آیا سرمایه زیادی برای تبلیغات کسب و کار خود ندارید ؟ اصلا نگران نباشید . روش های زیادی برای تبلیغات کسب و کار وجود دارد که با حداقل هزینه ، بازخورد مناسبی میگیرید . بیایید بررسی کنیم که چه روشهایی برای تبلیغات کم هزینه برای کسب و کار های کوچک وجود دارد.

مشارکت های صنعتی

شما میتوانید با کسب و کار ها و صنایعی که به حوزه شغلی شما مرتبط میشود همکاری کنید (منظور به رقیب نیست). این همکاری را میتوانید از طریق آگهی و پوستر ، شبکه های اجتماعی ، بینار و سایت خود به اطلاع دیگران برسانید و به این نکته هم توجه داشته باشید که این کار به دیده شما کمک میکند . یعنی 2 برایر دیده میشوید چرا که طرف همکاری با هما هم این اطلاع رسانی را انجام خواهد داد و همانگونه که ممکن است مخاطبان شما پیگیر طرف همکاری شما باشند ، مخاطب های آنها هم سراغ شما و اکانت های شما در فضای مجازی می آیند .

کارت ویزیت های جذاب ایجاد کنید

برای خودتان چند کارت ویزیت پر زرق و برق درست کنید، سپس آن‌ها را به هر فردی که مشتری شما است یا به دنبال کسب کار های مرتبط با حوزه شغلی شما است ، بدهید.  باید هر دست دادن در محل شما منجر به تحویل یک کارت ویزیت به طرف مقابل باشد. هر چه بیشتر در مورد کسب‌وکار شما اطلاعات کسب کنند، بهتر است حتی اگر فقط یک نیم نگاه سریع به کارت ویزیت شما باشد.

budget marketing ideas

بصورت آنلاین قرعه کشی برای مشتریان خود راه بیاندازید

اکثر صنایع دارای جوایز تجاری هستند که می توانید آنها را در قرعه کشی برنده شوید . کار های از این دست می توانند اعتبار شما را افزایش دهند و در نتیجه فروش را افزایش دهند.

بازاریابی چریکی

 بازاریابی چریکی بیش از بودجه یا هر چیز دیگر بر خلاقیت تأکید دارد و استراتژیهای آن معمولاً ارزان و آسان اجرا می شوند. امروزه بدلیل تبلیغات بسیار در حوزه های مختلف ، دیگر استراتژی های کلاسیک تبلیغاتی بازدهی قبل را ندارند و در چنین شرایطی ما مجبور میشویم که از تبلیغات چریکی استفاده کنیم تا توجه مخاطب را به تبلیغات خود جلب کنیم . بازاریابی چریکی یک گزینه عالی برای غلبه بر روش های سنتی است. بازاریابی چریکی ارزان تر از بازاریابی سنتی است و با تکیه بر استراتژی های کوچک و محلی میتوان حرکت های زیادی زد

میزبان یک همایش یا یک کلاس رایگان شوید

 برای برگزاری یک رویداد یا کلاس برنامه ریزی کنید ، سپس بروشور و پوستر های معرفی رویداد را چاپ کرده و در مکان هایی مانند کتابخانه ها ، کافی شاپ ها ، هنرستان ها ، مراکز آموزش فنی حرفه ای و دانشگاه ها قرار دهید. گرچه ممکن است آنها به شما اجازه این کار را ندهند ، اما ممکن است برخی از  آنها از برگزاری یک رویداد یا کلاس آموزشی رایگان خوشحال شوند.

ایجاد یک کوپن تخفیف یا کارت اعتباری

قطعا اجرای چنین ترفد ها را بار ها و بار ها دیده اید . اینفلوئنسر های اینستاگرام که تبلیغ رستوارن های مختلف را میکنند ، به این اشاره میکنند که اگر به این رستوران آمدید نام من را ببرید به شما N% تخفیف تعلق میگیرد یا خیلی از شرکت ها کوپن برای خرید لوازم خانگی ایرانی میدهند . شما هم میتوانید از این ترفند ها برای کسب و کار خود استفاده کنید.

marketing tactics for small businesses

بازاریابی ایمیلی

 بازاریابی از طریق ایمیل یک روش عالی برای جذب بازدید کننده جدید با بیزینس شما و همچنین حفظ روابط با مشتریان فعلی شماست.

یک امتیاز به کسانی که ایمیل خود را به شما داده اند ، اختصاص دهید . برای این کار میتوانید کار های مختلفی از قبیل اشتراک رایگان یک ماهه به خدمات شما ، ارائه کتاب الکترونیکی رایگان ، ارائه تخفیف محصولات و … انجام دهید.

budget marketing tactics

خودروی خود را وسیله ای برای تبلیغات کنید

برند شرکت را بر روی ماشین شرکت خود بزنید تا در هنگام رانندگی در سطح شهر آگاهی از برند تجاری شما ایجاد شود (فقط از رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی اطمینان حاصل کنید). این برچسب ها معمولا روی سپر و بدنه و پنجره چسبانده میشوند .

وب سایت شرکتی بسازید

یک قائده ساده ، کسب و کار شما برای رقابت در فضای آنلاین به یک وب سایت نیاز دارد. بدون داشتن یک وب سایت نه  قابل مشاهده هستید ونه حرفه ای به نظر می رسید ، و باید همیشه به روش سنتی کار کنید و از دیگر کسب و کار ها که خود را مدرن و به روز کرده اند عقب می مانید.

پس از راه اندازی یک وب سایت هزینه های سالانه را برای برای میزبانی و دامین خواهید داشت ولی قطعا درصورتی که استاندارد بر دیجیتال مارکتینگ هزینه کنید ، چندین برابر این هزینه ها برایتان جبران میشود.

منبع : wordstream.com | marketingdonut.co.uk
مقاله مرتبط : خلاقانه ترین تبلیغات های چریکی داخل شهر

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها