبلیغات کنید و هم نیاز مشتریان خود را برطرف کنید . مزیت این نوع تبلیغ این است که ماگ را به راحتی دور نمی اندازند. مشخصات کسب و کار خود را روی ماگ حک کنید و از رنگ هایی استفاده کنید که توجه همه را به خود جلب کند.

Customized Ceramic Advertising Mug Suppliers & Manufacturers - Factory Direct Wholesale - Huarui

کارت پستال تشکر

آخرین باری که یک نامه تشکر برای مشتریان مورد علاقه خود ارسال کردید چه زمانی بود؟ کمی هزینه کنید تا یک کارت پستال رنگی را با برندتان ، یک تصویر زیبا و مرتبط با حوزه کاری شما و یک متن تشکر به همراه اطلاعات شخصی مشتریان ایجاد و به آنها ارسال کنید . چنین کاری به آنها این را در ذهن مشتریان ایجاد میکند که این برند برای منی که مشتری این برند هستم ، ارزش قائل است و بسیار در ایجاد روابط و اعتماد مشتری به شما تاثیر گذار است . این ترفند بعث میشود که آنها نام برند شما را به یاد بسپارند.

درخواست مراجعه کنید

هنگامی که با مشتری ارتباط تجاری محکم برقرار کردید ، به دنبال روش هایی باشید که از بتوانید با استفاده از مشتریان قبلی ، مشتریان جدیدی را جذب کنید. شما می توانید جذب مشتری خود را بصورت کلی و موقت یا دقیق و هدفمند انجام دهید ، اما در هر دو حال ، مطمئن شوید که در این زمینه تمام برنامه های خود را دقیق ریخته اید و با دقت مشتریان را به خود جذب میکنید و باعث آزار آنها نمیشوید. چرا که بسیاری از تبلیغات های کنونی آزار دهنده هستند و باعث ناراحتی مخاطبان هستند. به مشتریانی که شما را به دیگران معرفی می کنند یک هدیه خوب بدهید. مانند خیلی از برنامه هایی که به شما یک کد دعوت میدهند و اگر کسی با کد شما در برنامه ثبت نام کند ، به شما n درصد تخفیف تعلق میگیرد.

برنامه ریزی یک رویداد 

ارتباط آنلاین با مشتریان بسیار عالی است ، اما گاهی اوقات دیدن آنها به صورت حضوری خیلی بهتر است! میزبانی یک رویداد می تواند به اشکال مختلف باشد. در فروشگاهتان میتوانید جشن باشد افتتاحیه راه بیاندازید و یا برای معرفی یک محصول جدید جشن بگیرید. شاید. این کار ها نشانه اصالت برند شما است و باعث میشود مشتریان دائمی پیدا کنید و برای آنها یک احساس مثبت و قوی ایجاد کنید.

5 Steps for Hosting Your First Successful Event

یک بلاگر شوید

وبلاگ ها به شما راهی می دهند تا برای محتوای سایت خود بازدید کننده ثابت پیدا کنید و بازدیدکنندگان به طور منظم به سایت شما وارد میشوند . شما در این روش فقط نیاز به یک وبسایت ، اینترنت و یک سیستم دارید . شما با در محتوایی که در سایت خود ایجاد میکنید ، میتوانید خود را در ذهن مخاطب بعنوان یک رهبر در صنعت و حوزه کاری شما حک کنید .. راه اندازی یک سایت برای بلاگ راحت است. به این نکته هم توجه داشته باشید که تقویمی برای انتشار مطالب ایجاد کنید میان فاصله تولید بین 2 محتوا شکافی ایجاد نشود که باعث کاهش علاقه خوانندگان شما شود.

Blogging Trends for 2017 - HostRound Blog

منبع : wordstream.com | marketingdonut.co.uk | kabbage.com | fundera.com
مقاله مرتبط : خلاقانه ترین تبلیغات های چریکی داخل شهر

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها