غالبا ایستگاه های اتوبوس در مکان های مختلف جهان از یک ساختار کاربردی و ساده استفاده میکنند که صرفا مکانی برای توقف اتوبوس است.خوشبختانه همه شهرداری ها معتقد نیستند که باید ایستگاه های اتوبوس در مناطق تحت پوشش آنها از این ساختار پیروی کنند.در این مقاله به بررسی ایستگاه های اتوبوسی که بصورت خلاقانه طراحی شده اند و روی انها تبلیغات مبتنی بر بازاریابی چریکی وجود دارند ، میپردازیم …

ایستگاه های اتوبوس میوه ای طراحی های به شکل میوه دارند که برخی موارد تشخیص آنها بعنوان ایستگاه اتوبوس سخت است . این ایستگاه ها بدون انگیزه تبلیغاتی مشخص ایجاد شده اند و فقط به این دلیل که از آن ساختار کسل کننده پیروی نکنند ایجاد شده اند.

در این ایستگاه میتوانید تا وقتی که اتوبوس مورد نظر شما برسد حسابی استراحت کنید ! خیلی خوب میشود اگر شهرداری ها بدانند که این کار های کوچک باعث بهتر شدن شرایط انتظار در ایستگاه ها می شود.

معمولا افرادی که در ایستگاه اتوبوس منتظر می مانند ، افرادی خسته هستند . شما باید با یک ویژگی یا یک امکان آنها را سرگرم کنید . اگر شما در اطراف ایستگاه اتوبوس پوستر های تبلیغاتی برند های مختلف را قرار دهید ، هیچ کس اهمیتی نخواهد داد. آنها را باید سرگرم کنید و با این سرگرمی آنها به راحتی خوشحال خواهند شد که با چیز جذابی سرگرم شده اند و کلافگی انتظار در ایستگاه اتوبوس آنها را به شدت قبل آزار نمیدهد.

چند تغییر چشمگیر در ایستگاه های اتوبوس تبلیغاتی کم تراکم میتواند آنها را بسیار جذاب کند . چرا همه ایستگاه های اتوبوس چنین پتانسیلی ندارند که اینقدر عالی به نظر برسند . ایستگاه هایی که در تصویر مشاهده میکنید ، توسط برند های Absolut  و Ikea ایجاد شده اند.

یک کمپین بازاریابی چریکی واقعا هوشمندانه می تواند یک ایستگاه اتوبوس را به یک تمرین خلاقانه تبدیل کند ، تقریباً مانند یک   صحنه از یک تبلیغ تجاری.

اول صبح ، قبل از اینکه به سر کار بروید گرسنه هستید؟ این ایستگاه ها  شما را سیر نخواهند کرد ولی حداقل از گرمای آنها میتوانید در مناطق سردسیر استفاده کنید.

ایستگاه های تعاملی اتوبوس می توانند چشم انداز کل روز را تغییر دهند. این مثالها به شخص اجازه می دهد تلفن خود را شارژ کند ، لباس شما روی بطری جدید کوکا کولا گیر کند ، برق هوشمند را در حال کار ببیند یا یک سیب زمینی پخته شده شما را گرم کند.

مک دونالد با یک آزمایش خلاق در بازاریابی چریکی آخرین مهلت قهوه رایگان خود را نشان داد. چراغ های نوری  جنگ ستارگان  یک ایستگاه اتوبوس را روشن می کنند ، که شیشه ایمنی 3M که ادعا کرده است اگر کسی بتواند این شیشه را بشکند ، پول های داخل شیشه به او تعلق میگیرد و مسافران و عابران را وسوسه می کند.

این تبلیغات ایستگاه اتوبوس عمقی دارند که در هیچ جای دیگر نمی توان به آن دست یافت. شنای ماهی های واقعی ، آگهی ساخته شده از تاس ، مورچه های زنده و نمایشگر فریبنده ، همه اینها برای مسافران خسته است. شما به کدام یک از اینها علاقه مند هستید ؟ آنرا برای ما کامنت کنید.

منبع : weburbanist.com
مقاله مرتبط : خلاقانه ترین تبلیغات های چریکی داخل شهر

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها